Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
2 811 825,00 UAH
UA-2020-07-08-008116-c 2d7da286f2a54a66a0258336aba4c488
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Устименко

+380332773111 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Вікторія Устименко
+380332773111
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 811 825,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ЛОТ №1 - Реактиви для аналізатора COBAS
ЛОТ №2 – реактиви для гематологічного аналізатора Mythic18
ЛОТ №3 – гематологічний аналізатор ВС-30 С
ЛОТ №4 – реактиви до аналізатора глюкози та лактату
ЛОТ №5– реактиви до аналізатора BIO – RAD D-10
ЛОТ №6 – реактиви для досліджень методом ІФА
ЛОТ №7 – реактиви різні
ЛОТ №8 - реактиви

Тендерна документація

17 липня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:53
Повідомлення 1.pdf
17 липня 2020 12:53
Тендерна документація лотова закупівля (змінена ТД).docx
15 липня 2020 09:22
Повідомлення1.pdf
17 липня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:53
Повідомлення 1.pdf
17 липня 2020 12:53
Тендерна документація лотова закупівля (змінена ТД).docx
15 липня 2020 09:22
Тендерна документація лотова закупівля (змінена ТД).docx
08 липня 2020 17:30
Тендерна документація лотова закупівля.docx
15 липня 2020 09:22
Повідомлення1.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Реактиви для аналізатора COBAS
Опис предмету закупівлі:
Перелік конкретних найменувань та кількість відповідно до додатку №4 тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 липня 2020 15:44
Закінчення: 28 липня 2020 16:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

105 measures.name.symbol
Реактиви для аналізатора COBAS
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлені Товари здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюватиметься на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Діалог Діагностікс" 1 858 140,77
UAH з ПДВ
1 858 140,77
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мартиненко Роман Олександрович 1 998 281,04
UAH з ПДВ
1 998 281,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:54
Електронний підпис
30 липня 2020 15:51
Довідка ДФС
30 липня 2020 15:50
Довідка МВС_Ромасенко
30 липня 2020 15:50
Довідка МВС_Михайленко
30 липня 2020 15:50
Документи переможця
23 липня 2020 10:57
Електронний підпис
23 липня 2020 10:49
12_Копія Витягу з ЄДР.pdf
23 липня 2020 10:49
8_Копія Статуту.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 10:21
Електронний підпис
24 липня 2020 10:21
Технічна частина.pdf
24 липня 2020 10:21
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Діалог Діагностікс"

ФОП Мартиненко Роман Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Діалог Діагностікс"
#34839344
Переможець 1 858 140,77
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Діалог Діагностікс"
#34839344
1 858 140,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 14:42
ДУ договір 498.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:36
ДУ 3 договір 498.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:08
ДУ 2 договір 498.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:11
додаткова угода 1 до договору 498.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 09:14
Договір 498 Діалог Діагностікс.pdf укладений
13 серпня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 498
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 498
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 498
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 498
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 858 140,77
UAH (в тому числі ПДВ 124 215,77 UAH)