Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai
Maintenance and repair of Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai cars
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-07-09-001230-c 22d29b88581149108355ddadde276cd6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергийчук Оксана Викторовна

(044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Сергийчук Оксана Викторовна
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Sergiichuk Oksana
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:14
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH
Publication date: 09 липня 2020 10:09
Enquiries until: 01 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 07 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 1 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Тендерної документації.
Місце надання послуг: СТО Виконавця або територія Замовника (08300, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7)
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai, код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Розгорнути Згорнути
Scope of rendering services: in accordance with the requirements set out in Annex 1 of the Bidding Documents.
Place of services to be rendered: service station of the Contractor or the territory of the Customer (Boryspil-7 Str., Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300)
The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary: Maintenance and repair of Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai cars, DK Code 021:2015 - 50110000-9 - Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
328 посл.
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Maintenance and repair of Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai cars
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг.Інші умови оголошення:1.ТП та усі документи, які передбачені вимогами ТД та додатками до неї складаються українською мовою.Документи або копії документів (які передбачені вимогами ТД та додатками до неї), які надаються Учасником у складі ТП, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Умови стосовно перекладу зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.2.Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій:Електронна банківська гарантія.Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.The Customer shall transfer 100% of the price of the actual rendered services to the current account of the Contractor during 30 (thirty) calendar days from the signing of the Acceptance Certificate by the Parties.Other conditions of the announcement:1.The competitive bid proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. The conditions for translation are specified in the Section "Instructions for preparation of the bid offer" of the Tender Documentation.2.The type and the terms of competitive bid security: Electronic Bid Security.The terms for providing bid security are specified in the Section "Instructions for preparation of the competitive bid" of the Tender documentation Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:06
Оголошення про проведення англ._від 08.07.2020.doc
09 липня 2020 10:06
Тендерна документація_ред.01_від 08.07.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація щодо Вимоги Замовника
Дата подання: 17 липня 2020 18:04
Дата відповіді: 22 липня 2020 14:49
Доброго дня, шановний Замовник. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно Вимог ТД п.3 розділу ІІ додатку 1 Замовник Висуває Вимогу щодо місцезнаходження Учасників, а саме: « СТО Виконавця повинно знаходитись в межах: міста Бориспіль, Бориспільського району Київської області, Дніпровського району міста Києва, Дарницького району міста Києва», що дискримінує інших та значно звужує коло потенційних учасників. Дослідивши дане питання, було виявлено, що це нова Вимога Замовника, яка раніше ніколи не зустрічалась в ТД, оскільки Замовник у Вимогах до відстані раніше вказував відстань не більше 50 км, (наприклад аналогічна відмінена закупівля UA-2019-12-28-000443-c- від 22.01.2020 року подібного предмету закупівлі та бюджету). Проаналізував партнерів Замовника з даного предмету закупівлі за останні роки, передбачаємо, що дана Вимога написана під конкретних Учасників, а саме: ТОВ "УНІККОМ" код ЄДРПОУ: 39003962 та ФОП Нобіуз Сергій Анатолійович код ЄДРПОУ: 2216914154, які є незмінними переможцями закупівель останніх років. Наприклад: ТОВ "УНІККОМ" код ЄДРПОУ: 39003962 знаходится за адресою: 02192, м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Андрія Малишка, буд. 15/1, підписано з Замовником 48 договорів загальною вартістю 31 994 642.40 грн ( досить дивним є те, що згідно з даних PROZORRO вказана організація співпрацювала лише з двома іншими Замовниками і має лише три інших підписаних договори на суму 419 тис. грн) ФОП Нобіуз Сергій Анатолійович код ЄДРПОУ: 2216914154 знаходится за адресою: 02099, м. Київ, Дарницький р-н, вул. Вереснева, буд. 24-А, кв. 87, підписано з Замовником 4 договори на загальну вартість 513 508.80 грн. Дивним є те, що згідно з даних PROZORRO вказаний ФОП більше не з ким не співпрацював. Отже, умови тендерної документації в цій закупівлі, написані таким чином, що є максимально сприятливими для ТОВ "УНІККОМ" та ФОП Нобіуз Сергій Анатолійович. Аби не дискримінувати інших учасників, запобігти корупційним діям і зловживанням, провести б’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та слідувати Закону України «Про публічні закупівлі» з питання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, просимо відмінити вказану Вимогу, та розширити коло потенційних учасників згідно до Вимог раніше відміненої закупівлі ( наприклад відстань 50 км, або взагалі дозволити м.Києву приймати участь у даній Закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру».
Світова пандемія коронавірусної інфекції тяжко вдарила по економіці країни, населенню та працюючим підприємствам. В першу чергу постраждала авіаційна галузь, яка, за прогнозами спеціалістів, не один рік буде повертатись до рівня 2019 року. Реалії сьогодення змушують ДП МА Бориспіль працювати в умовах жорсткої економії ресурсів, що стосується всіх виробничих процесів підприємства.
З огляду на вищезазначене, не доцільними є посилання на проведені закупівлі докарантинного періоду. Нова вимога про місцезнаходження СТО учасника впроваджена лише з метою економії витрат палива та часу, затраченого на доставку автомобілів до сервісу. Дана вимога повністю відповідає принципу максимальної економії та ефективності, і не є дискримінаційною, оскільки з відкритих джерел відомо, що в зазначених районах знаходиться велика кількість СТО, які можуть прийняти участь в процедурі закупівлі.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 вересня 2020
UA-2020-07-09-001230-c22d29b88581149108355ddadde276cd6
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЗОНКАР Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 14:44
ТОВ НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА» Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 14:45
ПП "СВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 14:46
ПП АВТОПАТРІОТ Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 14:46

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «ЗОНКАР» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai, код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-09-001230-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» від 10.07.2019 вих. №5 не надана інформація про взаємовідносини працівників з ТОВ «ЗОНКАР», які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, та таке інше. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.п. 1 частини 1 Розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію про взаємовідносини працівників, які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці з ТОВ «ЗОНКАР»: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом . Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 17:54
ДФС
25 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:02
ДФС
25 вересня 2020 14:02
НАЗК ТОВ
25 вересня 2020 14:02
НАЗК
25 вересня 2020 14:02
Банкрутство
23 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:38
Укладені договори
23 вересня 2020 10:38
Підписання договору
23 вересня 2020 10:38
Довідка МВС
18 вересня 2020 11:00
Комерційна пропозиція
28 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:40
7. Наказ і рішення.pdf
07 серпня 2020 14:40
3. Довідка ст. 17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai, код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-09-001230-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» від 15.07.2019 вих. №34 не надана інформація про взаємовідносини працівників з ТОВ «НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА», які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, та таке інше. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.п. 1 частини 1 Розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію про взаємовідносини працівників, які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці з ТОВ «НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА»: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом . Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:01
Захист Довкiлля.pdf
10 серпня 2020 16:01
Лист Код Доступу.pdf
10 серпня 2020 16:01
Аналогiя.pdf
10 серпня 2020 16:01
Вiдомостi про учасника.pdf
10 серпня 2020 16:01
Лист Спiввиконавцi.pdf
10 серпня 2020 16:01
Наказ.pdf
10 серпня 2020 16:01
Протокол Директор.pdf
10 серпня 2020 16:01
Протокол.pdf
10 серпня 2020 16:01
статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ПП «СВ» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai, код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-09-001230-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» від 10.08.2019 вих. №10-08-2020-09 не надана інформація про забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку та тому подібним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.п. 2.1 пункту 2 частини 1 Розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію про забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку та тому подібним. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ПП «АВТОПАТРІОТ» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Hyundai, код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-09-001230-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці «Довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази» від 11.08.2019 вих. №08\11\4 не надана інформація про забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку та тому подібним. 2. В довідці «Відомості про СТО» від 11.08.2019 вих. №11\08\9 не надана інформація про район розташування СТО. 3. В наданій довідці «Довідка документального підтвердження наявності виконання аналогічного договору» не вірно зазначена дата договору № 175. 4. В актах наданих послуг, які надані на підтвердження виконання договору (ів) відсутнє посилання на номер договору. 5. В складі тендерної пропозиції відсутній документ про призначення керівника учасника. 6. наданий Учасником Статут не містить відмітки державного реєстратора та Учасником не надано лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.п. 2.1 пункту 2 частини 1 Розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» Додатку 2 Тендерної документації. 2. п.п. 2.3 пункту 2 частини 1 Розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» Додатку 2 Тендерної документації. 3. пункт 3 частини 1 Розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» Додатку 2 Тендерної документації. 4. пункт 3 частини 1 Розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» Додатку 2 Тендерної документації. 5. частина 8 Розділу «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)» (для учасників – юридичних осіб) Додатку 2 Тендерної документації. 6. частина 7 розділу «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону)» (для учасників – юридичних осіб) Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію про забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку та тому подібним. 2. Надати інформацію про місцезнаходження (повна адреса розташування з обов’язковим зазначенням міста, району, області з урахуванням вимог пункту 3 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації) СТО Виконавця. 3. Надати інформацію про аналогічні договори із зазначення вірних номерів та дат. 4. Надати відповідний акт або накладну, що свідчить про виконання договору (достатньо – надання акту(-ів)/накладної(-их)* на будь-яку обсяг послуг. Надання акту(-ів) або накладної(-их) на підтвердження виконання договору в повному обсязі не є обов’язковим). Документ, що свідчить про виконання договору, повинен містити дані, що дають змогу ідентифікувати щодо якого договору він наданий (Акт (-и) або накладна(-и) повинні містити посилання на номер договору). 5. Надати документ про призначення керівника Учасника (протокол зборів (засідань або тому подібне) засновників, наказ тощо). 6. Надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (Статуту). Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 08.07.2020 №15-03-170 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗОНКАР

ТОВ НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА»

ПП "СВ"

ПП АВТОПАТРІОТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗОНКАР 1 100 000,00
UAH з ПДВ
913 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СВ" 914 220,00
UAH з ПДВ
914 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 17:54
ДФС
25 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:02
ДФС
25 вересня 2020 14:02
НАЗК ТОВ
25 вересня 2020 14:02
НАЗК
25 вересня 2020 14:02
Банкрутство
23 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:38
Укладені договори
23 вересня 2020 10:38
Підписання договору
23 вересня 2020 10:38
Довідка МВС
18 вересня 2020 11:00
Комерційна пропозиція
28 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:40
7. Наказ і рішення.pdf
07 серпня 2020 14:40
3. Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗОНКАР

ПП "СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗОНКАР
#42251936
Переможець 913 800,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 09:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗОНКАР
#42251936
913 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 17:12
Договір_№_35.1-14.1_8.4-47.pdf укладений
06 жовтня 2020 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 465 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 510,00 UAH)