Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокладки ДК 021-2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (33771100-6 Гігієнічні прокладки чи тампони))
Очікувана вартість
3 250,00 UAH
UA-2020-07-09-003388-c c4df509bc4ff44078ee43fc86baff976
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вернигора

+380951187458 kramcsrn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ СЛУЖБИ У СПРАВАХ ДІТЕЙ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25987450
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд. 18
Контактна особа: Тетяна Вернигора
+380951187458
kramcsrn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Товар, котрий Продавець зобов’язується передати Покупцю, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну). Разом з Товаром Постачальник повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, технічний паспорт тощо).
Гарантія якості товару розповсюджується також на всі комплектуючі вироби.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 штуки
Гігієнічні прокладки Белла Perfect Night Silk №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Героїв України, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
3 штуки
Гігієнічні прокладки Белла Perfect Night №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Героїв України, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
65 штуки
Гігієнічні прокладки Белла Teens ультра №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Героїв України, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Тендерна документація

09 липня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 12:12
Протокол звіт про укл.дог.прокладки від 09.07.20.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА № 433"
#25104381
Переможець 3 250,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 12:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 12:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Гігієнічні прокладки Белла Perfect Night Silk №7 62 штуки 28,00
UAH з ПДВ
Гігієнічні прокладки Белла Perfect Night №7 3 штуки 28,00
UAH з ПДВ
Гігієнічні прокладки Белла Teens ультра №10 65 штуки 22,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 541,66 UAH)