Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стільці учнівські, стільці ISO black
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-07-08-005152-b 52ccfe2b4877442f82ae5b01dc425a84
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442883263 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Вебсайт: http://glierinstitute.org/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442883263
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 23:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
стільці учнівські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
37 штуки
стільці ISO black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 21:20
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - стільці (нова редакція).docx
14 липня 2020 09:28
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - оголошення (стільці).docx
14 липня 2020 08:57
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - оголошення (стільці).docx
09 липня 2020 05:49
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - оголошення (стільці).docx
16 липня 2020 21:15
Додаток 1 - технічне завдання (стільці) (нова редакція).docx
14 липня 2020 08:55
Додаток 1 - технічне завдання (стільці) (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
09 липня 2020 05:52
Додаток 1 - технічне завдання (стільці).docx
09 липня 2020 05:50
Додаток 3 - вимоги до учасників (стільці).docx
14 липня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 06:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 05:50
Додаток 2 - проект договору (стільці).docx
09 липня 2020 05:49
Додаток 4 - цінова пропозиція (стільці).docx
09 липня 2020 05:49
Додаток 3 - вимоги до учасників (стільці).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнение по товару
Дата подання: 10 липня 2020 17:36
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:00
Добрый день! В технической характеристике допущены ошибки: название стула iso не соответствует прописаной характеристике, а именно - ширина сидения стула iso-470 мм., глубина сидения стула iso -430 мм, ширина сидения-380 мм, глубина сидения -380 мм – это размеры стула Мастер но не iso. Материал обивки- фанера – (Фанера- это материал основания спинки и сидения), Колір обивки- фанера-бук-(Фанера- это основание спинки и сидения). Также не указан цвет кожзама. Просим привести в соответсвие технические характеристики и внести изменения в тендерную документацию.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо порушеного у Вашому зверненні питання, замовником були внесені відповідні зміни до вимог до предмета закупівлі, які оприлюднені в електронній системі закупівель у новій редакції

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій