Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Locomotive brake pad
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia . |
National ID: | 40081195 |
Contact point: |
Spilnyk Anna (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 5 718 050,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 08 липня 2020 16:52 |
Enquiries until: | 28 липня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 серпня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 718 050 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 57 180 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 10 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 16:49 |
5182458758 ТД (Колодка локомотивна).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
1) Розділ. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 4.1. видалити наступне: Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Даний п.п. 4.1. викласти в наступній редакції:
- ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Не в компетенції ПОКУПЦЯ і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
2) Розділ 5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ., п.п.5.6., п.п.5.7., п.п.5.8. видалити взагалі.
3) Розділ 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п.7.4., п.п.7.6., п.п.7.7 викласти в наступній редакції:
- п.п.7.4. При постачанні неякісного товару, Постачальник протягом 20 днів з моменту складання відповідного акту, проводить заміну цього неякісного товару або усуває виявлені недоліки за власний рахунок та власними засобами;
- п.п. 7.6. У разі невиконання п.п.7.4., п.п. 7.5. даного Договору, за виявлені недоліки поставленого товару протягом гарантійного терміну, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару, при цьому за власний рахунок та власними засобами замінює неякісний товар або усуває виявлені недоліки. У разі усунення недоліків у поставленому товарі, на який встановлено гарантійний термін експлуатації, цей термін продовжується на час, протягом якого він не використовувався через виявлені недоліки, а при заміні товару гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни.
- п.п.7.7. - викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 7.7. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ПОКУПЕЦЬ може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
п.п. 7.10. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ПОКУПЕЦЬ при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли ПОКУПЕЦЬ отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ПОКУПЦЯ, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Щодо п.4.1 повідомляємо наступне.
Викладені вимоги у пункті 4.1 проекту договору про закупівлю не суперечать Податковому кодексу України.
Покупець хоче уникнення ризиків втрати права на податковий кредит.
Щодо п.5.6, п.5.7, п.5.8 повідомляємо наступне.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно до ст. 1 Закону замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо п.7.4, п.7.6, п.7.7, п.7.10 повідомляємо наступне.
Вимоги у п.7.4, п.7.6 викладені відповідно до статті 231 Господарського кодексу України.
Вимоги у п.7.7 викладені відповідно до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України.
Вимога, зазначена у п.7.10 – для убезпечення від можливих ризиків втрати права на податковий кредит та понесення збитків у розмірі не відшкодованого ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-28-000006 ● fc8c0d285e8242a490e1049b911d0bd0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.12.2020 № 260
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-07-08-004554-b 08.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-18 16:55:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Колодка локомотивна Locomotive brake pad (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), очікуваною вартістю 5718050,00 гривень, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-08-004554-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю від 02.09.2020 № 20360, відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro ТОВ «Красилівський ливарний завод» за результатами електронного аукціону?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо пояснення щодо висновку Держаудитслужби
2021-01-29 17:41:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Замовник готує оскарження висновку |
Дата публікації: | 08 лютого 2021 |
Документи:
08 лютого 2021 15:46
|
Електронний підпис |
08 лютого 2021 15:27
|
Опис.jpg |
08 лютого 2021 15:27
|
Позов до аудит Красилів колодка 20360.doc |
08 лютого 2021 15:27
|
Список.jpg |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "М-ЛИТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НДМЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Переможець |
5 654 370,00
UAH
|
20 серпня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:38
|
ДУ-1 (16) (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:37
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
24 грудня 2020 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 11:05
|
Договір.pdf | укладений |
03 вересня 2020 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-20360/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |