Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів Нової української школи) (орфографічний словник, тлумачний словник, словник синонімів та антонімів, набір «Частини цілого на крузі» роздатковий, модель торсу людини розбірна демонстраційна, модель, що відображає кругообіг води в природі, магнітно-маркерна дошка 3в1, банка пластикова з кришкою лупою, килимок (дитячий каремат), мольберт)
Очікувана вартість
679 633,00 UAH
UA-2020-07-08-001343-b 93e6c8367b4643b7bf8aa9298ddb6eb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуга Марина Володимирівна

+380574522266 osvita02146@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Код ЄДРПОУ: 02146222
Місцезнаходження: 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1
Контактна особа: Пуга Марина Володимирівна
+380574522266
osvita02146@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 11:23
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 11:23
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:08
Очікувана вартість: 679 633,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 398,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416 шт
Орфографічний словник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
416 шт
Тлумачний словник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
416 шт
Словник синонімів та антонімів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
160 шт
Набір «Частини цілого на крузі» роздатковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 шт
Модель торсу людини розбірна демонстраційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
42 шт
Модель, що відображає кругообіг води в природі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
765 шт
Магнітно-маркерна дошка 3в1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
160 шт
Банка пластикова з кришкою лупою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
765 шт
Килимок (дитячий каремат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
160 шт
Мольберт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється згідно наданих накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 11:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
08 липня 2020 11:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Діскрімінаційні вимоги ТД
Дата подання: 09 липня 2020 12:44
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:01
Шановний Замовник! Згідно вимог до кваліфікації вимагается надання: 1. Копія чинного на дату розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або гігієнічного сертифікату, або декларації відповідності на кожну позицію. Копія чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво засобів навчання та обладнання. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Стандарти ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не мають прямого видношення до якості продукції і сертифікують лише процесс виробництва, а не товар виробляемий на данному виробництві. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. У разі якщо учасник не є виробником, надати авторизаційний лист від виробника або офіційнго дилера/дистриб’ютора, адресований Замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Згідно практики рішень АМКУ: Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. 3. Гарантійний лист щодо надання на адресу Замовника зразка комплекту на протязі 2-х днів після визначення переможця – для прийняття рішення про відповідність пропонованого товару вимогам Замовника. Згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отже, Закон не передбачає можливості вимагати від учасника надати зразок, оскільки зразок практично неможливо надати в електронному вигляді. Згідно практики рішень АМКУ зразок не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. Просимо усунути діскрімінаційні вимоги з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.04.2020) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися Замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
При цьому Замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, у тому числі щодо вимог, установлених у частинах п’ятій та шостій статті 23 Закону, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Таким чином, у разі якщо Замовником в тендерній документації встановлюється певні вимоги, то Учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Також, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола Учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Відповідно до Розділу ІІІ п. 1 "Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції" у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 597 204,00
UAH з ПДВ
597 204,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 639 265,00
UAH з ПДВ
639 265,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" 653 014,00
UAH з ПДВ
653 014,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРЖ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 667 995,00
UAH з ПДВ
667 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:16
Електронний підпис
23 липня 2020 10:15
Сертифікат Ранок.pdf
23 липня 2020 10:15
Декларація 1 ранок.pdf
23 липня 2020 10:15
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 10:15
Порівняльна таблиця.pdf
23 липня 2020 10:15
Висновок СЕС.pdf
23 липня 2020 10:15
Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 10:15
Паспорт і код (2).pdf

Публічні документи

23 липня 2020 10:19
Електронний підпис
23 липня 2020 10:18
9 ДИСЛОКАЦІЯ.pdf.p7s
23 липня 2020 10:18
8 Проект договору.pdf.p7s
23 липня 2020 10:18
9 ДИСЛОКАЦІЯ.pdf
23 липня 2020 10:18
8 Проект договору.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 17:41
Електронний підпис
22 липня 2020 17:41
Проєкт договору.pdf
22 липня 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 17:41
сес.pdf
22 липня 2020 17:41
Авторизацiйний.pdf
22 липня 2020 17:41
Технічна частина.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
20 липня 2020 15:49
Електронний підпис
20 липня 2020 15:48
31. Гарантія якості.pdf
20 липня 2020 15:48
8. Гарантійний строк.pdf
20 липня 2020 15:48
4. Проект договору.pdf
20 липня 2020 15:48
2. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"

ФОП "КОРЖ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
#2857405601
Відхилено 597 204,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:32
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
Відхилено 639 265,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:26
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"
#42446495
Відхилено 653 014,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 13:40
ФОП "КОРЖ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3365017495
Переможець 667 995,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРЖ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3365017495
667 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:23
ДУ 3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 12:01
ДУ 2.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:34
ДУ 1.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 15:11
Протокол 280.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:30
Протокол 279.pdf укладений
11 серпня 2020 14:17
Договір укладений
11 серпня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 602
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 602
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 602
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 602
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 667 995,00
UAH