Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
308 537,35 UAH
UA-2020-07-08-006426-c 8049fcc594764198ae1e6ed919841303
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Нікитенко Віктор Володимирович
+38 (096) 944-87-58
Молчан Андрій Вікторович
+38 (05549) 7-33-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Nikitenko Victor Vladimirovich
+38 (096) 944-87-58
Molchan Andriy Viktorovych
+38 (05549) 7-33-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 308 537,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 084,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9252 UAH
Publication date: 08 липня 2020 15:35
Enquiries until: 31 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 308 537 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 084 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 10.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 10.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт.
Валик з шайбою та гайкою КОМПЛЕКТ КВЗ-ЦНИИ-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Roller with washer and nut KVZ-TSNII-1
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
56 шт.
Валик підвіски верхній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The roller of a suspension bracket top
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
336 шт.
Валик важільної передачі ЦМВ та КВЗ-5 26х72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

CMV and KVZ-5 26x72 lever transmission roller
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
52 шт.
Валик важільної передачі ЦМВ та КВ-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

CMV and KV-5 lever transmission roller
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
26 шт.
Валик важільної передачі ЦМВ та КВ-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

CMV and KV-5 lever transmission roller
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
104 шт.
Валик 32х260
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Roller 32x260
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
168 шт.
Валик важільної передачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Lever transmission roller
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
104 шт.
Валик гасильника коливань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Vibration damper roller
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
96 шт.
Валик 40х85
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Roller 40x85
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1056 шт.
Валик 32х70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Roller 32x70
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
384 шт.
Валик 32х110
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Roller 32x110
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
384 шт.
Валик 40х72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Roller 40x72
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
52 шт.
Валик важільної передачі 30х90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The roller of lever transfer 30х90
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
78 шт.
Валик важільної передачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The roller of lever transfer
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата: здійснюється протягом – 45 банківських днів відповідно до умов Договору. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 10.08.2020 18:00. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:32
ТД_Запасні частини до пасажирських вагонів.doc
08 липня 2020 15:32
Договір.doc
08 липня 2020 15:32
Оголошенння.doc
08 липня 2020 15:32
ADVERTISEMENT.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2020
UA-2020-07-08-006426-c8049fcc594764198ae1e6ed919841303
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАГУРСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:34
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 серпня 2020 10:34
15.Лист відгук.pdf
10 серпня 2020 10:34
14.Аналогічний договір.pdf
10 серпня 2020 10:34
10.Рішення власника.pdf
10 серпня 2020 10:34
8.Довідка про учасника.pdf
10 серпня 2020 10:34
6.Телеграма виробника.pdf
10 серпня 2020 10:34
1.Довідка щодо ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАГУРСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 308 528,04
UAH з ПДВ
308 528,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:34
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 серпня 2020 10:34
15.Лист відгук.pdf
10 серпня 2020 10:34
14.Аналогічний договір.pdf
10 серпня 2020 10:34
10.Рішення власника.pdf
10 серпня 2020 10:34
8.Довідка про учасника.pdf
10 серпня 2020 10:34
6.Телеграма виробника.pdf
10 серпня 2020 10:34
1.Довідка щодо ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій