Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка локомотивна
Locomotive brake pad
Очікувана вартість
5 718 050,00 UAH
UA-2020-07-08-004554-b c6af29b2dbcc4370bf8b4dc8a94de733
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Spilnyk Anna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 15:42
Очікувана вартість: 5 718 050,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 08 липня 2020 16:52
Enquiries until: 28 липня 2020 17:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 5 718 050 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 57 180 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 шт.
Колодка гальмівна локомотивна гребнева типу М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The locomotive brake pad type M
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 10 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:49
5182458758 ТД (Колодка локомотивна).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-004554-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 24 липня 2020 11:55
Внесення змін в ТД (Проект Договору про закупівлю. Додаток №4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію по Закупівлі №6398394, номер у ProzorroUA-2020-07-08-004554-b, має бажає прийняти участь в даних торгах та просить Вас внести нижче вказані зміни в:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
1) Розділ. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 4.1. видалити наступне: Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Даний п.п. 4.1. викласти в наступній редакції:
- ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Не в компетенції ПОКУПЦЯ і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
2) Розділ 5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ., п.п.5.6., п.п.5.7., п.п.5.8. видалити взагалі.
3) Розділ 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п.7.4., п.п.7.6., п.п.7.7 викласти в наступній редакції:
- п.п.7.4. При постачанні неякісного товару, Постачальник протягом 20 днів з моменту складання відповідного акту, проводить заміну цього неякісного товару або усуває виявлені недоліки за власний рахунок та власними засобами;

- п.п. 7.6. У разі невиконання п.п.7.4., п.п. 7.5. даного Договору, за виявлені недоліки поставленого товару протягом гарантійного терміну, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару, при цьому за власний рахунок та власними засобами замінює неякісний товар або усуває виявлені недоліки. У разі усунення недоліків у поставленому товарі, на який встановлено гарантійний термін експлуатації, цей термін продовжується на час, протягом якого він не використовувався через виявлені недоліки, а при заміні товару гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни.

- п.п.7.7. - викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 7.7. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ПОКУПЕЦЬ може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
п.п. 7.10. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ПОКУПЕЦЬ при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли ПОКУПЕЦЬ отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ПОКУПЦЯ, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 11:44
Доброго дня!
Щодо п.4.1 повідомляємо наступне.
Викладені вимоги у пункті 4.1 проекту договору про закупівлю не суперечать Податковому кодексу України.
Покупець хоче уникнення ризиків втрати права на податковий кредит.
Щодо п.5.6, п.5.7, п.5.8 повідомляємо наступне.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно до ст. 1 Закону замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо п.7.4, п.7.6, п.7.7, п.7.10 повідомляємо наступне.
Вимоги у п.7.4, п.7.6 викладені відповідно до статті 231 Господарського кодексу України.
Вимоги у п.7.7 викладені відповідно до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України.
Вимога, зазначена у п.7.10 – для убезпечення від можливих ризиків втрати права на податковий кредит та понесення збитків у розмірі не відшкодованого ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-004554-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "М-ЛИТ", Код ЄДРПОУ:39195133
Оскарження предкваліфікації
Оскарження предкваліфікації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 16:49
Протокол випробувань
17 серпня 2020 16:49
Експертний висновок
17 серпня 2020 16:49
Платіжне доручення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000006 ● fc8c0d285e8242a490e1049b911d0bd0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.12.2020 № 260

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-07-08-004554-b 08.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-18 16:55:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Колодка локомотивна Locomotive brake pad (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), очікуваною вартістю 5718050,00 гривень, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-08-004554-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю від 02.09.2020 № 20360, відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro ТОВ «Красилівський ливарний завод» за результатами електронного аукціону?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо пояснення щодо висновку Держаудитслужби

2021-01-29 17:41:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник готує оскарження висновку
Дата публікації: 08 лютого 2021

Документи:

08 лютого 2021 15:46
Електронний підпис
08 лютого 2021 15:27
Опис.jpg
08 лютого 2021 15:27
Позов до аудит Красилів колодка 20360.doc
08 лютого 2021 15:27
Список.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-07-08-004554-bc6af29b2dbcc4370bf8b4dc8a94de733
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "М-ЛИТ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НДМЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:40
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:43
Аналог.pdf
07 серпня 2020 11:43
ГОСТ 30249-97 .pdf
07 серпня 2020 11:43
Зразок Паспорта.PDF
07 серпня 2020 11:43
Протокол випробувань.pdf
07 серпня 2020 11:43
Експертний Висновок.PDF
07 серпня 2020 11:42
Спецификація .jpg
07 серпня 2020 11:42
Кресленик Скоба .jpg
07 серпня 2020 11:42
Кресленик Каркас .jpg
07 серпня 2020 11:42
Кресленик.jpg
07 серпня 2020 11:42
Давідка про товар.pdf
07 серпня 2020 11:42
Захист довкілля.PDF
07 серпня 2020 11:42
Лист - відгук.PDF
07 серпня 2020 11:42
Довідка про рахунки.PDF
07 серпня 2020 11:42
Витяг ЄДР.PDF
07 серпня 2020 11:42
Виписка з ЄДР.PDF
07 серпня 2020 11:42
Статут (оригінал) .pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:12
Пропозиція М 13000 -2.pdf
26 серпня 2020 08:53
file (23)(2).pdf
26 серпня 2020 08:53
Dovidka від 25.08.2020.pdf
26 серпня 2020 08:53
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
26 серпня 2020 08:52
Пропозиція М 13000.pdf
26 серпня 2020 08:52
Довіреність.pdf
26 серпня 2020 08:52
101950027013558.XML
07 серпня 2020 13:50
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 11:45
ТС М 13000.pdf
07 серпня 2020 11:45
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
07 серпня 2020 11:44
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
07 серпня 2020 11:44
Пропозиція М 13000.pdf
07 серпня 2020 11:44
Кресленик М.JPG
07 серпня 2020 11:44
Етикетка тип М.pdf
07 серпня 2020 11:44
Довiдка_4-ОПП.pdf
07 серпня 2020 11:44
Довіреність.pdf
07 серпня 2020 11:44
Довідка Дані про товар.pdf
07 серпня 2020 11:44
ГОСТ с печатью.pdf
07 серпня 2020 11:44
Відгук ОЗ.pdf
07 серпня 2020 11:44
Відгук ОЗ 30.06.2020.pdf
07 серпня 2020 11:44
Акт.pdf

Документи

07 серпня 2020 17:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

07 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:59
Тех специфікація.pdf
07 серпня 2020 15:59
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
07 серпня 2020 15:59
сертификат НДМЗ М.pdf
07 серпня 2020 15:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 15:59
протокол наказ.PDF
07 серпня 2020 15:58
Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:58
маркування фото.PDF
07 серпня 2020 15:58
лист-відгук.jpg
07 серпня 2020 15:58
Креслення М + лист.pdf
07 серпня 2020 15:58
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 15:58
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
07 серпня 2020 15:58
Довідка техн.pdf
07 серпня 2020 15:58
Довідка про ліцензії.pdf
07 серпня 2020 15:58
довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 15:58
Дані про підприємтсво.pdf
07 серпня 2020 15:58
ГОСТ М.PDF
07 серпня 2020 15:58
Витяг.pdf
07 серпня 2020 15:58
Витяг з договору НДКТІ.pdf
07 серпня 2020 15:58
Атестат виробництва.pdf
07 серпня 2020 15:58
атестат акредитації .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М-ЛИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ "НДМЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 5 711 550,00
UAH
5 654 370,00
UAH
Документи
ТОВ "НДМЗ" 5 718 050,00
UAH
5 660 850,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:12
Пропозиція М 13000 -2.pdf
26 серпня 2020 08:53
file (23)(2).pdf
26 серпня 2020 08:53
Dovidka від 25.08.2020.pdf
26 серпня 2020 08:53
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
26 серпня 2020 08:52
Пропозиція М 13000.pdf
26 серпня 2020 08:52
Довіреність.pdf
26 серпня 2020 08:52
101950027013558.XML
07 серпня 2020 13:50
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 11:45
ТС М 13000.pdf
07 серпня 2020 11:45
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
07 серпня 2020 11:44
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
07 серпня 2020 11:44
Пропозиція М 13000.pdf
07 серпня 2020 11:44
Кресленик М.JPG
07 серпня 2020 11:44
Етикетка тип М.pdf
07 серпня 2020 11:44
Довiдка_4-ОПП.pdf
07 серпня 2020 11:44
Довіреність.pdf
07 серпня 2020 11:44
Довідка Дані про товар.pdf
07 серпня 2020 11:44
ГОСТ с печатью.pdf
07 серпня 2020 11:44
Відгук ОЗ.pdf
07 серпня 2020 11:44
Відгук ОЗ 30.06.2020.pdf
07 серпня 2020 11:44
Акт.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:59
Тех специфікація.pdf
07 серпня 2020 15:59
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
07 серпня 2020 15:59
сертификат НДМЗ М.pdf
07 серпня 2020 15:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 15:59
протокол наказ.PDF
07 серпня 2020 15:58
Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:58
маркування фото.PDF
07 серпня 2020 15:58
лист-відгук.jpg
07 серпня 2020 15:58
Креслення М + лист.pdf
07 серпня 2020 15:58
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 15:58
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
07 серпня 2020 15:58
Довідка техн.pdf
07 серпня 2020 15:58
Довідка про ліцензії.pdf
07 серпня 2020 15:58
довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 15:58
Дані про підприємтсво.pdf
07 серпня 2020 15:58
ГОСТ М.PDF
07 серпня 2020 15:58
Витяг.pdf
07 серпня 2020 15:58
Витяг з договору НДКТІ.pdf
07 серпня 2020 15:58
Атестат виробництва.pdf
07 серпня 2020 15:58
атестат акредитації .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ "НДМЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Переможець 5 654 370,00
UAH
20 серпня 2020 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
5 654 370,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:38
ДУ-1 (16) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:37
1_ДУ-1.pdf укладений
24 грудня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:05
Договір.pdf укладений
03 вересня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20360/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 6 785 220,00
UAH