Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Технічне обслуговування апаратів штучної вентиляції легень)
Очікувана вартість
205 500,00 UAH
UA-2020-07-08-000890-c 6e72eb5b00d247729648666f9c7f46f2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сердюченко

+380512589617 odb.serin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007070
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Сердюченко
+380512589617
odb.serin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:27
Очікувана вартість: 205 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 027,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Технічне обслуговування апарата штучної вентиляції легень Servo-I
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Технічне обслуговування апарата штучної вентиляції легень Servo-I
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:07
ТД ремонти ВІТН 2.doc
13 липня 2020 11:07
Перелік для оголошення ремонти ВІТН 2.docx
13 липня 2020 11:07
Додаток 2 (Проект договору ремонти ВІТН) 2.doc
13 липня 2020 11:07
Додаток 1 (МТВ ремонти ВІТН) 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо ТД
Дата подання: 13 липня 2020 10:33
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:08
Шановний замовник! Просимо додати тендерну документацию до Оголошення
Відповідь: Тендерна документація внесена. Дякуємо

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-04-000002 ● 38022c5a39ad40cfacbc61748bb2a7fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.08.2020 № 248

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-08-000890-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відмінено торги відповідно до п.2 частини 1 статті 32 Закону, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-08-17 11:01:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2020-08-26 09:15:51

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АЛІСТРЕНКО МАРИНА СЕРГІЇВНА" 205 498,00
UAH з ПДВ
205 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ" 205 500,00
UAH з ПДВ
205 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:39
док-ти переможця ст.17.pdf
07 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:20
Довідка.pdf.p7s
07 серпня 2020 16:20
Довідка.pdf
24 липня 2020 11:13
Електронний підпис
24 липня 2020 11:12
10.Витяг.pdf
24 липня 2020 11:12
7. Техничні вимоги.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:22
Електронний підпис
24 липня 2020 15:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АЛІСТРЕНКО МАРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "АЛІСТРЕНКО МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#3029504067
Очікує рішення 205 498,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2020 13:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 10:58
ФОП "АЛІСТРЕНКО МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#3029504067
Рішення скасоване 205 498,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2020 13:34

Вимога про усунення невідповідностей

Відміна торгів відповідно до п.2 частини 1 статті 32 Закону, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 10:59
Кінець періоду оскарження: 28 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 28 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити торги відповідно до п.2 частини 1 статті 32 Закону, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
17 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:59
протокол поточні ремонти 001.jpg