Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2020-07-08-001720-b b37ec68b8790424fbecee4731e5429e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванишин Ольга Михайлівна

+380975083557 shchyrecrankove@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ Щирецьке СЖКП "Ранкове"
Код ЄДРПОУ: 31694964
Місцезнаходження: 81160, Україна , Львівська обл., селище міського типу Щирець, Вербицького 4
Контактна особа: Іванишин Ольга Михайлівна
+380975083557
shchyrecrankove@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 259 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


1. Найменування замовника: Щирецьке селищне житлово-комунальне підприємство «Ранкове». 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 31694964. 4. Місцезнаходження замовника: 81160, Львівська обл., Пустомитівський р-н, смт. Щирець, пл. Ринок, 8. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Іванишин Ольга Михайлівна, e-mail: shchyrecrankove@ukr.net, тел. +380975083557 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Трактор. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 16700000-2 «Трактори» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) штука. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81160, Львівська обл., Пустомитівський р-н, смт. Щирець, пл. Ринок, 8. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 60 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 259 000,00 грн. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 590,00 грн (дві тисячі п’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «24» липня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трактор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81160, Україна, Львівська область, смт. Щирець, пл. Ринок, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 60 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 11:57
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
08 липня 2020 11:57
ТД_ДОДАТОК_5.doc
08 липня 2020 11:57
ТД_ДОДАТОК_4.doc
08 липня 2020 11:57
ТД_ДОДАТОК_3.docx
08 липня 2020 11:57
ТД_ДОДАТОК_2.doc
08 липня 2020 11:57
ТД_ДОДАТОК_1.doc
08 липня 2020 11:57
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН" 239 988,00
UAH з ПДВ
232 218,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техноторг" 251 960,00
UAH з ПДВ
234 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:26
Електронний підпис
23 липня 2020 16:25
Технічна частина.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:13
Довідка з УМВС.pdf
07 серпня 2020 15:13
Довідка з ДФС.pdf
07 серпня 2020 15:13
Д-ки в довільній формі.pdf
23 липня 2020 16:36
Електронний підпис
23 липня 2020 16:34
Статут.pdf
23 липня 2020 16:34
Пропозиція.pdf
23 липня 2020 16:34
Проект договору.pdf
23 липня 2020 16:34
Кваліфікаційні.pdf
23 липня 2020 16:34
Відгук 2.jpeg
23 липня 2020 16:34
Відгук 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"

ТОВ "Техноторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
#31516418
Відхилено 232 218,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:39
ТОВ "Техноторг"
#30976452
Переможець 234 800,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг"
#30976452
234 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 12:17
Протокол 310.docx укладений
20 січня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 13:56
1 від 19.08.2020.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 13:09
договір 41.49 949 від 15.08.2020.pdf укладений
19 серпня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 4 пункту 11.1. Розділу XI.ІНШІ УМОВИ Договору про закупівлю товару № 41/49 949 від 15.08.2020 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 41/49 949
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 234 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 133,33 UAH)