Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протипожежні двері
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-07-08-000731-a ● a653d35275a94d70937fbdba5d544472
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136092 |
Місцезнаходження: | 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96 |
Контактна особа: |
Джаним Микола Степанович +380619444339 elektronizakupivli@mail.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 14:14 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (згідно умов тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Протипожежні двері (Джерело фінансування закупівлі: залишок коштів освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (заклади освіти м. Мелітополь - згідно додатку № 6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 15:04 |
перелік змін до тендерної документації 2.docx | |
24 липня 2020 15:04 |
тендерна документація протипожежні двері оновлена - зміни 1_2.docx | |
24 липня 2020 11:18 |
перелік змін до тендерної документації.docx | |
24 липня 2020 11:18 |
тендерна документація протипожежні двері оновлена.docx | |
08 липня 2020 11:21 |
тендерна документація протипожежні двері 2.docx |
24 липня 2020 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 липня 2020 15:04 |
перелік змін до тендерної документації 2.docx
|
||||||||||||
24 липня 2020 15:04 |
тендерна документація протипожежні двері оновлена - зміни 1_2.docx
|
||||||||||||
24 липня 2020 11:18 |
перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||||||||
24 липня 2020 11:18 |
тендерна документація протипожежні двері оновлена.docx
|
||||||||||||
08 липня 2020 11:21 |
тендерна документація протипожежні двері 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-08-000731-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 18 серпня 2020 21:57
вимога
Звертаємо вашу увагу, що подана ФОП Пронченко М.В. пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації (надалі - ТД), адже відповідно до ч.2 розділу 3 ТД "Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії" при цьому "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій". Враховуючи, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 03.08.2020 р,, то, відповідно, строк дії банківської гарантії мав бути щонайменше до 01.11.2020 р. Але ФОП Пронченко М.В. подано у складі пропозиції банківську гарантію строком дії до 23.10.2020 р., що не відповідає вимогам ТД. Відповідно до ч.2 розділу 5 ТД замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі "забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції". Отже, вимагаємо відхилити пропозицію учасника ФОП Пронченко М.В. та перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником, в ншому випадку змушені будемо звертатись до АМКУ .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2020 08:30
Шановний Учасник!
На підставі ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовником вносилися зміни (протокол (рішення) Уповноваженої особи управління освіти ММР ЗО від 24.07.2020 № 658) до тендерної документації на закупівлю: код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції, а саме в п. 2 розд. ІІІ ТД встановлено вимогу:
«Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: до 22.10.2020 року включно або пізніше.»
Зміни,що внесено замовником до тендерної документації, розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації (назва файлу: тендерна документація протипожежні двері оновлена - зміни 1_2.docx), разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що внесено (назва файлу: перелік змін до тендерної документації 2.docx).
Зазначену інформацію Ви маєте можливість перевірити в електронній системі закупівель.
Тому, подана Учасником ФОП Пронченко М.В у складі пропозиції електронна банківська гарантія, строком дії до 23.10.2020 р. включно, не порушує вимог ТД.
На підставі ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовником вносилися зміни (протокол (рішення) Уповноваженої особи управління освіти ММР ЗО від 24.07.2020 № 658) до тендерної документації на закупівлю: код ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції, а саме в п. 2 розд. ІІІ ТД встановлено вимогу:
«Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: до 22.10.2020 року включно або пізніше.»
Зміни,що внесено замовником до тендерної документації, розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації (назва файлу: тендерна документація протипожежні двері оновлена - зміни 1_2.docx), разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що внесено (назва файлу: перелік змін до тендерної документації 2.docx).
Зазначену інформацію Ви маєте можливість перевірити в електронній системі закупівель.
Тому, подана Учасником ФОП Пронченко М.В у складі пропозиції електронна банківська гарантія, строком дії до 23.10.2020 р. включно, не порушує вимог ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РІАЛ ДОРС" |
292 435,00
UAH з ПДВ
|
205 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Ремелектросервіс |
316 000,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПРОНЧЕНКО МИКОЛА ВІТАЛІЙОВИЧ" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
239 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
317 128,80
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РІАЛ ДОРС" #40907909 |
Відхилено |
205 555,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 09:25
|
ПП Ремелектросервіс #30189383 |
Відхилено |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 10:53
|
ФОП "ПРОНЧЕНКО МИКОЛА ВІТАЛІЙОВИЧ" #3116013754 |
Переможець |
239 900,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:02
|
Звіт про виконання договору | укладений |
01 лютого 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 08:36
|
Договір | укладений |
04 вересня 2020 08:34
|