Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Контактна особа: |
Зоряна Даниленко 0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 15:16 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 15:16 |
Очікувана вартість: | 1 260 396,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37810 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Поточний ремонт гідроагрегата № 2 філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 75 |
Iнша подія | Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 25 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 17:10 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf | |
17 липня 2020 17:10 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc | |
17 липня 2020 17:10 |
Додаток №4 зі змінами.doc | |
13 липня 2020 16:51 |
Зміни до тендерної документації 1.pdf | |
13 липня 2020 16:50 |
Додаток №2 зі змінами 1.doc | |
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №1.doc | |
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №3.doc | |
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №5.doc | |
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №6.pdf |
17 липня 2020 17:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 липня 2020 17:10 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf
|
||||||
17 липня 2020 17:10 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc
|
||||||
17 липня 2020 17:10 |
Додаток №4 зі змінами.doc
|
||||||
13 липня 2020 16:51 |
Зміни до тендерної документації 1.pdf
|
||||||
13 липня 2020 16:50 |
Додаток №2 зі змінами 1.doc
|
||||||
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №1.doc
|
||||||
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №3.doc
|
||||||
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №5.doc
|
||||||
08 липня 2020 17:51 |
Додаток №6.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000098 ● 024c9a6357e0427aa663f5b1ad3eb9f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 19:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
34. UA-2020-07-08-002641-a 08.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.10.2020 року, повідомляємо наступне. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.07.2020 року № 76-20; протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.08.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.08.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ»), повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2020 року, договір від 26.08.2020 № 17/20ПР, звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що пункт 5 Додатку 5 до тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Крім того установлено, що Додаток 6 до тендерної документації містить посилання на торгові марки (поліуретановий клей СТ 84 ПУ, клей «Моментальний» Loctite-406, герметик-прокладка Mannol 9912) обґрунтування яких відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частин четвертої та п’ятої статті 23 Закону. Також, моніторингом питання відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 5 розділу 3 тендерної документації та в пункті 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) зазначений критерій повинен мати назву: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до вимог пункту 15 частини першої статті 19 Закону, у звіті про результати проведення процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. При цьому, учасником ТОВ «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про залучення субпідрядної організації від 09.07.2020 № 249, відповідно до якої планується залучення субпідрядної організації ТОВ «Вишгород-СГЕМ» з стовідсотковою вартістю договору про закупівлю. Однак, Замовником, на порушення пункту 15 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель не зазначена інформація про субпідрядника. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ» надано модель договірної ціни у програмному комплексі «АВК-5». Однак, ЕЦП/КЕП на зазначений електронний документ учасником ТОВ «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ» не накладено, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ», визначив його переможцем та уклав з ним договір від 26.08.2020 №17/20ПР.Разом з тим, на виконання вимог ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет ПрАТ «Укргідроенерго» повідомляє наступне: 1. Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Маркування (помаркування) — це процес нанесення на виріб марковання. Нанесення тексту, умовних позначень та малюнків на пакування та (чи) продукцію. У процесі наноситься комплекс відомостей різного характеру щодо продукції, процесу чи послуги у вигляді тексту, окремих графічних, кольорових символів (умовних позначень) та їхніх комбінацій. Воно наноситься, залежно від конкретних умов, безпосередньо на виріб, упаковку (тару), ярлик, етикетку чи в супровідну документацію. Чинним законодавством України передбачено, що маркування – слова, описи, знаки для товарів і послуг, назва торгової марки, зображення чи символи, що стосуються харчових продуктів і розміщені на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), споживчій тарі, контретикетці, кольєретці, ярлику, пробці, листку-вкладиші, документі, повідомленні, інших елементах упаковки, що супроводжують чи належать до таких харчових продуктів». Маркування вантажів — товаросупроводжувальна інформація, що містить реквізити імпортера, номер контракту, номер трансу, вантажогабаритні характеристики місць, номер місця і кількість місць у партії і трансі. Маркування вантажів є вказівкою транспортним фірмам щодо поводження з вантажем і за необхідності попередженням про небезпеки, пов’язані з вантажем. Протокол випробувань - це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань. Випробування проводяться за допомогою різних технічних засобів і засобів вимірювань, які відповідним чином перевірені або відкалібровані. Завдання випробувань - оцінити здатність товару (продукції) реалізовувати і відповідати очікуваним вимогам і функціям в певних умовах, шляхом отримання об'єктивних характеристик дослідними методами. Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. Отже, із аналізу чинного законодавства вбачається, що на виконання робіт відсутні будь які маркування, протоколи випробувань або сертифікати, а встановлення екологічних чи інших характеристик товару є правом Замовника, а не його обов’язком. Додатком №5 Технічна специфікація не встановлення екологічних характеристик робіт. Натомість відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником, зокрема в пункті 5 Додатку №5 зазначені вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, якими передбачено як повинна вести себе підрядна організація під час виконання робіт, а саме те, що підрядники зобов’язані дотримуватись вимог екологічної безпеки. Отже, замовником не порушено вимоги ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тендерна документація в цій частині відповідає чинному законодавству. 2. Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Додаток №6 не є технічною специфікацією, а технічним завданням в якому міститься опис робіт та матеріалів для їх виконання. Додаток №5 є Технічною специфікацією в якій відсутнє посилання на будь, які торгові марки. Крім того, в ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутня норма, яка зобов’язує замовника ОПРИЛЮДНЮВАТИ обґрунтуванням посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, а визначає тільки, що таке посилання повинно бути обґрунтованим. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог зазначених в ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та передбачено можливість надання учасником еквіваленту. 3. Пунктом 5 Розділу ІІ Тендерної документації передбачено, що кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у Додатку № 1 тендерної документації. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 Тендерної документації учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Пунктом 3.1.1.1. передбачено, що договір повинен бути за своєю правовою природою аналогічним предмету закупівлі, як і передбачено ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4. Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про публічні закупівлі» у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, згідно із ч. 2 ст. 19 ЗУ «Про публічні закупівлі» звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся. Так як звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель у Замовника відсутня технічна можливість вносити туди будь які дані. 5. Відповідно до п. 1 Розділу ІІ Тендерної документації учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно Таблиці 4 Додатку №1 Тендерної документації договірна ціна (динамічна договірна ціна) та обов’язкові додатки та розрахунки до неї (документи подаються окремим архівом «rar./zip.» обов’язково у форматі з розширенням «.rtf», «.doc» або «.xls» та інформаційну модель договірної ціни у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис» або «АВК-5», або (інформаційну модель) у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації і розрахунків до договірної ціни та повинна містити назву «Договірна ціна та розрахунки»). Інформаційна модель договірної ціни у програмному комплексі не є електронним документом та на програми неможливо накласти ЕЦП/КЕП, а всі документи, що стосуються договірної ціни надані учасником у форматі з розширенням «.rtf» підписані. Враховуючи зазначене, висновок ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.10.2020 року є необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі неприйняття обґрунтованих заперечень Замовника повідомляємо, що Замовник буде змушений звернутися до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
2020-10-22 19:10:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ" #14183323 |
Переможець |
1 244 048,40
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 17:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 17:18
|
Додаткова угода № 1 від 21.12.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:44
|
Договір № 17_20ПР від 26.08.2020.pdf | укладений |
26 серпня 2020 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 2.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 2.2. Договору та викласти його в такій редакції: «2.2. Ціна Договору становить: без ПДВ – 1 031 362,00 грн. (один мільйон тридцять одна тисяча триста шістдесят дві гривень 00 копійок), ПДВ 20% - 206 272,40 грн. (двісті шість тисяч двісті сімдесят дві гривні 40 копійок). Разом з ПДВ – 1 237 634,40 грн. (один мільйон двісті тридцять сім тисяч шістсот тридцять чотири гривні 40 копійок)». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та які є невід’ємною частиною Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін, діє протягом строку дії Договору. 5. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору додається в новій редакції: 5.1. Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток № 1); |
Номер договору про закупівлю: | 17/20ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |