Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір
Очікувана вартість
833 000,00 UAH
UA-2020-07-09-000440-a ● 6f0e90811732486c9b63f7fe61e137bb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Савицька Карина Анатоліївна 044) 281-79-37 K.SAVYTSKA@KBP.AERO |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 14:04 |
Очікувана вартість: | 833 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10460 пач.
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль -7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Інші умови оголошення: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 10:23 |
ТД_Папір_ред.01_від 08.07.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
екологічний офісний папір
Дата подання: 13 липня 2020 13:41
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:39
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Пунктом 2.8 РОЗДІЛУ 2. «Якість Товару» Проекту договору передбачено, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Наказ МОЗ України №13 від 18.01.2007р стосується гігієнічних норм до друкованої продукції для дітей. Відзначимо, що згідно п. 6.7 наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007р., на який учасник посилається у питанні, білизна паперу повинна складати 70-88% у виданнях для дітей усіх вікових груп. Замовником не передбачається використання предмету закупівлі в цілях, які зазначено в п.6.7 наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007.
Врахувавши все вище зазначене, замовник не вбачає необхідності внесення змін в Додаток 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», адже замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Пунктом 2.8 РОЗДІЛУ 2. «Якість Товару» Проекту договору передбачено, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Наказ МОЗ України №13 від 18.01.2007р стосується гігієнічних норм до друкованої продукції для дітей. Відзначимо, що згідно п. 6.7 наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007р., на який учасник посилається у питанні, білизна паперу повинна складати 70-88% у виданнях для дітей усіх вікових груп. Замовником не передбачається використання предмету закупівлі в цілях, які зазначено в п.6.7 наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007.
Врахувавши все вище зазначене, замовник не вбачає необхідності внесення змін в Додаток 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», адже замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000440-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ", Код ЄДРПОУ:37921923
Дата подання: 10 липня 2020 15:35
зміна технічних характеристик
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2020-07-09-000440-a на закупівлю код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне: Папір, де Замовником виступає ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ", нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу формата А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас зробити коригування до паперу формату А4, а саме: маса ISO 536- 80 г/м2 (допустимі відхилення ±3%) , ISO 287- в діапазоні 3,9-5,2 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 10:38
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація (ТД). Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Для розширення кола потенційних учасників в ТД не зазначено жодного конкретного показника, а використано вирази «не менше» та «в діапазоні» що дає змогу запропонувати Учасникам товар в заданому діапазоні.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим замовником у ТД, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Крім того, Замовником був проведений попередній моніторинг ринку, в результаті якого було визначено, що є достатня кількість постачальників, які продають продукцію з наведеними в ТД технічними характеристиками.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Для розширення кола потенційних учасників в ТД не зазначено жодного конкретного показника, а використано вирази «не менше» та «в діапазоні» що дає змогу запропонувати Учасникам товар в заданому діапазоні.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим замовником у ТД, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Крім того, Замовником був проведений попередній моніторинг ринку, в результаті якого було визначено, що є достатня кількість постачальників, які продають продукцію з наведеними в ТД технічними характеристиками.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" |
831 570,00
UAH з ПДВ
|
706 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
805 838,40
UAH з ПДВ
|
752 868,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
825 921,60
UAH з ПДВ
|
825 921,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" #38612830 |
Відхилено |
706 050,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 12:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
752 868,96
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 11:13
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
825 921,60
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 13:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:22
|
ДУ№1_35.1-14.1_3-44 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 16:19
|
Договір__35.1-14.1_3-44.pdf | укладений |
04 вересня 2020 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились подовжити строк дії договору до 30.06.2021 року, керуючись п.4 ч. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діє з 19.04.2020 року), у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | №35.1-14.1/3-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |