Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (ДК 021:2015 – 33120000-7) (датчики, електроди, кабель)
Очікувана вартість
796 600,00 UAH
UA-2020-07-08-005508-c 868541f8ad804b59807469a0939f6c37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:47
Очікувана вартість: 796 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 983,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
870 штуки
(датчики, електроди, кабель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності перед Продавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інновамед" 794 490,00
UAH з ПДВ
794 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ" 796 599,50
UAH з ПДВ
796 599,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:13
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:12
Гарантійний лист ст 17.pdf
05 серпня 2020 17:08
Електронний підпис
31 липня 2020 16:43
Електронний підпис
31 липня 2020 16:42
Інші документи.pdf
31 липня 2020 16:42
Проект договору.pdf
31 липня 2020 16:42
Відповідність МТВ.pdf
31 липня 2020 16:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інновамед"

ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інновамед"
#41578292
Переможець 794 490,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 16:41

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно підпункту 1 пункту 5.1. розділу III тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально технічної бази, а саме надати Довідку у довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих офісних приміщень, та копії документів що їх підтверджують. Учасником було надано у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі від 23.07.2020р. №03/23/07 та копію Договору оренди приміщення №07-05/01-19 від 01.05.2019р. В наданій копії договору оренди приміщення від 01.05.2019 №07-05/01-19 пунктом 2.1 зазначено, що строк оренди закінчився 31.12.2019. , тобто, з наявних документів вбачається, що Договір оренди приміщення не дійсний на дату відкриття, що не відповідає вимогам тендерної документації. Пропонуємо надати для усунення виявлених невідповідностей копію дійсних на дату відкриття документів, що підтверджують наявність у учасника орендованих приміщень.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інновамед"
#41578292
794 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 17:06
Звіт 3312-45Т_Інновамед.pdf укладений
22 червня 2021 17:05
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:09
ДУ 1 від 16.12. до Д3312-45Т_Інновамед.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 11:58
Договір 3312-45Т від 25.08.20_Інновамед.pdf укладений
25 серпня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3312-45Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 794 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 709,01 UAH)