Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. № 2 по вул. Разіна Степана до буд. № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Очікувана вартість
3 767 555,00 UAH
UA-2020-07-09-002642-c 10b4303b0bc0459c8dc2423ce3aeae7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 11:35
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 11:35
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:39
Очікувана вартість: 3 767 555,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими)повинні бути складені тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. № 2 по вул. Разіна Степана до буд. № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, від будинку №2 по вул. Разіна Степана до будинку № 128 по вул. Янченка Дмитра
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється проміжними платежами на підставі Довідок КБ-3 та Актів КБ-2 підписаних уповноваженими представниками сторін за фактично виконані роботи Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:27
Перелік змін.doc
17 липня 2020 15:27
Монтаж.rar
17 липня 2020 15:27
Демонтаж.rar
17 липня 2020 15:27
Додаток 3 Проект договору.doc
17 липня 2020 15:27
Додаток 2 Технічне завдання.doc
17 липня 2020 15:27
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії
17 липня 2020 15:27
ТД зливова каналізація вул. Разіна.doc
17 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:27
Перелік змін.doc
17 липня 2020 15:27
Монтаж.rar
09 липня 2020 11:31
Монтаж.rar
17 липня 2020 15:27
Демонтаж.rar
09 липня 2020 11:31
Демонтаж.rar
17 липня 2020 15:27
Додаток 3 Проект договору.doc
09 липня 2020 11:31
Додаток 3 Проект договору.doc
17 липня 2020 15:27
Додаток 2 Технічне завдання.doc
09 липня 2020 11:31
Додаток 2 Технічне завдання.doc
17 липня 2020 15:27
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії
09 липня 2020 11:31
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії із змінами.doc
17 липня 2020 15:27
ТД зливова каналізація вул. Разіна.doc
09 липня 2020 11:31
ТД зливова каналізація вул. Разіна.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-002642-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Вентмонтаж, Код ЄДРПОУ:20620325
Дата подання: 28 серпня 2020 10:40
Вимога до Замовника відповідно до ч. 3 ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Протоколом № 158 засідання тендерного комітету управління будівництва, житлового-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (УБЖКГІТ) від 21.08.2020р. (далі – Протокол) відхилено тендерну пропозицію Учасника закупівель ТОВ «Вентмонтаж» на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. № 2 по вул.Степана Разіна до буд. № 128 по вул.Янченка Дмитра в м.Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45231000-5 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)», відповідно до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

При цьому твердження, якими аргументується невідповідність ТП Учасника ТОВ «Вентмонтаж», викладена у вказаному протоколі, не відповідає дійсності виходячи з наступного.

1. В пункті 1 Протоколу зазначено, що Учасником, який є суб’єктом персональних даних, не виконано вимогу пп. 6 п.2 розділу V ТД.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних – це фізична особа, персональні дані якої обробляються. Учасник закупівель ТОВ «Вентмонтаж» є юридичною особою, отже не є суб’єктом персональних даних. При цьому пп. 6 п.2 розділу V ТД передбачено, що факт подання тендерної пропозиції Учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права Замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу Замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно Учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.
Таким чином, Учасник закупівель ТОВ «Вентмонтаж» як юридична особа не порушив вимог пп. 6 п.2 розділу V ТД, і відхилення Замовником в п.1. Протоколу тендерної пропозиції з посиланням на невідповідність ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконним.

2. В пункті 2 Протоколу Замовник відхиляє пропозицію Учасника ТОВ «Вентмонтаж» постилаючись на те, що на підтвердження інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічній специфікації» (додаток 2 до ТД) Учасником надано проект графіку виконання робіт, який складений не відповідно строків виконання робіт передбачених в ТД (до 31.12.2021р.).
Відповідно до пп. 7 п.2 розділу V Тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. П.2.1 Проекту договору (додаток 3 до ТД) прямо передбачений кінцевий строк завершення робіт до 31.10.2021 року. Фактом подання тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Вентмонтаж» погодився з Проектом договору в цілому та зі строком завершення робіт зокрема. Відповідно до пп.2.2 Проекту договору загальний термін виконання робіт Підрядником за цим договором передбачено календарним графіком виконання робіт (Додаток 2 до Договору). В Проекті договору, погодженому в повному обсязі Учасником фактом подання Тендерної пропозиції Графік виконання робіт (Додаток 2) не заповнений та не містить інформації щодо етапів виконання та їх строків. Відповідно до п.3 Розділу IV Тендерної документації додатки до проекту договору Учасниками не подаються, їх готує та подає Замовнику Учасник-переможець під час укладання договору.
Таким чином подання Учасником ТОВ «Вентмонтаж» графіку виконання робіт, в якому не містяться строки етапів виконання робіт жодним чином не порушує вимог ТД та чинного законодавства. Отже, відхилення Замовником в п.2. Протоколу тендерної пропозиції ТОВ «Вентмонтаж» з посиланням на невідповідність ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконним.

3. В пункті 3 Протоколу Замовник відхиляє пропозицію Учасника ТОВ «Вентмонтаж» постилаючись на те, що в Довiдцi встановленої форми про наявнiсть обладнання та матерiально-технічної бази та технологiй не зазначено право володiння матерiально-технiчною базою (вимога зазначена Додатку 1 до ТД (Таблиця 1.1, пункти 2, 3 стовпець 5), всупереч того, що Замовником була надана можливiсть Учаснику виправити зазначену невiдповiднiсть в документі протягом 24 годин.
Дане твердження Замовника повністю не відповідає дійсності, так як на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей, оприлюдненій в системі закупівель 13 серпня о 15.27 Учасник ТОВ «Вентмонтаж» усунув виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у вказаній довідці, поданій ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження 14 серпня 2020 року о 11:10 через електронну систему закупівель довідки встановленої форми з зазначенням права володіння матеріально-технічною базою.
Таким чином, відхилення Замовником в п.3. Протоколу тендерної пропозиції ТОВ «Вентмонтаж» з посиланням на ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконним.

Отже, відповідно до чинного законодавства та умов ТД підстави для відхилення пропозиції Учасника Закупівель ТОВ «Вентмонтаж» на момент розгляду тендерної пропозиції відсутні, а всі твердження Протоколу, на підставі яких ТП Учасника відхилена є такими, що не відповідають дійсності та порушують принципи здійснення закупівель.

Частиною 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий Учасник може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Виходячи з вищевикладеного, керуючись ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Вентмонтаж» умовам тендерної документації, які відповідають дійсності та чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 20:19
«Керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Вентмонтаж» умовам тендерної документації

1. Відповідно пункту 1 статі 4 Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон) суб'єктами відносин, пов'язаних із персональними даними, є:
- суб'єкт персональних даних;
- володілець персональних даних;
- розпорядник персональних даних;
- третя особа.

Згідно ст. 2 Закону :

- абзац 11 ст. 2 Закону - Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються;

- абзац 4 ст. 2 Закону - Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.

В даному випадку суб’єктом персональних даних являється фізична особа, яку уповноважено підписувати тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вентмонтаж» в особі директора Бондаря Олександра Володимировича, якому необхідно було надати письмову згоду в довільній формі (пп. 6 п.2 розділу V ТД. . Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, про що учасником надається лист згода у довільній формі.)
- абзац 3 ст. 2 Закону - Володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом;
- частина 2 ст. 4 Закону - Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Юридична особа ТОВ «Вентмонтаж», являється володільцем персональних даних своїх працівників, інформація про яких вказана в довідках та документах що підтверджують наявність трудових відносин, тому в ТД зазначено, що: « В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.)»
У зв’язку з тим, що порушення законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом пропозицію учасника ТОВ « Вентмонтаж» було відхилено відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»,
2. В п. 4.4. Розділу І та п. 6.2. Розділу ІІІ ТД встановлено наступне:
- п. 4.4. Розділу І ТД - «Строк виконання робіт до 31.12.2021 року».
- п. 6.2. Розділу ІІІ ТД - «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі «Технічній специфікації» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- об’єктним кошторисом;
- локальними кошторисами;
- підсумковою відомістю ресурсів;
- розрахунком загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, календарний графік виконання робіт наданий учасником в складі тендерної пропозиції не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та підлягає відхиленню відповідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000101 ● 1c49e288df89481998e61c3e1a03c90c
  • Статус: завершено ● Дата: 06 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-07-09-002642-c 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 17:16:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції ділянки зливової каналізації від буд. № 2 по вул. Разіна Степана до буд. № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-002642-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 15:14:21

Про надання пояснень по моніторингу UA-M-2021-01-13-000101

Програмою запобігання та ліквідації наслідків підтоплення території міста Бровари на період 2017-2021 років, яка затверджена рішенням Броварської міської ради від 15.08.2017 № 627-31-07 (далі – Програма) із внесеними змінами від 22 серпня 2019 року № 1523-59-07 «Про внесення змін до Програми запобігання та ліквідації наслідків підтоплення території міста Бровари на період 2017-2021 років» доповнено пунктом 15 та включено захід «Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. №2 по вул. Разіна Степана до буд № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області» з обсягом фінансування 200 тис. грн.
На виконання зазначеного заходу відповідно договору №27/11/19 від 02.12.2019 року ТОВ «Будівельна компанія «Журавель» розроблено проектно – кошторисну документацію, та отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту від 29.04.2020 року №0512-4241-20/УЕБ/В.
1. Виходячи з кошторисної вартості будівельних робіт на об’єкті тендерним комітетом визначено очікувану вартість предмета закупівлі та оголошено відкриті торги ID: UA-2020-07-09-002642-c.
2. Відповідно до розробленої кошторисної документації членами тендерного комітету визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі («Технічна специфікація» Додаток 2 до тендерної документації) .
3. Фінансування по об’єкту «Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. №2 по вул. Разіна Степана до буд № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області» здійснюється відповідно затвердженої Програми (зі змінами та доповненнями) в межах асигнувань, затверджених в бюджеті міста на відповідний період.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Вентмонтаж 3 498 996,12
UAH з ПДВ
3 188 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна компанія "ЖУРАВЕЛЬ" 3 752 045,20
UAH з ПДВ
3 188 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" 3 757 155,12
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" 3 723 275,28
UAH з ПДВ
3 395 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:15
Електронний підпис
24 липня 2020 10:43
Електронний підпис
24 липня 2020 10:04
Копія ліцензії.pdf
24 липня 2020 10:03
Доверенность ЕЦП_З (2).pdf
24 липня 2020 10:03
20559_DKBO_Гарантія.pdf
24 липня 2020 10:03
3 Степана Разіна.imd

Публічні документи

25 липня 2020 21:20
ЖУРАВЕЛЬ 20040 p7s.zip
25 липня 2020 21:20
2.imd
25 липня 2020 21:20
4.11.Гарантійний лист.pdf
25 липня 2020 21:20
4.10.Розрахунок ЗВВ.pdf
25 липня 2020 21:20
4.9.Статут компанії.pdf
25 липня 2020 21:20
4.6. Довідка ст.236.pdf
25 липня 2020 21:20
2.1.Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:17
Електронний підпис
24 липня 2020 14:15
ГЛ по якості робіт.pdf
24 липня 2020 14:15
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2020 14:15
Наявність мтб.pdf
24 липня 2020 14:15
статут оригінал.pdf
24 липня 2020 14:15
Наявність досвіду.pdf
24 липня 2020 14:15
35.imd
24 липня 2020 14:15
Довідка щодо санкцій.pdf
24 липня 2020 14:15
ліцензія оригінал.pdf
24 липня 2020 14:15
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 14:15
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 12:11
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:02
Dovidka_20238442800620554786.pdf.p7s
28 вересня 2020 12:02
Dovidka_20238442800620554786 (1).pdf
28 вересня 2020 10:29
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:05
13.1. Ліцензія.pdf
16 вересня 2020 11:49
Електронний підпис
15 вересня 2020 21:31
Електронний підпис
26 липня 2020 00:00
Електронний підпис
25 липня 2020 23:59
Довідки з Банку.pdf
25 липня 2020 23:59
34.imd
25 липня 2020 23:59
19. Проект договору.pdf
25 липня 2020 23:59
13.1. Ліцензія.pdf
25 липня 2020 23:59
4. Статут.pdf
25 липня 2020 23:59
1.3.2. Лист-згода ДБУ-208.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Вентмонтаж

ТОВ Будівельна компанія "ЖУРАВЕЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Вентмонтаж
#20620325
Відхилено 3 188 879,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 15:27
ТОВ Будівельна компанія "ЖУРАВЕЛЬ"
#41157359
Відхилено 3 188 880,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"
#40893163
Відхилено 3 250 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:42
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"
#39256929
Переможець 3 395 999,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. У Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (вих. № 30/07-20 від 20.07.2020 року) виявлено невідповідність інформації в частині вартості укладеного договору № 57/19 від 05.03.2019 із Додатковою угодою 1 від 24.04.2019 року. 1.2. Вимога зазначена в Додатку 1 до ТД Таблиця 1.3 , стовпець 4. 1.3. Для усунення виявленої невідповідності, Учаснику необхідно подати виправлену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 26/07 від 20.05.2020 року): - не зазначено спеціальність, розряд або категорія працівників, - відповідно працівників робітничих професій, які зазначені в п. 1 та п. 5 невірно вказано досвід роботи на підприємстві. 2.2. Вимога зазначена в Додатку 1 до ТД Таблиця 1.2 , стовпець 3 та стовпець 5) 2.3. Для усунення виявленої невідповідності, Учаснику необхідно подати виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.1. У Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій не зазначено право володіння матеріально технічною базою. 3.2. Вимога зазначена в Додатку 1 до ТД Таблиця 1.1, пункти.2, 3 стовпець 5) 3.3. Для усунення виявленої невідповідності, Учаснику необхідно подати виправлену Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій. 4.1.Відсутні підтверджуючі документи про наявність в учасника власного компресора Ceccato FS2/50133 зазначеного в пункті 1.14 Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій) 4.2. Вимога зазначена в Додатку 1 до ТД « - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;» 4.3. Для усунення виявленої невідповідності, Учаснику необхідно документально підтвердити власне право користування компресором Ceccato FS2/50133

Документи

31 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:46
Протокол 163.pdf

Документи

04 вересня 2020 15:42
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:38
Протокол 169.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику необхідно надати довідку відповідно встановленої форми та для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати сканований оригінал договору щодо виконання аналогічних видів робіт (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Аналогічним вважається договір співставний за складом та характером робіт по будівництву та реконструкції зовнішніх каналізаційних систем (зливова/дощова каналізація) в межах населеного пункту. 2) У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 23.07.2020 року № 03/07 про виконання капітального ремонту дороги по вул. Київської Русі в м. Бровари Київської області. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник надав скановані оригінали договорів №181/18 від 04.07.2018 року та № 313/18 від 13.12.2018 року з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до них, але без кошторисного розрахунку договірної ціни, що не дає можливості Замовнику встановити види робіт які виконувались на об’єкті та чи являються зазначені договори аналогічними. 3) Для усунення виявлених порушень Учаснику необхідно надати: Підтверджуючі документи про улаштування зливової/дощової каналізації на вказаному в довідці об’єкті (локальний кошторис/локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів) та оновлений лист відгук від замовника з переліком робіт, або нову довідку про виконання аналогічного договору, який співставний за складом та характером робіт по будівництву та реконструкції зовнішніх каналізаційних систем (зливова/дощова каналізація) в межах населеного пункту з підтверджуючими документами та листом відгуком від замовника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"
#39256929
3 395 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2022 15:00
КБ3 ТОВ Автобан.pdf укладений
30 травня 2022 14:59
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:18
ДУ _3 до дог _179-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 10:35
ДУ _2 до Дог _179-20.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 16:45
ДУ _1 до дог. _179-20.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 13:35
Договір _179-20 від 08.10.20.pdf укладений
08 жовтня 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги видатків замовника, змінено суми фінансування на 2020рік та 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 179/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника продовжили строк дії договору та завершення робіт
Номер договору про закупівлю: 179/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни та зменшення строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 179/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 365 731,01
UAH (в тому числі ПДВ 560 955,17 UAH)