Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Overhaul of the building №5 / 27 (barracks), 12 opposites, OK" North "Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 5 (code 20-04)"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 07760151 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська область обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39 |
Контактна особа: |
Данилюк Наталія Володимирівна +380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Novohrad-Volynskyi Apartment Maintenance Unit of the Ministry of Defense of Ukraine |
National ID: | 07760151 |
Contact point: |
Danilyuk Natalia +380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 09:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 20 735 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 351,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10368 UAH |
Publication date: | 08 липня 2020 09:07 |
Enquiries until: | 28 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 20 735 110 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 207 351 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 протягом п’ятнадцяти днів після їх підписання, згідно Плану фінансування капітального ремонту | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 09:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 09:04 |
тд 5 27.docx | |
08 липня 2020 09:04 |
Відомість обсягів робіт 5.27.pdf | |
08 липня 2020 09:04 |
Проект_договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-16-000012 ● fcaa9ece70c24dd7ba0e11f93fa8b0a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2020
№ 63
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2020 № 63.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2020-07-08-000114-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Вашого висновку про результати моніторингу опублікованого 28.09.2020 року по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі № 5/27 (казарма), 12 опоз, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 5 (шифр 20-04), яка оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-000114-a) було зазначено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Повідомляємо, що при додаванні процедури на майданчику Smarttender.biz, який Новоград-Волинська КЕЧ району використовує у своїй роботі, відсутня технічна можливість вказати дану інформацію, оскільки оголошення формується системою автоматично шляхом заповнення обов’язкових необхідних полів. Проте дана інформація була відображена в тендерній документації в п.7.Р.1 та п.2 Р.3. відповідно. Щодо інформації, яка є публічною: п.5.7. Р.3 тендерної документації встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників в складі тендерної пропозиції не подаються. Інформація, щодо відсутності критеріїв оцінки є не цілком коректною, оскільки відповідно до розділу 5 п.1 ТД встановлено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Стосовно надання документів переможцем: Всі необхідні документи вказані в тендерній документації були подані до Новоград-Волинської КЕЧ району в паперовому вигляді, оскільки переможець не має технічної можливості дозавантажити дані документи в електронну систему. Щодо загальновиробничих витрат, понижуючих коефіцієнтів та розрахунку розміру кошторисної заробітної плати: Новоград-Волинська КЕЧ району являється організацією МОУ та в своїй роботі керується законодавчими актами Міністерства оборони України. Так на виконання доручень заступника МОУ та першого заступника начальника Генерального штабу Збройних Сил України Новоград-Волинській КЕЧ району рекомендовано на 2020 рік встановлювати кошторисну заробітну плату у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у розмірі 9954,78 грн. Відповідно до умов п. 5.3 Тендерної документації, а саме:. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника.», відтак у складі пропозиції ПП «Звягель Буд» були надані копії трудових книжок на працівників, із відповідними відмітками. Оскільки Закон України «Про доступ до публічної інформації» в редакції зі змінами № 808-ІХ від 17.07.2020 р. регламентує надання публічної інформації та визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації та метою ТК було встановлення факту наявних правовідносин, а не отримання копії всієї трудової книжки вважаємо,що всі вимоги Тендерної документації стосовно наявності та підтвердження працівників, були дотримані учасником. Щодо Декларації МТБ: Тендерною документацією прямо не було встановлено вимоги стосовно надання Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Оскільки об’єкт відноситься до класу складності СС1(що передбачає незначні наслідки) та ПП «Звягель Буд» були надані копії ліцензії і дозвіл на роботи підвищеної небезпеки ТК вважає, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Враховуючи, що єдиним критерієм оцінки відповідно до п. 1 Розділу 5 ТД є ціна, та те що дані зауваження не впливають на зміст пропозиції та якість робіт вважаємо, що вимоги Тендерної документації порушено не було. Оскільки істотні підстави, які впливають на зміст пропозицій відсутні, а виявлені незначні недоліки усунуті та з огляду на вищевказане Новоград-Волинська КЕЧ району вважає, що підстав для припинення Договору не має.
2020-10-02 13:19:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 07760151 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" |
15 958 614,00
UAH з ПДВ
|
15 958 614,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
15 979 110,07
UAH з ПДВ
|
15 979 110,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" #41437715 |
Переможець |
15 958 614,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 11:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:15
|
Додаткова №2 (1).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 16:46
|
дод угода 1 5-27 (1).pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 16:46
|
протокол технічна помилка 527.pdf | укладений |
10 вересня 2020 16:43
|
Договір №327.pdf | укладений |
10 вересня 2020 16:43
|
протокол технічна помилка 527.pdf | укладений |
10 вересня 2020 16:43
|
Договір №327.pdf | укладений |
10 вересня 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 11:11
|
дог 5-27-68-100.pdf | укладений |
04 вересня 2020 11:11
|
дог 5-27-17-42.pdf | укладений |
04 вересня 2020 11:11
|
дог 5-27-43-67.pdf | укладений |
04 вересня 2020 11:11
|
дог 5-27 -1-16.pdf | укладений |
04 вересня 2020 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись вимогами чинного законодавства України |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку зі збільшенням бюджетних призначень у 2020 році на2973000,00 ( два мільйона дев’ятсот сімдесят три тисячі гривень 00 копійок) грн.пункти 4.2.2, 5.1.1 викласти в редакції: “ 4.2.2. У 2020 році оплата виконаних робіт буде здійснюватися із Державного бюджету в сумі 9 447 302,38 грн. (дев'ять мільйонів чотириста сорок сім тисяч триста дві грн. 38 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 574 550 ,40 грн. (один мільйон п’ятсот сімдесят чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят грн..40 коп.), що відповідає бюджетним призначенням, лише в межах цих бюджетних призначень, що відповідає ліміту фінансування із Державного бюджету, при наявності на казначейському рахунку відповідних коштів. Обсяг робіт та ціна Договору може змінюватись залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять зміни до цього Договору шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. Вартість договору на кожний наступний рік визначається Замовником та оформлюється додатковими угодами. 5.1.1 Етапи, строк та місце виконання робіт. Календарний графік робіт має бути погоджений з Замовником будівництва до початку виконання робіт на будівельному майданчику. Строк виконання робіт на ОБ’ЄКТІ визначається відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2), але не пізніше30.11.2021 року, в тому числі за етапами: 1 етап: не пізніше ніж через 105 календарних днів з дати укладання договору підряду, а саме до 20.12.2020 року – повинні бути завершені наступні роботи вартістю 9 447, 30238тис. грн.: Загальнобудівельні роботи, а саме: - Розділ 1 Демонтажні роботи (1,2,3 поверхи); - Розділ 2 Підвісні стелі (1,3 поверх); - Розділ 3 Опорядження внутрішнє (1,3 поверх); - Розділ 5 Перегородки ; - Розділ 7 Покрівля; - Розділ 9 Вікна (1,2,3 поверх частково); - Розділ 10 Зовнішнє оздоблення (1,2,3 поверх частково) Кошторис 2 : - Розділ 2 Опалення (частково) що складає 59,00 % від договірної ціни. 2 етап: не пізніше ніж через 450 календарних днів, а саме до 31.11.2021 року – повинні бути завершені наступні роботи вартістю 6 511,31162 тис. грн.: 1. Загальнобудівельні роботи, а саме: - Розділ 1 Демонтажні роботи (2 поверх частково); - Розділ 2 Підвісні стелі (2-3 поверх частково); - Розділ 3 Опорядження внутрішнє (1,2 поверх частково); - Розділ 9 Вікна (1 поверх частково); - Розділ 10 Зовнішнє оздоблення (3поверх частково) - Розділ 4 Підлоги; - Розділ 6 Виготовлення решіток РМ; - Розділ 8Двері ; - Розділ 11 Прорізи для вентиляції; - Розділ 12 Ганок - Розділ 13 Інші роботи Кошторис 2 : 2-1-2 Вентиляція ; 2-1-3 Опалення 2-1-4 Електромонтажні роботи 2-1-5 Каналізація 2-1-6 Водопровід 2-1-7 Придбання устаткування що складає додатково ще 41,00 % від договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |