Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Показник національного класифікатора України ДК 021:2015-39160000-1 – «Шкільні меблі» (Закупівля сучасних меблів для початкових класів нової української школи)
Очікувана вартість
329 588,00 UAH
UA-2020-07-08-005342-c b42269952b774649a03d6580f4758ef7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владеліна Шепель

+380515827047 gospodarcha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41186924
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Полтавська, 41
Контактна особа: Владеліна Шепель
+380515827047
gospodarcha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:31
Очікувана вартість: 329 588,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 647,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Показник національного класифікатора України ДК 021:2015-39160000-1 – «Шкільні меблі» (Закупівля сучасних меблів для початкових класів нової української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56101, Україна, Миколаївська область, освіти, для закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 14:36
тд.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА 327 760,00
UAH з ПДВ
327 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" 329 500,00
UAH з ПДВ
329 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 14:59
Електронний підпис
29 липня 2020 14:59
ДФС Баштанка.pdf
28 липня 2020 10:09
Електронний підпис
28 липня 2020 10:05
п. 12 ст. 17.pdf
28 липня 2020 10:05
оновлена цінова.pdf
23 липня 2020 11:43
Електронний підпис
23 липня 2020 11:42
9 Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 11:42
8 Проект договору.pdf
23 липня 2020 11:42
2.1.2 Лист відгук.pdf
23 липня 2020 11:42
6 Лист пояснення.pdf
23 липня 2020 11:42
10 інші документи.pdf
23 липня 2020 11:42
3 Лист гарнтія ст. 17.pdf
23 липня 2020 11:42
2.1.3 Литс відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА

ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА
#1516102760
Переможець 327 760,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА
#1516102760
327 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:47
додаткова угода до договору 96.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 14:26
додаткова до договору 96.PDF зміни до договору
14 серпня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 09:27
додаткова угода (2).PDF зміни до договору
13 серпня 2020 09:25
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:46
договір 96.pdf укладений
07 серпня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 327 760,00
UAH