Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги О 030848 /Н-22/ - Гаразджа від км 0+789 до км 6+000 Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
64 294 850,40 UAH
UA-2020-07-09-001728-a c8e89565ed0a44f1becad7e7010e0517
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімник Тетяна

0332729077 ivati71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд.9, офіс 711
Контактна особа: Зімник Тетяна
0332729077
ivati71@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:30
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:30
Очікувана вартість: 64 294 850,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 642 948,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 321474.25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги О 030848 /Н-22/ - Гаразджа від км 0+789 до км 6+000 Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 14 липня 2020 11:22
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:55
1. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» для документального підтвердження критерію наявності працівників відповідної кваліфікації Учасником надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додатково! Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати окрему довідку складену у довільній формі про наявність у учасника інженера з якості або іншої особи, яка виконує його функції, копію Наказу про призначення такого співробітника та копії документів, що підтверджують його кваліфікацію у сфері контролю якості (сертифікат та/або посвідчення та/або інший документ). На об’єктах капітального ремонту технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Вимогами даного документа чітко передбачено, що відповідну кваліфікацію повинні мати інженери технічного нагляду, а функцію технагляду згідно законодавства України має забезпечувати замовник. Вважаємо, що вимога про наявність в учасника інженера з якості або іншої особи, яка виконує його функції, який має бути співробітником учасника про що надається наказ та додатково надаються копії документів на підтвердження його кваліфікації у сфері контролю якості (сертифікат та/або посвідчення та/або інший документ)є дискримінаційною вимогою та обмежує конкуренцію у даній процедурі закупівлі. Тому вимагаємо повністю виключити дану вимогу із тендерної документації, або передбачити можливість залучення інженера з якості (або іншої особи, яка виконує його функції) на підставі цивільно-правового договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано. У документацію буде внесено зміни.
Щодо визначення поняття "Аналогічний договір"
Дата подання: 15 липня 2020 13:15
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:15
шановний замвонику! У п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації наведено визначення поняття "Аналогічного догоовру": "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, також сумма виконання договору(рів) має бути не нижчою ніж сума даної закупівлі". Просимо внести зміни до тендерної документації, та замінити дискримінаційну вимогу про надання договору, який укладений "протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення" на термін "протягом останніх 3-х років, що передує календарному року, в якому оголошено процедуру закупівлі". оскільки така вимога замовника обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних учасників. Крім того, просимо надати чіткі розяснення щодо того, як саме учасник має документально підтвердити "досвід виконання робіт/послуг одним договором або сумарно в обсязі 100% від обємів послуг, визачених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах". Які це обєми та які натуральні величини цих обємів? Замовник в п.1.3. додатку 1 до тендерної документацїЇ не наводить таких обємів та їх натуральних величин, проте просить учасників підтвердити досвід "в обсязі 100% від обємів послуг, визачених Замовником в тендерній документації ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано. У документацію буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 56 860 000,00
UAH з ПДВ
51 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 58 286 198,33
UAH з ПДВ
51 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 13:59
Електронний підпис
25 липня 2020 13:58
Кваліфікація3.rar
25 липня 2020 13:58
Кваліфікація2.rar
25 липня 2020 13:58
Кваліфікація1.rar

Публічні документи

24 липня 2020 18:19
Електронний підпис
24 липня 2020 18:18
7.Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Очікує рішення 51 899 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:51

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:01
Кінець періоду оскарження: 14 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 14 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: торги скасовано у зв’язку з неможливiстю усунення порушень
Документи:
03 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:00
протокол 132 -1.pdf
03 серпня 2020 17:00
протокол 132 -2.pdf