Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
992,32 UAH
UA-2020-07-09-001294-b bb6335e3760b49fab3f293b5b854a3b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віктор Павлов

0335297122
+380506999423
+380954481152
lybutiv-sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любитівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334005
Місцезнаходження: 45063, Україна , Волинська обл., село Любитів, 45063 Волинська область Ковельський район село Любитів вулиця Незалежності 66
Контактна особа: Віктор Павлов
0335297122, +380506999423, +380954481152
lybutiv-sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 пачка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
стержень кульковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Кайданська Мальвіна Валентинівна
#3321119143
Переможець 992,32
UAH
09 липня 2020 11:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 11:11
дог км ст 4.jpeg укладений
09 липня 2020 11:10
дог км ст3.jpeg укладений
09 липня 2020 11:10
дог.км ст1.jpeg укладений
09 липня 2020 11:10
дог.км ст2.jpeg укладений
09 липня 2020 11:10