Код ДК 021-2015- 33600000-6 Фармацевтична продукція (Еноксипарин (Enoxaparinum natrium))
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-07-08-001928-c e2bca857b4fd46cba39ce502b6f2b6a0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000205
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12
Контактна особа: Роман Стельмах
+380362633075
onko_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 флакон
Код ДК 021-2015- 33600000-6 Фармацевтична продукція
(Еноксипарин (Enoxaparinum natrium))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Олександра Олеся, 12,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enoxaparin
АТХ: B01AB05

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 липня 2020 14:29
Електронний цифровий підпис
13 липня 2020 14:23
ТД зміни.doc
13 липня 2020 14:23
ЗМІНИ.pdf
13 липня 2020 14:23
Додаток_1-1.doc
08 липня 2020 10:51
Додаток_3.doc
08 липня 2020 10:51
Додаток_2.doc
13 липня 2020 14:29
Електронний цифровий підпис
08 липня 2020 10:52
Електронний цифровий підпис
13 липня 2020 14:23
ТД зміни.doc
08 липня 2020 10:50
ТД.doc
13 липня 2020 14:23
ЗМІНИ.pdf
13 липня 2020 14:23
Додаток_1-1.doc
08 липня 2020 10:51
Додаток_1.doc
08 липня 2020 10:51
Додаток_3.doc
08 липня 2020 10:51
Додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 08 липня 2020 11:25
Дата відповіді: 13 липня 2020 10:58
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників:Учасник повинен надати гарантійний лист виробника або особи, що представляє виробника лікарських засобів на території України (із долученням документів про відповідні повноваження від виробника), про можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, та пропонується учасником, у необхідній кількості, необхідної якості зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цих торгів та повну назву Замовника. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб, крім того потенційний учасник має на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури UA-2020-07-08-001928-c в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Звертаємо Вашу увагу на те, що спільний лист, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів», не містить норм права та не є обов’язковим для виконання.
Згідно додатка 1 до тендерної документації «У складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника; або документи, що підтверджують факт отримання та наявності на складі Учасника товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності (видаткові накладні або вантажно-митні декларації, а також витяг з оборотно-сальдової відомості зі складу за всіма препаратами); або копії контрактів Учасника з виробниками, які підтверджують можливість поставки товару (із зазначенням номенклатури та обсягів, що відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації) у визначені тендерною документацією строки».
Звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Крім того, для учасників передбачено можливість надання документів, що підтверджують факт отримання та наявності на складі Учасника товару або копії контрактів Учасника з виробниками, які підтверджують можливість поставки товару (із зазначенням номенклатури та обсягів, що відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації). На сьогодні тендерному комітету замовника не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Згідно пункту 8 спільного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів»: визначено, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА лікарського засобу про можливість поставки у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Тендерний комітет замовника вважає, що не уникнув виконання вищевказаних рекомендацій, адже:
• Згідно листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 надання гарантійного листа передбачено постачальниками, а не учасниками, як це визначено в ТД;
• Згідно листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 не рекомендується передбачати надання листа від виробника, а умовами ТД передбачено надання листа не лише виробником, але й представником, представництвом, філією виробника;
• Згідно листа № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 надання гарантійного листа виробника, про можливість поставки у визначені строки, а умовами тендерної документації передбачено надання листа «яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі».
Отже, вважаємо що тендерним комітетом при здійсненні закупівлі лікарських засобів Код ДК 021-2015- 33600000-6 Фармацевтична продукція (Еноксипарин (Enoxaparinum natrium)) дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади

Технічні вимоги
Дата подання: 08 липня 2020 13:22
Дата відповіді: 13 липня 2020 10:59
Просимо звернути увагу на допущену помилку у Додатку №1, якщо йде мова про даний препарат, то зареєстрований згідно Державного реєстру лікарських засобів є Еноксапарин - розчин для ін'єкцій, 10000 анти-Ха МО/мл; по 3 мл (!!!) в багатодозовому (!!!!!!!!) флаконі; по 1 багатодозовому флакону в контурній чарунковій упаковці; по 1 контурній чарунковій упаковці в картонній коробці. Прохання внести відповідні зміни. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за повідомлення, дана помилка буде скоректована, а зміни до ТД будуть своєчасно внесені.
Умови поставки
Дата подання: 08 липня 2020 13:25
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:00
Чи допускається дострокова поставка всієї кількості товару?
Відповідь: Доброго дня! Дострокова постаіуа теоретично можлива за наявності відповідного фінансування замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 90 909,00
UAH з ПДВ
90 909,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 09:58
sign.p7s
23 липня 2020 09:57
ТЧ.pdf
23 липня 2020 09:57
КЧ_p187-200.pdf
23 липня 2020 09:57
КЧ_p156-186.pdf
23 липня 2020 09:57
КЧ_p125-155.pdf
23 липня 2020 09:57
КЧ_p094-124.pdf
23 липня 2020 09:57
КЧ_p063-093.pdf
23 липня 2020 09:57
КЧ_p032-062.pdf
23 липня 2020 09:57
КЧ_p001-031.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 липня 2020 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку