Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
87 275,00 UAH
UA-2020-07-08-008460-c 3a28d2335ac741a68898894b5d7c1451
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Андріївна Фесик

+380664488125 olesya@eenu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://eenu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Олеся Андріївна Фесик
+380664488125
olesya@eenu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 87 275,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Лот 1 – Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 – Бланки. Лот 2 – Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 – Бланки.
Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:Викладено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; Перелік критеріїв – Ціна Питома вага критерію – 100 % Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов закупівлі; (b) у валюті, передбаченій в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці. (c) з урахування вартісних та інших характеристик робіт, що становлять предмет закупівлі, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов закупівлі. Ціна пропозиції повинна включати (враховувати): (d) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України; (e) витрати на сплату інших податків і зборів (обов’язкових платежів), які сплачуються, або мають бути сплачені відповідно до законодавства, і які включаються у собівартість продукції (товарів, робіт і послуг); (f) усі інші, крім ціни, умови тендерної пропозиції, зокрема умови щодо строку виконання договору про закупівлю, умов оплати, якості, гарантій якості (гарантійних строків, строків придатності товару) тощо; (g) усі витрати на виконання договору про закупівлю на умовах, визначених замовником, в тому числі ті, що стосуються супутніх послуг. Неврахована учасником в ціні вартість або супутніх послуг замовником окремо оплачуватися не буде, а витрати на їх поставку/виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції. Ціна пропозиції та усі її вартісні елементи (ціна за одиницю, статті витрат тощо) повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, в тому числі податкового законодавства, законодавства про ціни та ціноутворення, в тому числі законодавства, що регулює провадження господарської діяльності та особливості ціноутворення у сфері реалізації предмета закупівлі. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах. Інша інформація Це оголошення розроблене відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших актів законодавства. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен надати інформаційну довідку з відомостями про банківські реквізити учасника (в довільній формі).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 13 625,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 68,13 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 липня 2020 15:17
Закінчення: 24 липня 2020 15:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26950 од
Документи – код ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Винниченка, 30а
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником за фактично поставлений товар, згідно з накладною, упродовж 20 календарних днів з дати поставки. Валюта закупівлі: Національна валюта України – гривня. Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 6 810,00
UAH з ПДВ
5 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 7 250,00
UAH з ПДВ
5 930,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 7 562,40
UAH з ПДВ
6 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЙБУЛА КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 10 645,00
UAH з ПДВ
10 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 13:47
Електронний підпис
14 липня 2020 13:46
Довідка ст.17.PDF
14 липня 2020 13:46
Лист по ЕЦП 2020р..PDF
14 липня 2020 13:46
Лист про ліцензію.PDF
14 липня 2020 13:46
Лист про підпис 2020р..PDF
14 липня 2020 13:46
про санкції.PDF
14 липня 2020 13:45
Цінова.PDF

Публічні документи

27 липня 2020 10:36
KMBT_215_00954.pdf
20 липня 2020 16:48
KMBT_215_00933.pdf
20 липня 2020 16:48
KMBT_215_00934.pdf
20 липня 2020 16:48
KMBT_215_00935.pdf
20 липня 2020 16:40
обладнання.pdf
20 липня 2020 16:40
працівники.pdf
20 липня 2020 16:40
укладає договора.pdf
20 липня 2020 16:40
установчі (1).pdf
20 липня 2020 16:40
установчі (2).pdf
20 липня 2020 16:40
установчі (3).pdf
20 липня 2020 16:40
установчі (4).pdf
20 липня 2020 16:40
установчі (5).pdf
20 липня 2020 16:40
установчі (6).pdf
20 липня 2020 16:40
установчі (7).pdf
20 липня 2020 16:40
KMBT_215_00930.pdf
20 липня 2020 16:40
KMBT_215_00931.pdf
20 липня 2020 16:40
KMBT_215_00932.pdf
20 липня 2020 16:32
Електронний підпис

Публічні документи

20 липня 2020 11:26
Статут ПДФ.pdf
20 липня 2020 11:26
Свідоцтво_завір..PDF
20 липня 2020 11:26
Витяг зав..PDF
20 липня 2020 11:26
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

21 липня 2020 16:23
паспорт.pdf
21 липня 2020 16:23
Витяг (податок).pdf
21 липня 2020 16:23
виписка.pdf
21 липня 2020 16:23
паспорт.pdf
21 липня 2020 16:23
Витяг (податок).pdf
21 липня 2020 16:23
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЙБУЛА КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
Переможець 5 929,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
5 929,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 17:46
Договір Бланки_лот1.pdf укладений
05 серпня 2020 17:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 929,00
UAH