Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 11:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 11:35 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 3 767 555,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється проміжними платежами на підставі Довідок КБ-3 та Актів КБ-2 підписаних уповноваженими представниками сторін за фактично виконані роботи | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 15:27 |
Перелік змін.doc | |
17 липня 2020 15:27 |
Монтаж.rar | |
17 липня 2020 15:27 |
Демонтаж.rar | |
17 липня 2020 15:27 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
17 липня 2020 15:27 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
17 липня 2020 15:27 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії | |
17 липня 2020 15:27 |
ТД зливова каналізація вул. Разіна.doc |
17 липня 2020 15:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 15:27 |
Перелік змін.doc
|
|||
17 липня 2020 15:27 |
Монтаж.rar
|
|||
17 липня 2020 15:27 |
Демонтаж.rar
|
|||
17 липня 2020 15:27 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
17 липня 2020 15:27 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc
|
|||
17 липня 2020 15:27 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії
|
|||
17 липня 2020 15:27 |
ТД зливова каналізація вул. Разіна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
При цьому твердження, якими аргументується невідповідність ТП Учасника ТОВ «Вентмонтаж», викладена у вказаному протоколі, не відповідає дійсності виходячи з наступного.
1. В пункті 1 Протоколу зазначено, що Учасником, який є суб’єктом персональних даних, не виконано вимогу пп. 6 п.2 розділу V ТД.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних – це фізична особа, персональні дані якої обробляються. Учасник закупівель ТОВ «Вентмонтаж» є юридичною особою, отже не є суб’єктом персональних даних. При цьому пп. 6 п.2 розділу V ТД передбачено, що факт подання тендерної пропозиції Учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права Замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу Замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно Учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.
Таким чином, Учасник закупівель ТОВ «Вентмонтаж» як юридична особа не порушив вимог пп. 6 п.2 розділу V ТД, і відхилення Замовником в п.1. Протоколу тендерної пропозиції з посиланням на невідповідність ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконним.
2. В пункті 2 Протоколу Замовник відхиляє пропозицію Учасника ТОВ «Вентмонтаж» постилаючись на те, що на підтвердження інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічній специфікації» (додаток 2 до ТД) Учасником надано проект графіку виконання робіт, який складений не відповідно строків виконання робіт передбачених в ТД (до 31.12.2021р.).
Відповідно до пп. 7 п.2 розділу V Тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. П.2.1 Проекту договору (додаток 3 до ТД) прямо передбачений кінцевий строк завершення робіт до 31.10.2021 року. Фактом подання тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Вентмонтаж» погодився з Проектом договору в цілому та зі строком завершення робіт зокрема. Відповідно до пп.2.2 Проекту договору загальний термін виконання робіт Підрядником за цим договором передбачено календарним графіком виконання робіт (Додаток 2 до Договору). В Проекті договору, погодженому в повному обсязі Учасником фактом подання Тендерної пропозиції Графік виконання робіт (Додаток 2) не заповнений та не містить інформації щодо етапів виконання та їх строків. Відповідно до п.3 Розділу IV Тендерної документації додатки до проекту договору Учасниками не подаються, їх готує та подає Замовнику Учасник-переможець під час укладання договору.
Таким чином подання Учасником ТОВ «Вентмонтаж» графіку виконання робіт, в якому не містяться строки етапів виконання робіт жодним чином не порушує вимог ТД та чинного законодавства. Отже, відхилення Замовником в п.2. Протоколу тендерної пропозиції ТОВ «Вентмонтаж» з посиланням на невідповідність ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконним.
3. В пункті 3 Протоколу Замовник відхиляє пропозицію Учасника ТОВ «Вентмонтаж» постилаючись на те, що в Довiдцi встановленої форми про наявнiсть обладнання та матерiально-технічної бази та технологiй не зазначено право володiння матерiально-технiчною базою (вимога зазначена Додатку 1 до ТД (Таблиця 1.1, пункти 2, 3 стовпець 5), всупереч того, що Замовником була надана можливiсть Учаснику виправити зазначену невiдповiднiсть в документі протягом 24 годин.
Дане твердження Замовника повністю не відповідає дійсності, так як на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей, оприлюдненій в системі закупівель 13 серпня о 15.27 Учасник ТОВ «Вентмонтаж» усунув виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у вказаній довідці, поданій ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження 14 серпня 2020 року о 11:10 через електронну систему закупівель довідки встановленої форми з зазначенням права володіння матеріально-технічною базою.
Таким чином, відхилення Замовником в п.3. Протоколу тендерної пропозиції ТОВ «Вентмонтаж» з посиланням на ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконним.
Отже, відповідно до чинного законодавства та умов ТД підстави для відхилення пропозиції Учасника Закупівель ТОВ «Вентмонтаж» на момент розгляду тендерної пропозиції відсутні, а всі твердження Протоколу, на підставі яких ТП Учасника відхилена є такими, що не відповідають дійсності та порушують принципи здійснення закупівель.
Частиною 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий Учасник може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Вентмонтаж» умовам тендерної документації, які відповідають дійсності та чинному законодавству.
1. Відповідно пункту 1 статі 4 Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон) суб'єктами відносин, пов'язаних із персональними даними, є:
- суб'єкт персональних даних;
- володілець персональних даних;
- розпорядник персональних даних;
- третя особа.
Згідно ст. 2 Закону :
- абзац 11 ст. 2 Закону - Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються;
- абзац 4 ст. 2 Закону - Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
В даному випадку суб’єктом персональних даних являється фізична особа, яку уповноважено підписувати тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вентмонтаж» в особі директора Бондаря Олександра Володимировича, якому необхідно було надати письмову згоду в довільній формі (пп. 6 п.2 розділу V ТД. . Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, про що учасником надається лист згода у довільній формі.)
- абзац 3 ст. 2 Закону - Володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом;
- частина 2 ст. 4 Закону - Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Юридична особа ТОВ «Вентмонтаж», являється володільцем персональних даних своїх працівників, інформація про яких вказана в довідках та документах що підтверджують наявність трудових відносин, тому в ТД зазначено, що: « В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.)»
У зв’язку з тим, що порушення законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом пропозицію учасника ТОВ « Вентмонтаж» було відхилено відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»,
2. В п. 4.4. Розділу І та п. 6.2. Розділу ІІІ ТД встановлено наступне:
- п. 4.4. Розділу І ТД - «Строк виконання робіт до 31.12.2021 року».
- п. 6.2. Розділу ІІІ ТД - «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісні характеристикам предмета закупівлі «Технічній специфікації» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- об’єктним кошторисом;
- локальними кошторисами;
- підсумковою відомістю ресурсів;
- розрахунком загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, календарний графік виконання робіт наданий учасником в складі тендерної пропозиції не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та підлягає відхиленню відповідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000101 ● 1c49e288df89481998e61c3e1a03c90c
- Статус: завершено ● Дата: 06 квітня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-07-09-002642-c 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 17:16:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції ділянки зливової каналізації від буд. № 2 по вул. Разіна Степана до буд. № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-002642-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-25 15:14:21
Про надання пояснень по моніторингу UA-M-2021-01-13-000101
Програмою запобігання та ліквідації наслідків підтоплення території міста Бровари на період 2017-2021 років, яка затверджена рішенням Броварської міської ради від 15.08.2017 № 627-31-07 (далі – Програма) із внесеними змінами від 22 серпня 2019 року № 1523-59-07 «Про внесення змін до Програми запобігання та ліквідації наслідків підтоплення території міста Бровари на період 2017-2021 років» доповнено пунктом 15 та включено захід «Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. №2 по вул. Разіна Степана до буд № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області» з обсягом фінансування 200 тис. грн.
На виконання зазначеного заходу відповідно договору №27/11/19 від 02.12.2019 року ТОВ «Будівельна компанія «Журавель» розроблено проектно – кошторисну документацію, та отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту від 29.04.2020 року №0512-4241-20/УЕБ/В.
1. Виходячи з кошторисної вартості будівельних робіт на об’єкті тендерним комітетом визначено очікувану вартість предмета закупівлі та оголошено відкриті торги ID: UA-2020-07-09-002642-c.
2. Відповідно до розробленої кошторисної документації членами тендерного комітету визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі («Технічна специфікація» Додаток 2 до тендерної документації) .
3. Фінансування по об’єкту «Реконструкція ділянки зливової каналізації від буд. №2 по вул. Разіна Степана до буд № 128 Янченка Дмитра в м. Бровари Київської області» здійснюється відповідно затвердженої Програми (зі змінами та доповненнями) в межах асигнувань, затверджених в бюджеті міста на відповідний період.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Вентмонтаж |
3 498 996,12
UAH з ПДВ
|
3 188 879,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будівельна компанія "ЖУРАВЕЛЬ" |
3 752 045,20
UAH з ПДВ
|
3 188 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" |
3 757 155,12
UAH з ПДВ
|
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" |
3 723 275,28
UAH з ПДВ
|
3 395 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Вентмонтаж #20620325 |
Відхилено |
3 188 879,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 15:27
|
ТОВ Будівельна компанія "ЖУРАВЕЛЬ" #41157359 |
Відхилено |
3 188 880,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" #40893163 |
Відхилено |
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 15:42
|
|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" #39256929 |
Переможець |
3 395 999,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 15:00
|
КБ3 ТОВ Автобан.pdf | укладений |
30 травня 2022 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:18
|
ДУ _3 до дог _179-20.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 10:35
|
ДУ _2 до Дог _179-20.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 16:45
|
ДУ _1 до дог. _179-20.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 13:35
|
Договір _179-20 від 08.10.20.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичні обсяги видатків замовника, змінено суми фінансування на 2020рік та 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 179/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника продовжили строк дії договору та завершення робіт |
Номер договору про закупівлю: | 179/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни та зменшення строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 179/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |