Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Григорівського шосе (від вул. Грушевського до вул. Петра Болбочана) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
30 851 739,00 UAH
UA-2020-07-09-003000-c faa3d6fcc2aa4c7fa4842b796fc6c45c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:10
Очікувана вартість: 30 851 739,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185 110,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Григорівського шосе (від вул. Грушевського до вул. Петра Болбочана) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, місто Харків, Григорівське шосе (від вул. Грушевського до вул. Петра Болбочана)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000040 ● d0fc64b6a5bc459584c76fb5d269ffc8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 13:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.10.2020
№ 68

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2020-07-09-003000-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-2020-07-09-003000-c, ID моніторингу: UA-M-2020-10-01-000040 (далі – Висновок). Щодо питань порушених у Висновку Державної аудиторської служби України від 02 жовтня 2020 р. про результати моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт Григорівського шосе (від вул. Грушевського до вул. Петра Болбочана) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) надає аргументовані заперечення, стосовно наведеному у Висновку аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, згідно з яким установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону, і зазначено про те, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Виходячи з наступного, згідно з пунктом 1 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Разом з тим, згідно з частиною першою статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Утім наразі адміністратором електронної системи закупівель - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОЗОРРО» (пункт 2 Порядку № 1082, пункт 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель») не визначено і не реалізовано в електронній системі закупівель для заповнення електронне поле: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції»,- для заповнення замовником в електронній системі закупівель згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону. Тому Замовником відповідно до пункту 3 Порядку № 1082, згідно з пунктом 1 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням вимог частини першої статті 22 Закону, в електронній системі закупівель разом з тендерною документацією 09 липня 2020 р. в окремому файлі: «1 ОГОЛОШЕННЯ прозорро.docх» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів, що складено та заповнено Замовником у відповідності до вимог частини другої статті 21 Закону, яке містить, зокрема, інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції (пункт 8 даного оголошення про проведення відкритих торгів). Також цим підкреслюємо, що під час оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, Замовником саме на виконання вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, була внесена в електронній системі закупівель шляхом заповнення наявного електронного поля: «Примітки» наступна інформація: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації». Наведена інформація розміщена в електронній системі закупівель для загального доступу. Враховуючи вищевикладене, спростовуємо підсумкове твердження, зроблене за результатами моніторингу про неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, оскільки Замовником було оприлюднено всю необхідну інформацію про закупівлю, визначену Законом, в електронній системі закупівель, у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, у строки визначені Законом, зокрема, Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, з дотриманням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, та не було допущено порушення, зазначене у Висновку.

2020-11-03 13:09:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради підготовлено позовну заяву до Харківського окружного адміністративного суду про оскарження висновку Держаудитслужби у Житомирській області Північного офісу Держаудитслужби України від 27.10.2020 року за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-07-09-003000-c.
Дата публікації: 11 листопада 2020

Документи:

12 листопада 2020 13:28
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+" 29 950 000,00
UAH з ПДВ
29 742 823,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІШЕМ 30 350 000,00
UAH з ПДВ
29 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:32
для договору.rar
28 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:14
банкрутство.pdf
25 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:51
Документи переможця.7z
10 серпня 2020 14:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:03
Інші документи.7z
10 серпня 2020 14:03
Стаття 17 (13 довідок).PDF
10 серпня 2020 14:03
Технична специфікація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКІНГ+"

ТОВ МІШЕМ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+"
#32868719
29 742 823,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 12:17
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 14:08
ДУ № 4 до договору № 766.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 14:04
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 11:32
ДУ № 2 до договору № 766.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 11:30
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:27
Додаток ДЦ 2020-22.PDF укладений
07 вересня 2020 15:24
Додаток ДЦ 2020.PDF укладений
07 вересня 2020 15:24
Договір № 766.PDF укладений
07 вересня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 766
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 766
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 766
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору про закупівлю № 766
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 748 261,20
UAH (в тому числі ПДВ 124 710,20 UAH)