Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 30 851 739,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 110,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 13:40 |
Додатки до тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
27 липня 2020 13:40 |
Додаток 2 технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
27 липня 2020 13:40 |
Додаток 3 проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
27 липня 2020 13:40 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
27 липня 2020 13:40 |
Перелік змін.docx | |
09 липня 2020 11:49 |
1 ОГОЛОШЕННЯ прозорро.docx |
27 липня 2020 13:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2020 13:40 |
Додатки до тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
27 липня 2020 13:40 |
Додаток 2 технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
27 липня 2020 13:40 |
Додаток 3 проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
27 липня 2020 13:40 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
27 липня 2020 13:40 |
Перелік змін.docx
|
|||
09 липня 2020 11:49 |
1 ОГОЛОШЕННЯ прозорро.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-01-000040 ● d0fc64b6a5bc459584c76fb5d269ffc8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.10.2020
№ 68
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2020-07-09-003000-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-2020-07-09-003000-c, ID моніторингу: UA-M-2020-10-01-000040 (далі – Висновок). Щодо питань порушених у Висновку Державної аудиторської служби України від 02 жовтня 2020 р. про результати моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт Григорівського шосе (від вул. Грушевського до вул. Петра Болбочана) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) надає аргументовані заперечення, стосовно наведеному у Висновку аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, згідно з яким установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону, і зазначено про те, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Виходячи з наступного, згідно з пунктом 1 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Разом з тим, згідно з частиною першою статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Утім наразі адміністратором електронної системи закупівель - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОЗОРРО» (пункт 2 Порядку № 1082, пункт 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель») не визначено і не реалізовано в електронній системі закупівель для заповнення електронне поле: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції»,- для заповнення замовником в електронній системі закупівель згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону. Тому Замовником відповідно до пункту 3 Порядку № 1082, згідно з пунктом 1 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням вимог частини першої статті 22 Закону, в електронній системі закупівель разом з тендерною документацією 09 липня 2020 р. в окремому файлі: «1 ОГОЛОШЕННЯ прозорро.docх» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів, що складено та заповнено Замовником у відповідності до вимог частини другої статті 21 Закону, яке містить, зокрема, інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції (пункт 8 даного оголошення про проведення відкритих торгів). Також цим підкреслюємо, що під час оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, Замовником саме на виконання вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, була внесена в електронній системі закупівель шляхом заповнення наявного електронного поля: «Примітки» наступна інформація: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації». Наведена інформація розміщена в електронній системі закупівель для загального доступу. Враховуючи вищевикладене, спростовуємо підсумкове твердження, зроблене за результатами моніторингу про неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, оскільки Замовником було оприлюднено всю необхідну інформацію про закупівлю, визначену Законом, в електронній системі закупівель, у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, у строки визначені Законом, зокрема, Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, з дотриманням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, та не було допущено порушення, зазначене у Висновку.
2020-11-03 13:09:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради підготовлено позовну заяву до Харківського окружного адміністративного суду про оскарження висновку Держаудитслужби у Житомирській області Північного офісу Держаудитслужби України від 27.10.2020 року за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-09-003000-c. |
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Документи:
12 листопада 2020 13:28
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРКІНГ+" #32868719 |
Переможець |
29 742 823,20
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:08
|
ДУ № 4 до договору № 766.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 11:32
|
ДУ № 2 до договору № 766.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 15:27
|
Додаток ДЦ 2020-22.PDF | укладений |
07 вересня 2020 15:24
|
Додаток ДЦ 2020.PDF | укладений |
07 вересня 2020 15:24
|
Договір № 766.PDF | укладений |
07 вересня 2020 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 766 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору № 766 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 766 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 до договору про закупівлю № 766 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |