Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 525 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
01 вересня 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 15:18 |
Зміни 40-4.doc | |
01 вересня 2020 15:18 |
НРП-40-4.doc | |
11 серпня 2020 10:36 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП 07.08.2020.doc | |
24 липня 2020 13:15 |
Зміни 40-2.doc | |
16 липня 2020 17:17 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП.doc |
01 вересня 2020 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 вересня 2020 15:18 |
Зміни 40-4.doc
|
||||||||||||
01 вересня 2020 15:18 |
НРП-40-4.doc
|
||||||||||||
11 серпня 2020 10:36 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП 07.08.2020.doc
|
||||||||||||
24 липня 2020 13:15 |
Зміни 40-2.doc
|
||||||||||||
16 липня 2020 17:17 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте, для створення конкурентного середовища при здійснені процедури закупівлі, питання внесення змін до тендерної документації, з розбивкою оголошеної номенклатури послуг на окремі лоти, буде розглянуте на найближчому засіданні тендерного комітету.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-11-000002 ● 584ceb39a9f44a358629887ca03532e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2020 №75
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.12.2020 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-07-08-007516-c від 08.07.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-11 15:03:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів, лот 1- Послуги з капітального ремонту дизеля 12VFE 17/24 з відновленням колінчатого валу, дизель-поїздів серії Д1, лот 2 - Послуги з капітального ремонту моторної колісної пари дизель-поїзда Д1 із заміною бандажів, ремонтом осьового редуктора, буксових вузлів - 1 шт, Послуги з капітального ремонту підтримуючої колісної пари дизель-поїздів серії Д1» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-08-007516-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому в тендерній документації не зазначено інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників торгів вимогам пункту 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону ?
2. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників даної закупівлі на відповідність тендерній документації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію по лоту №2, ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "КВІК" як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме всупереч вимог додатку №4 «Технічна специфікація» тендерної документації у визначений термін (до 11.09.2020 17.00 год) не надано у складі пропозиції довідки в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-17 16:59:11
Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів
Повідомляємо що під час перевірки був розглянутий перелік документів наданих до тендерної пропозиції згідно відкритих торгів по лоту №2 закупівлі за номером №UA-2020-07-08-007516-c, які підтверджують умови в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів) учасником ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», але відповідно до вимог додатку 5 документи надані не в повному обсязі, а саме не надана довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Враховуючи наявність договору з філією «НДКТІ» на надання послуг з інспекторського контролю продукції, було визнано що документи тендерної пропозиції подані ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» є такими що відповідають вимогам нормативно-технічної документації та технічним і якісним характеристикам зазначеним у тендерній документації, що пред’явлені до предмету закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку від 04.01.2021 моніторингу закупівлі ДК 021-2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів, номер у Prozorro UA-2020-07-08-007516-c надаються аргументовані заперечення: - по лоту №1, учасником АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» надано копію договору від 16.12.2019 №5/351-19Н з АТ «Укрзалізниця» про надання послуг з інспекторського контролю надано без окремих сторінок (відсутня інформація про його термін дії) та додатків на які є посилання в договорі. Враховуючи багаторічний досвід роботи з зазначеним учасником, відсутність зауважень по наданих ним послугах, в тому числі стосовно інспекторського контролю, зазначене зауваження розглядалось як несуттєве. З АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод», як з переможцем, укладений договір від 08.10.2020 №РПЧ-20340/НЮ-В. По даному договору виконавцем надані послуги у жовтні 2020 року (акт додається), замовником проведено розрахунки за надані послуги у грудні 2020 року, таким чином договір є повністю виконаним. Враховуючи вищевикладене, розірвання зазначеного договору не вбачається можливим. - по лоту №2, учасником ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» не надано у складі пропозиції довідки в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Враховуючи намір учасника залучити у якості субпідрядника ТОВ «Жмеринський вагоноремонтний завод «ЕКСПЕРЕС» та наявність договору у субпідрядника з філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» на надання послуг з інспекторського контролю, зазначене зауваження розглядалось як несуттєве. Також надання звіту про фінансовий результат за 2019 ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», поданого у складі пропозиції, з вказанням збитку в сумі 106,6 тис.гривень не є показником відсутності фінансової спроможності, так як у даного учасника на кінець звітного періоду наявні оборотні активи у розмірі 2178,0 тис. грн. (рядок 1195) та власний капітал у розмірі 1143,4 тис. грн. (рядок 1495). З ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», як з переможцем, укладений договір від 09.10.2020 №РПЧ-20346/НЮ-В. По даному договору виконавцем надані послуги у грудні 2020 року (акт додається). Враховуючи вищевикладене, розірвання зазначеного договору не вбачається можливим. У зв'язку з незгодою з висновком моніторингу регіональною філією "Донецька залізниця" готується оскарження висновку у судовому порядку. Інформацію про оскарження буде оприлюднено у встановленому законом порядку.
2021-01-13 10:34:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по лоту №2 сформовано з порушенням частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 628 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 140,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 78840 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
2 382 000,00
UAH з ПДВ
|
2 368 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" #13655435 |
Переможець |
2 368 800,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 15:51
|
Протокол разбора НРП.pdf | укладений |
19 квітня 2021 15:51
|
Звіт 20340.pdf | укладений |
19 квітня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 12:59
|
Договор 20340.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 12:58
|