Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту, заміни дверей в місцях загального користування житлового будинку ОСББ «ЖК Воскресенський» по вул. Петра Запорожця, 26-А» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 565 646,00 UAH
UA-2020-07-08-003841-c e0b89dd4a86a4899ad7dc76dae9e453b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:55
Очікувана вартість: 2 565 646,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 829,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ); Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: вул. Петра Запорожця, 26-А
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт 90 календарних днів з дати укладання угоди
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту, заміни дверей в місцях загального користування житлового будинку ОСББ «ЖК Воскресенський» по вул. Петра Запорожця, 26-А» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Петра Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  08 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:55
2 ТД- заміна дверей Воскресенський вул Петра Запорожця.pdf
08 липня 2020 12:55
Проект договору БМР 70_30.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" 2 222 981,74
UAH з ПДВ
2 222 981,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФБУДКОМПАНІ" 2 506 922,77
UAH з ПДВ
2 506 922,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 2 515 000,00
UAH з ПДВ
2 515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:20
Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:25
Довідка з податкової.pdf
03 серпня 2020 13:05
Довідки ст17 Закону.pdf
31 липня 2020 12:49
Довідка коруп. Юр.pdf
31 липня 2020 12:27
Довідка банкрутсво.pdf
23 липня 2020 13:29
Електронний підпис
23 липня 2020 13:27
Звітність.rar
23 липня 2020 13:27
Довідка про гарантію.pdf
23 липня 2020 13:27
Розрахунок ТП.pdf
23 липня 2020 13:27
Довідка укргазбанк.pdf
23 липня 2020 13:27
Довідка Приватбанк.pdf
23 липня 2020 13:27
Пояснювальна до ДЦ.pdf
23 липня 2020 13:27
Пояснювальна до ДЦ.pdf
23 липня 2020 13:27
3.6 Лист ОП та ТБ.pdf
23 липня 2020 13:27
3.1.5 Довідка фіз особа.pdf
23 липня 2020 13:27
3.5.2 Лист перс дані.pdf
23 липня 2020 13:27
Погодження договору.pdf
23 липня 2020 13:27
Робітники.rar
23 липня 2020 13:27
Договірна ціна.pdf
23 липня 2020 13:27
Паспорт Директор.pdf
23 липня 2020 13:27
Д3.4.2. Копія статуту.pdf
23 липня 2020 13:27
20.imd
23 липня 2020 13:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:44
Електронний підпис
24 липня 2020 14:40
Електронний підпис
24 липня 2020 14:32
Протокол Склопакет.pdf
24 липня 2020 14:32
Протокол горючості.pdf
24 липня 2020 14:32
Опис док..pdf
24 липня 2020 14:32
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 14:32
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2020 14:32
5250.imd
24 липня 2020 14:32
3_5.1 Рішення №1.pdf
24 липня 2020 14:32
3_4.2 Статут.pdf
24 липня 2020 14:32
2_3_4 Договор Санлайт.pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.9 Троханенко Р.О..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.8 Бражник В.Є..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.7 Нікончук І.О..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.6 Гаврилишен В.І..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.5 Палатний В.А..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.4 Микитчик Ю.П..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.3 Ходько П.П..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.2 Кикоть В.В..pdf
24 липня 2020 14:32
2_2_2.1 Ярмоленко М.П..pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:08
Електронний підпис
23 липня 2020 16:05
015.Витяг з ЕДР.pdf
23 липня 2020 16:05
014.Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"

ТОВ "ПРОФБУДКОМПАНІ"

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
Переможець 2 222 981,74
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
2 222 981,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:08
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:23
Додаткова угода № 3 від 21.12.2020-зменшення ДЦ.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 17:41
ДУ 2 від 06.11.2020 до дог 53-Г-БМ-70-30.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 17:41
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:39
8. 53-Г-БМ-70-30 від 10.08.2020 вест буд проект ЖК Воскресенський.pdf укладений
11 серпня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: у зв’язку із необхідністю улаштування бетонної стяжки під алюмінієві пороги встановлених конструкцій та ремонтом штукатурки прямолінійних укосів, що потребує проходження експертизи кошторису та унеможливлюють виконати етапи робіт в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: зменшення фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт, що обумовило необхідність корегування договірної ціни. Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 043 793,97
UAH (в тому числі ПДВ 340 632,33 UAH)