Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщення ендоскопічного відділення 5 поверху Комунального некомерційного підприємства «5-та міська клінічна поліклініка м. Львова» за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32»
Очікувана вартість
674 867,08 UAH
UA-2020-07-08-005070-b 50995e06b5a84585b4c8ce3518ee4a93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурмеха Ігор Григорович

380974410838 5kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 23957835
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського, 32
Контактна особа: Бурмеха Ігор Григорович
380974410838
5kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:52
Очікувана вартість: 674 867,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 374,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10123 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщення ендоскопічного відділення 5 поверху Комунального некомерційного підприємства «5-та міська клінічна поліклініка м. Львова» за адресою: м. Львів, вул. Виговського, 32»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 29 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 664 999,20
UAH з ПДВ
661 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РІН ПЛЮС" 671 004,00
UAH з ПДВ
663 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 17:00
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:58
ч. 2 ст 17.docx.pdf
21 серпня 2020 16:58
п.8.ч1.ст17.docx.pdf
21 серпня 2020 16:58
п.3.ч1.ст17.docx.pdf
21 серпня 2020 16:58
п.2.ч.1.ст 17.docx.pdf
21 серпня 2020 16:58
п.12 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 16:58
Оновлений кошторис.pdf
21 серпня 2020 16:58
Оновлена цінова.pdf
21 серпня 2020 16:58
ДФС.pdf
21 серпня 2020 16:58
Довідка МВС Кушнір В.П..pdf
13 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:38
Лист-відгук договір №3.pdf
13 серпня 2020 12:38
Акти стоматологія.pdf
13 серпня 2020 12:38
1 ДФ 2 квартал 2020 рік.pdf
24 липня 2020 18:17
Електронний підпис
24 липня 2020 18:17
eeb21676-343f-49b5-864d-049d015ebaa3.pdf
24 липня 2020 18:17
фото до аналог..jpg
24 липня 2020 18:17
фото до аналог. (3).jpg
24 липня 2020 18:16
фото до аналог. (2).jpg
24 липня 2020 18:16
Технічний паспорт.pdf
24 липня 2020 18:16
Статут 02.07.2020.pdf
24 липня 2020 18:16
Підписаний_РЕЙТИНГ.pdf
24 липня 2020 18:16
Ліцензія АВК.pdf
24 липня 2020 18:16
Календарний графік.pdf
24 липня 2020 18:15
Договір купівлі.pdf
24 липня 2020 18:15
Диплом Коваль.pdf
24 липня 2020 18:15
Графік фінансування.pdf
24 липня 2020 18:15
Відгук 2.pdf
24 липня 2020 18:15
Відгук 1.jpg
24 липня 2020 18:15
1ДФ 1 квартал 2020 рік.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:34
Цiнова_пропозицiя.pdf
24 липня 2020 16:34
Проект_договору.pdf
24 липня 2020 16:34
лист-згода_санкцii.pdf
24 липня 2020 16:34
Додаток_3.pdf
24 липня 2020 16:34
Довiдка_про_МТБ.pdf
24 липня 2020 16:34
Довiдка_класифiкацiя.pdf
24 липня 2020 16:34
Гарантiйний_лист.pdf
24 липня 2020 16:34
Вiдомостi_учасника.pdf
24 липня 2020 16:34
фiн_звiт_2019.pdf
24 липня 2020 16:34
Статут.PDF
24 липня 2020 16:34
СЕС_АРМIР.pdf
24 липня 2020 16:34
СЕРТИФIКАТ_АРМУВАННЯ.pdf
24 липня 2020 16:34
рiшення.pdf
24 липня 2020 16:34
наказ.PDF
24 липня 2020 16:34
Лист_перс_данi.pdf
24 липня 2020 16:34
Лист_звiт_1-ПВ.PDF
24 липня 2020 16:34
лiцензii_та_дозволи.pdf
24 липня 2020 16:34
витяг_ПДВ.pdf
24 липня 2020 16:34
витяг_iз_EДР.PDF
24 липня 2020 16:34
Аналог_договiр_2.pdf
24 липня 2020 16:34
Аналог_договiр_1.pdf
24 липня 2020 16:34
2_-_СЕС_СКЛОПАКЕТ.jpg
24 липня 2020 16:34
1_-_СЕС_СКЛОПАКЕТ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

ПП "РІН ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Переможець 661 620,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 20:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 17:14

Вимога про усунення невідповідностей

І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно з вимогами п. 2 Розділу № 2 Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалося підтвердити робітників та ІТР сканованою копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ не за останній звітній період, а саме за перший квартал 2020 року. Відповідно до законодавства України звіт за формою 1-ДФ подається щоквартально, у зв’язку з тим, що кінцевий строк подання пропозицій припав на дату коли вже завершився квартал. У свою чергу Учасник таким чином порушує вимоги п. 2 Розділу № 2 Додатку 2 до тендерної документації; 2. Згідно з вимогами Розділу № 4 Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалося підтвердити фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: - Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. - На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). У складі тендерної пропозиції Учасник надає копією оригіналу Балансу та Звіту про фінансові результати не за останній звітній період, а саме за другий квартал 2020 року. Відповідно до законодавства України Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, не квартал. У свою чергу Учасник таким чином порушує вимоги Розділу № 4 Додатку 2 до тендерної документації; 3. Згідно з вимогами п. 2 Розділу № 2 Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалося підтвердити робітників та ІТР сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Також відповідно до кваліфікаційних вимог, які містяться у додатку 2 до тендерної документації довідкою за формою Таблиці В, у якій часник повинен надати відомості про наявність робітників основних будівельних професій, а саме відомості про «Назва спеціальності», «Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації», «Наявність в організації (роб.)», «Необхідно додатково прийняти (роб.)», «Робітники субпідрядних організацій (роб.)». У графі назва спеціальності п. 3 «Майстер будівельних та монтажних робіт» відображено наявність у організації у кількості 2 осіб, однак у поданому учасником штатному розписі у учасника наявний один Майстер будівельних та монтажних робіт, що не відповідає умовам документації. 4. Відповідно до п. 1, п. 3 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Скановані з оригіналу копії аналогічного договору (не менше двох), який повністю виконаний, інформація щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів та Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (акти форми КБ-2в та довідки КБ-3). У складі тендерної пропозиції Учасник надає копією аналогічного договору № 510 від 05.10.2018 року який не містить підтвердження факу виконання робіт повністю; ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Учаснику подати звіт 1 ДФ за другий квартал 2020 року для підтвердження наявності робітників та ІТР. Щодо другого пункту: Учаснику подати Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; за останній звітній період, а саме річний за 2019 рік. Щодо третьому пункту: Учаснику подати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, яка буде містити інформацію, яка буде співпадати штатному розпису учасника. Щодо четвертого пункту: Учаснику подати сканований з оригіналу копію аналогійного договору, з документами про факт його виконання, у разі подання іншого договору ніж той що є у пропозиції, додатково надати відгук, документи про факт виконання договору. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 20:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
661 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 07:15
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 07:15
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 21:06
Договір.pdf укладений
28 серпня 2020 21:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 661 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 110 270,00 UAH)