Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації з капітального ремонту на влаштування однорівневої кільцевої транспортної розв’язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп км 614+630, м. Стрий, Львівської області (капітальний ремонт відповідно до п.п. 5.2.7. ГБН Г.1-218-182:2011) (ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-07-09-003891-b 2a42cb99e8954b9495e96e042623c616
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мидловець Юлія Романівна

380676739760 sad_tender_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Мидловець Юлія Романівна
380676739760
sad_tender_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: міститься у Додатку № 3 до Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
2) Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: м. Львів, вул. Володимира Великого, 54 (Служба автомобільних доріг у Львівській області). Кількість та обсяг визначені у Додатку № 3 до Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
3) Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критерієм оцінки є ціна. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
4) Вимоги до предмета закупівлі містяться у окремому файлі Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
5) Проект договору міститься у Додатку № 4 Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації з капітального ремонту на влаштування однорівневої кільцевої транспортної розв’язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп км 614+630, м. Стрий, Львівської області (капітальний ремонт відповідно до п.п. 5.2.7. ГБН Г.1-218-182:2011) (ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт та виконавчих кошторисів, підписаних уповноваженими представниками Сторін та рахунків на оплату. Документи до оплати готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Замовник, при відсутності зауважень, підписує акти виконаних робіт в межах обсягу асигнувань. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів. Кінцеві розрахунки за виконані Виконавцем роботи (у розмірі 10 відсотків від суми Договору) здійснюються Замовником після отримання Замовником документів, що підтверджують проведення позитивної державної експертизи проектної документації. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 10:42
Електронний підпис
21 липня 2020 10:36
Технічний опис.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 19:47

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 20:09
ДУ_5 до Договору 116-08-20.pdf укладений
30 грудня 2021 20:08
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 11:21
ДУ_4 до Договору 116-08-20.pdf зміни до договору
02 червня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 10:22
ДУ_3 до Договору 116-08-20.pdf зміни до договору
02 березня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 15:36
Договір 116-08-20 від 14.08.20.pdf укладений
17 серпня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 116-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 116-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ст.ст.651, 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.п. 8.4 Договору №116-08/20 від 14.08.2020, сторони погодили розірвати Договір №116-08/20 від 14.08.2020