Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття
Очікувана вартість
369 880,00 UAH
UA-2020-07-08-000416-b 899e439cceba4aaca53134959359c288
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геба Ірина Миколаївна

+380312614190 dmg.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Геба Ірина Миколаївна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:37
Очікувана вартість: 369 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 849,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11096 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює розрахунок за отримані Послуги протягом 30 банківських днів з моменту її отримання. Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням умов зазначених у тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги застосовані критерії оцінки - ціна повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:30
Проект договору.doc
08 липня 2020 09:30
Оголошенння ТПВ.doc
08 липня 2020 09:30
Тендерна документація ТПВ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 14 липня 2020 09:42
Дата відповіді: 14 липня 2020 15:14
У технічній специфікації і тендерній пропозиції (додаток 1 і додаток 3 відповідно) не передбачено місця для зазначення ціни на послуги (хоча виходячи зі змісту примітки до додатку 3 випливає, що все ж ціна має бути зазначеною у цьому додатку). Також відсутні будь-які згадки про калькуляцію витрат при формуванні ціни.. Це означає, що ціну на послугу у складі тендерної документації ми вказуємо виключно у 1(одному) віконці в електронній системі і ніяким чином не відображаємо в інших документах, які подаються у складі тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, учасник вважає правильно. При цьому, примітка додатку 3 до тендерної документації "Форма тендерної пропозиції" визначає вимоги до формування ціни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 295 900,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АВЕ Ужгород» 359 123,00
UAH з ПДВ
129 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЖ-ПРЕМІУМ СЕРВІС" 314 315,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 369 000,00
UAH з ПДВ
369 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 16:10
Електронний підпис
28 липня 2020 16:09
Електронний підпис
27 липня 2020 17:44
Електронний підпис
27 липня 2020 17:41
Пояснення ціни.pdf
27 липня 2020 17:41
Пояснення ціни2.pdf
24 липня 2020 09:56
Електронний підпис
24 липня 2020 09:55
Трудові ресурси.pdf
24 липня 2020 09:55
Акти надання послуг.pdf
24 липня 2020 09:55
2.jpg
24 липня 2020 09:55
Проект договору.pdf
24 липня 2020 09:55
Договора послуг.pdf
24 липня 2020 09:55
Виписка Ковач О.О..pdf
24 липня 2020 09:55
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 09:55
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:46
Електронний підпис
22 липня 2020 16:34
Електронний підпис
22 липня 2020 16:25
Банківська ліцензія.pdf
22 липня 2020 16:25
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

24 липня 2020 09:04
Електронний підпис
24 липня 2020 09:02
Техн частина 2.pdf
23 липня 2020 16:16
Електронний підпис
23 липня 2020 15:49
Лист для клієнтів.7z
23 липня 2020 15:49
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 липня 2020 15:49
Протокол НР.7Z
23 липня 2020 15:49
Витяг із Статуту.7z
23 липня 2020 15:49
Банківська ліцензія.7z
23 липня 2020 15:49
Гарантія 6098-20.7z
23 липня 2020 15:49
Техн частина.pdf
23 липня 2020 15:49
Статут.pdf
23 липня 2020 15:49
Реєстраційні.pdf
23 липня 2020 15:49
Персонал.pdf
23 липня 2020 15:49
База.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ «АВЕ Ужгород»

ТОВ "УЖ-ПРЕМІУМ СЕРВІС"

КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3504300594
Відхилено
125 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
ТОВ «АВЕ Ужгород»
#38330105
Переможець
129 500,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 12:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «АВЕ Ужгород» Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутній документ: Копія документа на право власності Учасника торгів (На підтвердження правових підстав щодо наявності залученого вантажного автомобіля) - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.1. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації. - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати наступну інформацію: Копію документа на право власності Учасника торгів (На підтвердження правових підстав щодо наявності залученого вантажного автомобіля) Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АВЕ Ужгород»
#38330105
129 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 12:16
Договір укладений
20 серпня 2020 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 129 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 583,33 UAH)