Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Вироби з дроту» код 44310000-6 за ДК 021:2015 (контактний провід)
"Wire products" code 44310000-6 according to DK 021: 2015 (contact wire)
Очікувана вартість
5 055 000,00 UAH
UA-2020-07-08-008201-c 9957c97ba19842c8a0b983788ee95bda
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Vitaliy Zarytsky
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:42
Очікувана вартість: 5 055 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 08 липня 2020 17:48
Enquiries until: 31 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 5 055 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 51 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Scope of the procurement
місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
location of the customer: 04070, Kyiv, Podilskyi district, Naberezhne shosse, 2, USREOU code 31725604; customer category: legal entities and / or business entities operating in certain areas of business, specified in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"; language (languages) in which the tender proposals should be drafted: in Ukrainian (more details in the tender documentation)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
«Вироби з дроту» код 44310000-6 за ДК 021:2015 (контактний провід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту


"Wire products" code 44310000-6 according to DK 021: 2015 (contact wire)
CPV: 44310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:48
ТД Контактний провід.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності вимогам ГОСТу
Дата подання: 14 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:27
Добрий день! Шановний Замовнику, згідно вимоги Додатку №5 ТД, контактний провід МФ-85, МФ-100 повинен відповідати вимогам ГОСТу 2584-86, але ж цей стандарт втратив чинність з 01.01.2018 року на території України. Чи буде розглядатись провід , який виготовлений у відповідності з Технічними умовами (ТУ) виробника?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Провід МФ, виготовлений за технічними умовами виробника буде розглядатися. Пунктом 1 Технічних вимог це зазначено, як відповідність технічній документації, затвердженій в установленому порядку. При цьому технічні характеристики проводу, а саме геометричні розміри з допусками, хімічний склад, механічні та електричні параметри, вимоги до упаковки, маркування та транспортування проводу, повинні відповідати вимогам, які прописані в ГОСТ 2584-86. Тобто, технічні умови можуть конкретизувати або посилювати вимоги, прописані ГОСТ 2584-86, але не повинні суперечити його вимогам.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000039 ● d73069b76ac249d2982b5a15eadbaa33
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 13:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.10.2020
№ 68

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2020-07-08-008201-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2020-11-03 17:34:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП "Київпастранс" 10.11.2020 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації: 11 листопада 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2020
UA-2020-07-08-008201-c9957c97ba19842c8a0b983788ee95bda
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ СПЕЦЛІТ'Є" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 12:35
ТОВ « ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІКР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:31
Cтатут ЕНЕЙ.pdf
10 вересня 2020 14:31
public_doc.pdf
10 вересня 2020 14:31
public_doc.p7s
10 вересня 2020 14:31
Dovidka_20254354670780250642.pdf.p7s
10 вересня 2020 14:31
Dovidka_20254354670780250642.pdf
07 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:48
Банківська гарантія.rar
07 серпня 2020 13:48
Технічна частина.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол загальних зборів учасників ТОВ «СПЕЦЛІТ'Є» № 1/07 про надання директору права підпису договорів поставки до 5 000 000,00 грн. Орієнтована вартість закупівлі - 5 055 000,00 грн. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження) (вимога пп. 2.1.2 пункту 2 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження) відповідно до орієнтованої вартості закупівлі

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:36
Статут та опис -копия .pdf
07 серпня 2020 15:36
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 15:36
Боровик-Директор.pdf
07 серпня 2020 15:36
Технична спецификация.pdf
07 серпня 2020 15:36
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 15:36
Довидка ст.17.pdf
07 серпня 2020 15:36
Инф.лист щодо лицензий.pdf
07 серпня 2020 15:36
4778.zip
07 серпня 2020 15:36
26718_15__0391_2907_08_2020_.zip

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ"

ТОВ СПЕЦЛІТ'Є"

ТОВ « ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ»

ТОВ "ІКР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ" 4 928 400,00
UAH з ПДВ
4 928 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ « ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ» 5 049 000,00
UAH з ПДВ
5 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:31
Cтатут ЕНЕЙ.pdf
10 вересня 2020 14:31
public_doc.pdf
10 вересня 2020 14:31
public_doc.p7s
10 вересня 2020 14:31
Dovidka_20254354670780250642.pdf.p7s
10 вересня 2020 14:31
Dovidka_20254354670780250642.pdf
07 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:48
Банківська гарантія.rar
07 серпня 2020 13:48
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ"

ТОВ « ІНТЕРКАБЕЛЬ КИЇВ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ"
#16288428
Переможець 4 928 400,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ"
#16288428
4 928 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 20:21
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:41
повідомлення ДУ1 52.20-329 ТОВ ЕНЕЙ ч 6 ст 41.docx зміни до договору
04 січня 2021 16:39
52.20-329 ДУ№1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:05
52.20-329.pdf укладений
25 вересня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 52.20-329
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 983 380,08
UAH (в тому числі ПДВ 163 896,68 UAH)