Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-07-08-000119-a 82fddc495518471bbccf628c004f21b3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Придачина Лариса Миколаївна

+380500170688 OPG2138@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 42114410
Вебсайт: http://www.ooek.od.ua
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МАЛА АРНАУТСЬКА, будинок 88
Контактна особа: Придачина Лариса Миколаївна
+380500170688
OPG2138@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25740 од.
канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Мала Арнаутська 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:01
Оголошення зі змінами.docx
08 липня 2020 09:06
Оголошення (1).docx
09 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:01
Оголошення зі змінами.docx
08 липня 2020 09:06
Оголошення (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання відносно вимог у Додатку 2
Дата подання: 08 липня 2020 11:46
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:30
добрий день ! У додатку 2 вимога "Упаковка, в якій постачається товар, повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам, забезпечувати зберігання товару та його неушкодженість під час транспортування. Кожна одиниця товару повинна бути упакована в індивідуальну оригінальну упаковку." будь ласка укажіть саме яким 1." Державним стандартам(ДСТУ) та технічним умовам(ТУ-У)повинна відповідати Упаковка, в якій постачається товар... друге питання: "Кожна одиниця товару повинна бути упакована в індивідуальну оригінальну упаковку."" таким чином, Ви вимагаете, що би кожний маркер,чи то ручка мала "Індивідуальна упаковку" ....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за запитання.
В оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни.
запитання відносно вимог у Додатку 2
Дата подання: 08 липня 2020 11:52
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:31
Вимога"Для підтвердження якості товару Учасник в своїй пропозиції має надати наступні документи: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Учасником). При відсутності сертифікатів надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні Питання :"При відсутності сертифікатів надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні." Вимагається "пояснення" -лист або довідка в довільній формі ..??? ТАК чи НІ та "ПІДТВЕРДЖЕННЯ" -що мається на увазі Документальне підтвердження з органу сертифікації або наведіть приклад такого ПІДТВЕРДЖЕННЯ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за запитання. В оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 261 025,20
UAH з ПДВ
261 025,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 10:09
Електронний підпис
14 липня 2020 17:28
Електронний підпис
14 липня 2020 17:27
якість п. 16-28.rar
14 липня 2020 17:27
Якість п.1-15.rar
14 липня 2020 17:27
технічний опис.rar
14 липня 2020 17:27
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
14 липня 2020 17:27
Dovirenist_Savchenko.zip
14 липня 2020 17:27
Dovidka pro nazvu.zip
14 липня 2020 17:27
Bankivska Licenzia.zip
14 липня 2020 17:27
203413_ГР_1885_8 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 261 025,20
UAH з ПДВ
21 липня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
261 025,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 14:41
Додаткова угода.pdf укладений
03 вересня 2021 14:41
Договір.pdf укладений
06 серпня 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 225 764,40
UAH (в тому числі ПДВ 37 627,40 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін розірвати Договір, керуючись ст.651 ЦК України та ст. 188 ГК України.