Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Соборній, 30-А, в с. Кочержинці Уманського району - будівництво
Очікувана вартість
7 507 240,45 UAH
UA-2020-07-08-004593-b 1ca40d0227cd4f5c96e3a92b4d7e3733
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:59
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:40
Очікувана вартість: 7 507 240,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 536,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Соборній, 30-А, в с. Кочержинці Уманського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20341, Україна, Черкаська область, с. Кочержинці Уманського району, вул. Соборна, 30-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів, виконання робіт тощо протягом 3-х місяців моменту отримання цього авансу, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання первинних документів. Замовник щомісяця на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), наданих не пізніше 23 числа звітного місяця, перераховує Підряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Підрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання документу, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом Об’єкта. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:10
ТД зі змінами.docx
09 липня 2020 11:10
1. протокол ЗТД.doc
09 липня 2020 11:10
ТД нова.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 6 Довідка про субпідряд.doc
08 липня 2020 16:55
Додаток 5 Гарантії.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 4 Проект договору.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
08 липня 2020 16:55
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
09 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:10
ТД зі змінами.docx
09 липня 2020 11:10
1. протокол ЗТД.doc
09 липня 2020 11:10
ТД нова.docx
08 липня 2020 16:55
ТД.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 6 Довідка про субпідряд.doc
08 липня 2020 16:55
Додаток 5 Гарантії.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 4 Проект договору.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
08 липня 2020 16:55
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
08 липня 2020 16:55
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 14 липня 2020 16:49
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:39
Доброго дня. Під час вивчення ТД виникло наступне запитання стосовно додатку 2 ТД, розділ 1,п. 3 Наявність досвіду виконання анлогічного договору. Вимога ТД :На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є будівництво закладів охорони здоров’я або іншого об’єкту соціальної інфраструктури. Питання: Чи може замовник на виконання цієї вимоги ТД подати договір на реконструкцію, а не будівництво закладу охорони здоров'я? Оскільки Згідно пункту 3.2 ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО Під терміном «Будівництво» розуміється наступнє : Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3.2 ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво
Під терміном «Будівництво» розуміється наступне: Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, та технічне переоснащення об’єктів будівництва
Аналогічний договір
Дата подання: 14 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:40
Доброго дня. Під час вивчення ТД виникло наступне запитання стосовно додатку 2 ТД, розділ 1,п. 3 Наявність досвіду виконання анлогічного договору. Вимога ТД :На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є будівництво закладів охорони здоров’я або іншого об’єкту соціальної інфраструктури. Питання: Чи може учасник на виконання цієї вимоги ТД подати договір на реконструкцію, а не будівництво закладу охорони здоров'я? Оскільки Згідно пункту 3.2 ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО Під терміном «Будівництво» розуміється наступнє : Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3.2 ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво
Під терміном «Будівництво» розуміється наступне: Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, та технічне переоснащення об’єктів будівництва

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА 7 278 655,00
UAH з ПДВ
7 241 118,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Навітехсервіс 7 469 700,00
UAH з ПДВ
7 469 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:05
Ст. 17
06 серпня 2020 13:05
Довідка з податкової
06 серпня 2020 13:05
Довідка МВС
29 липня 2020 17:30
ДОВІДКИ
24 липня 2020 14:49
Електронний підпис
24 липня 2020 14:47
Графік виконання.pdf
24 липня 2020 14:47
Графік виконання.pdf
24 липня 2020 14:10
Електронний підпис
24 липня 2020 14:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2020 14:09
СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
24 липня 2020 14:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 липня 2020 14:09
ПРАЦІВНИКИ.pdf
24 липня 2020 14:09
МТБ.pdf
24 липня 2020 14:09
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
24 липня 2020 14:09
гарантія.rar
24 липня 2020 14:09
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf
24 липня 2020 14:09
Кошторис 4.pdf
24 липня 2020 14:09
Кошторис 3.pdf
24 липня 2020 14:09
Кошторис 2.pdf
24 липня 2020 14:09
Кошторис 1.pdf
24 липня 2020 14:09
13.imd

Публічні документи

24 липня 2020 16:11
Електронний підпис
24 липня 2020 16:10
ліцензія Банку.pdf
24 липня 2020 16:10
довіреність Мороз.pdf
24 липня 2020 16:10
Довідка Гарантія.pdf
24 липня 2020 16:10
витяг з наказу Мороз.pdf
24 липня 2020 16:10
64.imd
24 липня 2020 16:10
9 Лист гарантія.pdf
24 липня 2020 16:10
5.1 Дозвіл.pdf
24 липня 2020 16:10
5 Ліцензія.pdf
24 липня 2020 16:10
3 Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма РАСАВА

ТОВ Навітехсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Переможець 7 241 118,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:04

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - таблиця 6 нечитаєма; - в інформації про наявність будівельних машин і механізмів в п.2 невірно вказано реєстраційний номер та номер свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого самоскиду; - в інформації про наявність будівельних машин і механізмів в п.11 невірно вказано інвентарний номер вібратору глибинного. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.8 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п.1 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - читаєму таблиця 6; - виправлену інформації про наявність будівельних машин і механізмів в п.2, а саме: реєстраційний номер та номер свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого самоскиду повинен відповідати номеру вказаному у договорі оренди та свідоцтві про реєстрацію цього засобу; - виправлену інформації про наявність будівельних машин і механізмів в п.11, а саме: вказаний інвентарний номер повинен відповідати номеру вказаному в інвентарній картці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
7 241 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:34
КБ-3 укладений
01 лютого 2022 14:21
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 13:32
ДУ _6 від 07.04.21.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 13:30
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 17:28
ДУ _5 від 29.03.21.pdf зміни до договору
29 березня 2021 17:27
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:01
Дод.угода 4 від 31.12.2020 Кочержинці.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:49
Дод.угода 4 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 12:07
Дод. угода 3 від 09.11.2020.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:50
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:51
Дод.угода 2 від 15.09.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:13
Дод.угода _ 1 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:58
договір укладений
18 серпня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: « Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 7 241,118 тис. грн з ПДВ (сім мільйонів двісті сорок одна тисяча сто вісімнадцять гривень 00 копійок з ПДВ), у т.ч. ПДВ 1 137,94965 тис. грн.» 2. Внести зміни до додатків 1 до договору – Протокол погодження Договірної ціни та додатку 2 до Договору – Договірна ціна та викласти їх в новій редакції. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 10.1. Розділу 10. «Внесення змін до Договору та його розірвання» Сторони домовились внести відповідні зміни до цього договору. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 11,84223 тис. грн. і становить 7 229,27577 тис. грн з ПДВ (сім мільйонів двісті двадцять дев’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 77 копійок з ПДВ), у т.ч. ПДВ 1 126,11357 тис. грн.» 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Підлягають виконанню роботи на суму 7 229,27577 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 6 377,91711 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 851,35866 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок..» 4. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна; Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2020 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Внести зміни до цього Договору в частині зміни банківських реквізитів Підрядника та викласти їх в новій редакції: «ТОВ Фірма «РАСАВА» вул. Уколова,1, м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська обл., 19400 р/р UA 55305299 00000 26001041605875 в ЧФ ЗАТ КБ «ПриватБанк» р/р UA 538201720355389010700703700 Державна казначейська служба України м. Київ Код ЄДРПОУ 22810254, тел. (067) 597 36 59.»
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 7 229,27577 тис. грн з ПДВ (сім мільйонів двісті двадцять дев’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 77 копійок з ПДВ), у т.ч. ПДВ 1 126,11357 тис. грн. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. Договору та викласти його в новій редакції: 4.1. Підлягають виконанню роботи на суму 7 136,46527 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 6 285,10661 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 851,35866 тис. грн. Підлягають виконанню у 2020 роботи на суму 92,81050 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 92,81050 тис. грн.; Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. 3. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. 4. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пункту 11.2. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «11.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання.» 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Соборній, 30-А, в с. Кочержинці Уманського району
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.3.1 цього Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 7 229,27577 тис. грн з ПДВ (сім мільйонів двісті двадцять дев’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 77 копійок з ПДВ), у т.ч. ПДВ 1 126,11357 тис. грн." 2. Викласти п.4.1. цього Договору в наступній редакції: " 4.1. Підлягають виконанню у 2020 роботи на суму 7 136,46527 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 6 285,10661 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 851,35866 тис. грн. Підлягають виконанню у 2021 роботи на суму 92,81050 тис. грн. з ПДВ.; Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок." 3. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 3. План фінансування будівництва (на 2021 рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 10.1. Розділу 10. «Внесення змін до Договору та його розірвання» Сторони домовились внести відповідні зміни до цього договору. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 92,81050 тис.грн. і становить 7 136,46527 тис.грн. (сім мільйонів сто тридцять шість тисяч чотириста шістдесят п'ять гривень 27 копійок з ПДВ), у т.ч. ПДВ - 1 110,64515 тис.грн. 3. Викласти п.3.1 цього Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 7 136,46527 тис.грн. (сім мільйонів сто тридцять шість тисяч чотириста шістдесят п'ять гривень 27 копійок з ПДВ), у т.ч. ПДВ - 1 110,64515 тис.грн." 4. Викласти п.4.1. цього Договору в наступній редакції: "4.1. Підлягають виконанню у 2020 роботи 7 136,46527 тис.грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 6 285,10661 тис.грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 851,35866 тис.грн. Замовник бере на себе фінансові зобов'язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок". 5. Внести зміни до Додатку 1 - Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 - Договірна ціна; Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період), Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2020 рік), Додатку 5 - Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 136 465,27
UAH (в тому числі ПДВ 1 110 645,15 UAH)