Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-07-08-004963-b 167f4e045a044afabfb8f9bdbbca2d7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майкоса Валентина Володимирівна

380966721027 vidosvi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41996790
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., Якушинці, Новоселів, 1
Контактна особа: Майкоса Валентина Володимирівна
380966721027
vidosvi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:38
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно- кошторисної документації по об"єкту : Капітальний ремонт приміщення № 11 1 -го поверху будівлі школи, що знаходиться за адресою: вулиця Соборна ,1-А в с.Ксаверівка, Вінницького району, Вінницької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23220, Україна, Вінницька область, с.Ксаверівка, вул.Соборна, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 100 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 липня 2020 17:10
Дата відповіді: 10 липня 2020 09:36
Доброго дня, просимо надати роз'яснення стосовно пункту 2 *Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників* а саме щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів закладів освіти. чим *Капітальний ремонт (приміщення 42,1м2* відрізняється від капітального ремонту інших будинків і споруд, відповідно до п. 4.1 ДБН В.2.2-3:2018 Заклади Освіти, проектування здійснюється з урахуванням ДБН В.2.2-9:2018, згідно завдання на проектування пункт 12. У рамках капітального ремонту об’єкту передбачені такі види робіт (обсяги робіт визначити проектом): 1) Виконати обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі; - здійснюється на підставі ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 експертом з технічного обстеження будівель та споруд, і зазвичай виступає як підстава для розробки ПКД,2) Надати архітектурно будівельні рішення по заміні внутрішнього опорядження приміщення 42,1м2 - ; 3) Виконати проектування системи вентиляції; - згідно п 8,15 ДБН В.2.2-3:2018 проектування системи вентиляції здійснюється відповідно до ДБН В.2.5-67. 4) Виконати проектування системи опалення - згідно п 8,15 ДБН В.2.2-3:2018 проектування системи опалення здійснюється відповідно до ДБН В.2.5-67. 5) Виконати проектування внутрішніх мереж електропостачання та електроосвітлення - згідно п 8.27 ДБН В.2.2-3:2018 - електропостачання, електрообладнання, та електроосвітлення проектвання здійснюється згідно ПУЕ, ДБН В.2.5-23:2010, ДБН В.2.5-28:2018, ДСТУ Б В.2.5-82:2016. Виходячи з чого для виконання проектних рішень по капітальному ремонту приміщення 42,1м2, вважаємо дискримінаційними вимоги щодо наявності аналогічних договорів *для об’єктів будівництва (реконструкції, капітального ремонту) закладів освіти.*, так як основним нормативним документом для розробки є ДБН В.2.2-3:2018 Заклади Освіти, але у всіх пунктах завдання на розробку ПКД, ми керуємось загальними нормативними документами такими як ДБН В.2.2-9:2018, ДБН В.2.5-67, ДБН В.2.5-28:2018 , ПУЕ 2017 з урахуванням додаткових вимог ДБН В.2.2-3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання прийняли до уваги . Будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДЕЛІТПРОЕКТ" 15 100,00
UAH з ПДВ
15 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПКВ" 22 500,00
UAH з ПДВ
22 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:57
цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 16:31
Лист-угода.pdf
16 липня 2020 16:31
Довідка.pdf
16 липня 2020 16:31
Гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 16:31
наказ.pdf
16 липня 2020 16:31
Виписка.PDF
16 липня 2020 16:31
ГІП Богатчук.pdf
16 липня 2020 16:31
Єдиний податкова.jpg
16 липня 2020 16:31
сертиф Ременяк.jpg
16 липня 2020 16:31
сертифікат Юрова.jpg
16 липня 2020 16:31
Document_USR_1006867767.pdf
16 липня 2020 16:31
Протокол _1.pdf
16 липня 2020 16:31
опис.pdf
16 липня 2020 16:31
Протокол _2.pdf
15 липня 2020 12:38
Договір_акт.pdf
15 липня 2020 12:38
дог.акт.pdf
15 липня 2020 12:38
Договір_акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДЕЛІТПРОЕКТ"

ТОВ "ПКВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДЕЛІТПРОЕКТ"
#43179112
Переможець 15 100,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДЕЛІТПРОЕКТ"
#43179112
15 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 20:04
Договір 151.PDF укладений
27 липня 2020 20:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 516,66 UAH)