Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спецвзуття
Safety shoes
Очікувана вартість
3 184 200,00 UAH
UA-2020-07-09-002169-a 536929d565ec42d5a842b36f23090dc6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Spilnyk Anna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 184 200,00 UAH без ПДВ
Publication date: 09 липня 2020 16:28
Enquiries until: 01 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 07 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 184 200 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.

Тендерна документація

09 липня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:25
7834065557 ТД (Спецвзуття).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000002 ● 87cdf3e4c16f452498b1788d10a4330b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.12.2020 № 260
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 23.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-07-09-002169-a 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-18 16:55:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі спецвзуття («ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного»), очікуваною вартістю 3 184 200,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-002169-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У зв’язку з чим, суми договорів про закупівлю від 08.09.2020 № 20367 та № 20371, відрізняються від сум остаточних тендерних пропозицій, оприлюднених в системі Prozorro ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» по лоту 1 та ТОВ «ДІМ ВЗУТТЯ» Б. НІКОЛАС» по лоту 2 за результатами електронного аукціону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо пояснення щодо висновку Держаудитслужби

2021-01-29 17:38:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник готує оскарження висновку
Дата публікації: 08 лютого 2021

Документи:

08 лютого 2021 15:52
Електронний підпис
08 лютого 2021 15:50
Опис.jpg
08 лютого 2021 15:50
Позовна заява до аудит Таланлегпром спецвзуття.doc
08 лютого 2021 15:50
Список.jpg

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 (Спецвзуття)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 592 100,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 921,00 UAH без ПДВ


Title: Lot 1 (Safety shoes)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 592 100,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 15 921,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 19 серпня 2020 14:15
Auction planned date: 19 серпня 2020 14:15
Закінчення: 19 серпня 2020 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7076 пар
Черевики чоловічі робочі
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Men's protective work boots
CPV: 18810000-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Підтвердження відповідності виробництва
Дата подання: 29 липня 2020 11:42
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:10
Шановний замовнику! В додатку 6 п.2.4 вказано, що Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам. Мається на увазі Сертифікат експертизи типу?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в додатку 6 п.2.4 вказано, що для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, надати документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Документ про підтвердження відповідності виробництва повинен бути чинним на момент подання пропозиції (Підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, не вимагається у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-07-09-002169-a536929d565ec42d5a842b36f23090dc6
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 19:04
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:03
public_doc.pdf
27 серпня 2020 19:03
public_doc.p7s
27 серпня 2020 19:03
6 Ліцензіювання.pdf
27 серпня 2020 19:03
5 Повноваження.pdf
27 серпня 2020 19:03
3 Дитяча праця.pdf
27 серпня 2020 19:03
2 Довідка МВС.pdf
10 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:16
1 Пропозиція лот 1.pdf
07 серпня 2020 11:16
24 Захист довкілля.pdf
07 серпня 2020 11:16
22 Висновок ДСЕЕ.pdf
07 серпня 2020 11:16
21 ДСТУ.pdf
07 серпня 2020 11:16
20 Паспорт якості.pdf
07 серпня 2020 11:16
16 Сертифікат ISO.pdf
07 серпня 2020 11:16
15 Дані про товар.pdf
07 серпня 2020 11:16
9 Довідки з Банку.pdf
07 серпня 2020 11:16
8 Довідка 4 ОПП.pdf
07 серпня 2020 11:16
6 Статут та Опис.pdf
07 серпня 2020 11:16
5 Відсутність підстав.pdf
07 серпня 2020 11:16
4 Відгуки.pdf
07 серпня 2020 11:16
3 Аналогічні.pdf
07 серпня 2020 11:16
2 Працівники.pdf
07 серпня 2020 11:16
13 Наявна печатка.pdf
07 серпня 2020 11:16
12 Повноваження.pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:08
Додаток 3 ЛОТ 2.pdf
27 серпня 2020 12:08
рішення ніколас.pdf
27 серпня 2020 12:08
наказ директор.pdf
27 серпня 2020 12:08
Довідка про ліцензію.pdf
27 серпня 2020 12:08
довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 12:08
public_doc.pdf
27 серпня 2020 12:08
довідка ч.2 ст.17.pdf
27 серпня 2020 12:08
public_doc.p7s
27 серпня 2020 12:08
Dovidka_20219389270980241556.pdf.p7s
27 серпня 2020 12:08
Dovidka_20219389270980241556.pdf
10 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:15
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:15
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:08
Статут 2019ДВБН.pdf
10 серпня 2020 10:08
сертифікат ISO БНіколас.pdf
10 серпня 2020 10:08
рішення ніколас.pdf
10 серпня 2020 10:08
Опис до статуту.PDF
10 серпня 2020 10:08
наказ директор.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 20347 2015 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 3962-2000 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 3835-98 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 2771-94 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
Довідки до тендеру.pdf
10 серпня 2020 10:08
Довідка з банку 08.07.2020.pdf
10 серпня 2020 10:08
Дані про товар.pdf
10 серпня 2020 10:08
відгук 111219.pdf
10 серпня 2020 10:08
Висновок СЕС 3962-2000.pdf
10 серпня 2020 10:08
Висновок СЕС 2015-2016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 1 581 486,00
UAH
1 581 486,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" 1 592 100,00
UAH
1 592 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 19:04
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:03
public_doc.pdf
27 серпня 2020 19:03
public_doc.p7s
27 серпня 2020 19:03
6 Ліцензіювання.pdf
27 серпня 2020 19:03
5 Повноваження.pdf
27 серпня 2020 19:03
3 Дитяча праця.pdf
27 серпня 2020 19:03
2 Довідка МВС.pdf
10 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:16
1 Пропозиція лот 1.pdf
07 серпня 2020 11:16
24 Захист довкілля.pdf
07 серпня 2020 11:16
22 Висновок ДСЕЕ.pdf
07 серпня 2020 11:16
21 ДСТУ.pdf
07 серпня 2020 11:16
20 Паспорт якості.pdf
07 серпня 2020 11:16
16 Сертифікат ISO.pdf
07 серпня 2020 11:16
15 Дані про товар.pdf
07 серпня 2020 11:16
9 Довідки з Банку.pdf
07 серпня 2020 11:16
8 Довідка 4 ОПП.pdf
07 серпня 2020 11:16
6 Статут та Опис.pdf
07 серпня 2020 11:16
5 Відсутність підстав.pdf
07 серпня 2020 11:16
4 Відгуки.pdf
07 серпня 2020 11:16
3 Аналогічні.pdf
07 серпня 2020 11:16
2 Працівники.pdf
07 серпня 2020 11:16
13 Наявна печатка.pdf
07 серпня 2020 11:16
12 Повноваження.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:08
Додаток 3 ЛОТ 2.pdf
27 серпня 2020 12:08
рішення ніколас.pdf
27 серпня 2020 12:08
наказ директор.pdf
27 серпня 2020 12:08
Довідка про ліцензію.pdf
27 серпня 2020 12:08
довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
27 серпня 2020 12:08
public_doc.pdf
27 серпня 2020 12:08
довідка ч.2 ст.17.pdf
27 серпня 2020 12:08
public_doc.p7s
27 серпня 2020 12:08
Dovidka_20219389270980241556.pdf.p7s
27 серпня 2020 12:08
Dovidka_20219389270980241556.pdf
10 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:15
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:15
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:08
Статут 2019ДВБН.pdf
10 серпня 2020 10:08
сертифікат ISO БНіколас.pdf
10 серпня 2020 10:08
рішення ніколас.pdf
10 серпня 2020 10:08
Опис до статуту.PDF
10 серпня 2020 10:08
наказ директор.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 20347 2015 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 3962-2000 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 3835-98 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
ДСТУ 2771-94 копія.pdf
10 серпня 2020 10:08
Довідки до тендеру.pdf
10 серпня 2020 10:08
Довідка з банку 08.07.2020.pdf
10 серпня 2020 10:08
Дані про товар.pdf
10 серпня 2020 10:08
відгук 111219.pdf
10 серпня 2020 10:08
Висновок СЕС 3962-2000.pdf
10 серпня 2020 10:08
Висновок СЕС 2015-2016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
Переможець 1 581 486,00
UAH
20 серпня 2020 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
1 581 486,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:11
ДУ-1 (2) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:11
1_ДУ-1.pdf укладений
31 грудня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 13:54
Договір Лот 1.pdf укладений
09 вересня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20367/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 897 738,50
UAH