Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Лот № 1 – 46422 Серцевий клапан трансплант/судинний протез, 35281 Протез кровоносної судини синтетичний; Лот № 2 - 44756 Сітка хірургічна, що використовується при абдомінальній грижі, полімерна)
33180000-5 Functional support (Lot No. 1 – 46422 Cardiac valve graft/vascular prosthesis, 35281 Synthetic vascular graft; Lot No. 2 – 44756 Abdominal hernia surgical mesh, composite-polymer)
Очікувана вартість
2 042 000,00 UAH
UA-2020-07-09-001552-a ed6f12ab74634891ad5f5cc7e9ede87c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Голюк Олексій
+380487252054
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Military Medical Clinical Centre
National ID: 08199969
Contact point: Bondarenko Sergei
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Additional contacts: Golyuk Oleksiy
+380487252054

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 042 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 09 липня 2020 14:31
Enquiries until: 31 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 2 042 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement

Тендерна документація

09 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:31
ТД мед 232.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Критерії кваліфікаціїї переможця
Дата подання: 17 липня 2020 09:43
Дата відповіді: 22 липня 2020 16:14
  Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.      У деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.   А саме:   Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти. Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу. Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів. Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію. Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.   Вимагаємо пояснити.   
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу!

Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.

Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:

«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.

Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).

Питома вага критерію «Ціна» - 100%».



Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:

«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:

1) учасник процедури закупівлі:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;

не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;

не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;

визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;

2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився;

3) переможець процедури закупівлі:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;

не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;

не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».



Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
ВМКЦ Південного регіону порушує Стаття 28. ЗУ Про публічні закупівлі. Згідно з Стаття 28. ЗУ Про публічні закупівлі: Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
Дата подання: 17 липня 2020 09:45
Дата відповіді: 22 липня 2020 16:15
Відповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Згідно з тендерною документацією Додаток 4. Пп. 3.1. Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів). Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів. Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації: копію (ї) договору (ів);   копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінал (и) відгуку (ів) про виконання учасником аналогічного (их) договору (ів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), суму виконаного договору, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.    Нормами чинного законодавства України не вимагається сканування та викладення документів в електронному варіанті для загального доступу. Тендерною документацією вимагається саме це, що грубо порушує комерційну таємницю. Згідно з Стаття 28. ЗУ Про публічні закупівлі: Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. В перелік дозволених до оприлюднення документів не входять особисті дані співробітників та керівників підприємства, фінансова документація підприємства (копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі). Держказначейство та інші відповідні державні органи України не мають права оприлюднювати фінансові документи тощо, інакше як згідно з законами України. Вимоги інших державних органів оприлюднити комерційну таємницю порушують законодавство України.   Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу!

Вимоги та положення тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства, у т.ч. щодо захисту персональних даних.

Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Спосіб документального підтвердження відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону визначається Замовником.

Так, відповідно до пункту 3 частини 1 додатку 4 до тендерної документації замовником визначена вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):

Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).

Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів.

Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації:

копію (ї) договору (ів).




Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто дана інформація не є конфіденційною.

Документи, на які Ви наголошуєте та пропонуєте виключити не вимагаються тендерною документацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-001552-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 22 липня 2020 18:48
  Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
  Під час проведення закупівель Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує принципи ЗУ Про публічні закупівлі щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
  
  У деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.
  А саме:

  Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.
Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію.
Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.

  Вимагаємо пояснити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 15:42
Шановний Запитувачу!

Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.

Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:

«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.

Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).

Питома вага критерію «Ціна» - 100%».



Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:

«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:

1) учасник процедури закупівлі:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;

не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;

не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;

визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;

2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився;

3) переможець процедури закупівлі:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;

не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;

не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».

Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-001552-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 22 липня 2020 18:50
Порушення ЗУ про комтаємницю
Відповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.

Згідно з тендерною документацією Додаток 4. Пп. 3.1. Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).
Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів.
Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації:
копію (ї) договору (ів);
  копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінал (и) відгуку (ів) про виконання учасником аналогічного (их) договору (ів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), суму виконаного договору, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
  
Нормами чинного законодавства України не вимагається сканування та викладення документів в електронному варіанті для загального доступу. Тендерною документацією вимагається саме це, що грубо порушує комерційну таємницю.
Згідно з Стаття 28. ЗУ Про публічні закупівлі:
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
В перелік дозволених до оприлюднення документів не входять особисті дані співробітників та керівників підприємства, фінансова документація підприємства (копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі).
Держказначейство та інші відповідні державні органи України не мають права оприлюднювати фінансові документи тощо, інакше як згідно з законами України. Вимоги інших державних органів оприлюднити комерційну таємницю порушують законодавство України.
  Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 15:42
Шановний Запитувачу!

Вимоги та положення тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства, у т.ч. щодо захисту персональних даних.

Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Спосіб документального підтвердження відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону визначається Замовником.

Так, відповідно до пункту 3 частини 1 додатку 4 до тендерної документації замовником визначена вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):

Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).

Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів.

Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації:

копію (ї) договору (ів).




Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто дана інформація не є конфіденційною.

Документи, на які Ви наголошуєте та пропонуєте виключити не вимагаються тендерною документацією.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 46422 Серцевий клапан трансплант/судинний протез, 35281 Протез кровоносної судини синтетичний
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 359 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 795,00 UAH з ПДВ


Title: 46422 Cardiac valve graft/vascular prosthesis, 35281 Synthetic vascular graft
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 359 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 795,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

85 шт
46422 Серцевий клапан трансплант/судинний протез, 35281 Протез кровоносної судини синтетичний
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

46422 Cardiac valve graft/vascular prosthesis, 35281 Synthetic vascular graft
CPV: 33180000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 серпня 2020
UA-2020-07-09-001552-aed6f12ab74634891ad5f5cc7e9ede87c
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій