Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Козацька в м. Новгород-Сіверський Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
2 043 176,00 UAH
UA-2020-07-08-002552-a 2b66366919c442cd8c8b77961a937de6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 13:54
Очікувана вартість: 2 043 176,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Козацька в м. Новгород-Сіверський Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, м. Новгород-Сіверський, вул. Козацька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти»Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000065 ● 60c6b6ea0ea245038b6937df36c59306
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


21.12.2020 №488

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-08-002552-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-08-002552-a: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Козацька в м. Новгород-Сіверський Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У висновку моніторингу вказано, що протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 30.07.2020 №730, на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пропозиція ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» відхилена у зв’язку з непідтвердженням її відповідності кваліфікаційному критерію про наявність необхідного для виконання робіт обладнання. При цьому, в порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, Замовником в електронній системі закупівель не розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП». Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку, виходячи з наступного. Частина 16 статті 29 Закону визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій та визначення найбільш економічно вигідної пропозиції відбулося 24 липня 2020 року. Тобто строк розгляду тендерних пропозицій закінчувався 31 липня 2020 року. Оскільки засідання тендерного комітету, на якому відбувалися розгляд тендерних пропозицій на їх відповідність вимогам тендерної документації, відбувалося 30 липня 2020 року, Замовник фактично не мав змоги розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до строків, встановлених у Законі – за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, оскільки невідповідності було виявлено у більш пізній строк. Оскільки Закон не містить обов’язку Замовника приступити до розгляду тендерних пропозицій негайно після оцінки та/або визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а Замовнику надається п’ять робочих днів на розгляд, за умов, що склалися, публікація повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пізніше ніж у строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, суперечила б вимогам вказаного пункту та могла бути розцінена як порушення діючого законодавства про публічні закупівлі. Зважаючи на викладене, у діях Замовника відсутні порушення діючого законодавства про публічні закупівлі при проведенні процедури відкритих торгів: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Козацька в м. Новгород-Сіверський Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», оголошення UA-2020-07-08-002552-a, оскільки Управління діяло відповідно до вимог, встановлених Законом, та намагалося не допустити порушення встановлених Законом строків. Водночас Управлінням було здійснено заходи щодо не допущення в подальшому ситуації, коли дата розгляду пропозиції не дозволяє здійснити у встановлені строки розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції Учасника, зокрема було проведено роз’яснювальну роботу з секретарем та членами тендерного комітету.

2021-01-19 16:45:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, Замовником не розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 1 612 913,14
UAH з ПДВ
1 398 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВНІЧ БУД-ЧЕ" 1 486 397,24
UAH з ПДВ
1 398 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Н-СІВЕРСЬКИЙ ШЛЯХОВИК" 1 831 564,54
UAH з ПДВ
1 831 564,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 17:04
Електронний підпис
17 липня 2020 17:03
Кошторис.zi
17 липня 2020 17:03
Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 17:03
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 17:03
Протокол.pdf
17 липня 2020 17:03
паспорт.pdf
17 липня 2020 17:03
Наказ.pdf
17 липня 2020 17:03
Загальні відомості.pdf
17 липня 2020 17:03
Договір.pdf
17 липня 2020 17:03
Виписка.pdf

Публічні документи

09 серпня 2020 16:00
Dovidka_20220481150550340185.pdf.p7s
09 серпня 2020 16:00
Dovidka_20220481150550340185.pdf
07 серпня 2020 13:33
Довідки переможця.pdf
23 липня 2020 12:58
Працівники.pdf
23 липня 2020 12:58
Машини і механізми.pdf
23 липня 2020 12:58
Досвід виконання.pdf
23 липня 2020 12:58
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 12:58
Кошторис.pdf
23 липня 2020 12:58
Календарний графік.pdf
23 липня 2020 12:58
50.imd
23 липня 2020 12:58
Статут.pdf
23 липня 2020 12:58
Протокол зборів.pdf
23 липня 2020 12:58
Паспорт Директор.pdf
23 липня 2020 12:58
Наказ директор.pdf
23 липня 2020 12:58
Ліцензія.pdf
23 липня 2020 12:58
Лист-згода додаток 7.pdf
23 липня 2020 12:58
Лист-згода додаток 6.pdf
23 липня 2020 12:58
Довідки ст.17.pdf
23 липня 2020 12:58
Довідка з АБЗ.pdf
23 липня 2020 12:58
Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 12:58
Атестат виробництва.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВ "ПІВНІЧ БУД-ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Н-СІВЕРСЬКИЙ ШЛЯХОВИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Відхилено 1 398 312,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:03
ТОВ "ПІВНІЧ БУД-ЧЕ"
#43410449
Відхилено 1 398 340,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 17:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Н-СІВЕРСЬКИЙ ШЛЯХОВИК"
#05388718
Переможець 1 831 564,54
UAH з ПДВ
31 липня 2020 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Н-СІВЕРСЬКИЙ ШЛЯХОВИК"
#05388718
1 831 564,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:05
49 укладений
12 серпня 2020 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 831 564,54
UAH (в тому числі ПДВ 305 260,76 UAH)