Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі №5/27 (казарма),12 опоз, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 5 (шифр 20-04)»
"Overhaul of the building №5 / 27 (barracks), 12 opposites, OK" North "Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 5 (code 20-04)"
Очікувана вартість
20 735 110,00 UAH
UA-2020-07-08-000114-a 9c112054115347eeb802c5cc2abf52d7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Володимирівна

+380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 07760151
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська область обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39
Контактна особа: Данилюк Наталія Володимирівна
+380937691794
nv-kech_tender@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Novohrad-Volynskyi Apartment Maintenance Unit of the Ministry of Defense of Ukraine
National ID: 07760151
Contact point: Danilyuk Natalia
+380937691794
nv-kech_tender@post.mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 14:03
Очікувана вартість: 20 735 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207 351,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10368 UAH
Publication date: 08 липня 2020 09:07
Enquiries until: 28 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 20 735 110 UAH including VAT
Minimal lowering step: 207 351 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт будівлі №5/27 (казарма),12 опоз, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 5 (шифр 20-04)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

"Overhaul of the building №5 / 27 (barracks), 12 opposites, OK" North "Novograd-Volynskyi, Zhytomyr region, military town № 5 (code 20-04)"
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 протягом п’ятнадцяти днів після їх підписання, згідно Плану фінансування капітального ремонту Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:04
тд 5 27.docx
08 липня 2020 09:04
Відомість обсягів робіт 5.27.pdf
08 липня 2020 09:04
Проект_договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000012 ● fcaa9ece70c24dd7ba0e11f93fa8b0a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2020
№ 63

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2020 № 63.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2020-07-08-000114-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Вашого висновку про результати моніторингу опублікованого 28.09.2020 року по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі № 5/27 (казарма), 12 опоз, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, військове містечко № 5 (шифр 20-04), яка оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-000114-a) було зазначено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Повідомляємо, що при додаванні процедури на майданчику Smarttender.biz, який Новоград-Волинська КЕЧ району використовує у своїй роботі, відсутня технічна можливість вказати дану інформацію, оскільки оголошення формується системою автоматично шляхом заповнення обов’язкових необхідних полів. Проте дана інформація була відображена в тендерній документації в п.7.Р.1 та п.2 Р.3. відповідно. Щодо інформації, яка є публічною: п.5.7. Р.3 тендерної документації встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників в складі тендерної пропозиції не подаються. Інформація, щодо відсутності критеріїв оцінки є не цілком коректною, оскільки відповідно до розділу 5 п.1 ТД встановлено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Стосовно надання документів переможцем: Всі необхідні документи вказані в тендерній документації були подані до Новоград-Волинської КЕЧ району в паперовому вигляді, оскільки переможець не має технічної можливості дозавантажити дані документи в електронну систему. Щодо загальновиробничих витрат, понижуючих коефіцієнтів та розрахунку розміру кошторисної заробітної плати: Новоград-Волинська КЕЧ району являється організацією МОУ та в своїй роботі керується законодавчими актами Міністерства оборони України. Так на виконання доручень заступника МОУ та першого заступника начальника Генерального штабу Збройних Сил України Новоград-Волинській КЕЧ району рекомендовано на 2020 рік встановлювати кошторисну заробітну плату у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 у розмірі 9954,78 грн. Відповідно до умов п. 5.3 Тендерної документації, а саме:. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника.», відтак у складі пропозиції ПП «Звягель Буд» були надані копії трудових книжок на працівників, із відповідними відмітками. Оскільки Закон України «Про доступ до публічної інформації» в редакції зі змінами № 808-ІХ від 17.07.2020 р. регламентує надання публічної інформації та визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації та метою ТК було встановлення факту наявних правовідносин, а не отримання копії всієї трудової книжки вважаємо,що всі вимоги Тендерної документації стосовно наявності та підтвердження працівників, були дотримані учасником. Щодо Декларації МТБ: Тендерною документацією прямо не було встановлено вимоги стосовно надання Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Оскільки об’єкт відноситься до класу складності СС1(що передбачає незначні наслідки) та ПП «Звягель Буд» були надані копії ліцензії і дозвіл на роботи підвищеної небезпеки ТК вважає, що ненадання документів у складі пропозицій Учасників, яких не передбачено Тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасників. Враховуючи, що єдиним критерієм оцінки відповідно до п. 1 Розділу 5 ТД є ціна, та те що дані зауваження не впливають на зміст пропозиції та якість робіт вважаємо, що вимоги Тендерної документації порушено не було. Оскільки істотні підстави, які впливають на зміст пропозицій відсутні, а виявлені незначні недоліки усунуті та з огляду на вищевказане Новоград-Волинська КЕЧ району вважає, що підстав для припинення Договору не має.

2020-10-02 13:19:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 серпня 2020
UA-2020-07-08-000114-a9c112054115347eeb802c5cc2abf52d7
Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 07760151
Місцезнаходження: 11700, Україна, Житомирська область обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" #41437715

№ рішення у справі

60/59-р/к

Дата рішення у справі

20.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/94-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 15:02
Dovidka_20210594690430151479.pdf
25 серпня 2020 15:02
Dovidka_20210594690430151479.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:49
цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:49
61 Кошторис.imd
06 серпня 2020 17:49
гарантійні листи.pdf
06 серпня 2020 17:49
Ліцензія_копия.pdf
06 серпня 2020 17:49
G0820-0937-GL_tender.pdf
06 серпня 2020 17:49
реєстр.pdf
06 серпня 2020 17:49
0000001897003003.1.0.pdf

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 09:58
Календарний.pdf
07 серпня 2020 09:58
Кваліфікаційні ч 3.rar
07 серпня 2020 09:57
Кошторис.rar
07 серпня 2020 09:57
технічні.rar
07 серпня 2020 09:56
Кваліфікаційні ч 1.rar
07 серпня 2020 09:50
1.Забезпечення (БГ).rar
07 серпня 2020 09:50
інше.rar
07 серпня 2020 09:50
Аналогічні 2 ч.rar
07 серпня 2020 09:50
Аналогічні 1 ч.rar
07 серпня 2020 09:49
повноваження.rar
07 серпня 2020 09:49
субпідряд.rar
07 серпня 2020 09:49
Аналогічні 3 ч.rar
07 серпня 2020 09:49
Кваліфікаційні ч 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" 15 958 614,00
UAH з ПДВ
15 958 614,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 15 979 110,07
UAH з ПДВ
15 979 110,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 15:02
Dovidka_20210594690430151479.pdf
25 серпня 2020 15:02
Dovidka_20210594690430151479.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:49
цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:49
61 Кошторис.imd
06 серпня 2020 17:49
гарантійні листи.pdf
06 серпня 2020 17:49
Ліцензія_копия.pdf
06 серпня 2020 17:49
G0820-0937-GL_tender.pdf
06 серпня 2020 17:49
реєстр.pdf
06 серпня 2020 17:49
0000001897003003.1.0.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 09:58
Календарний.pdf
07 серпня 2020 09:58
Кваліфікаційні ч 3.rar
07 серпня 2020 09:57
Кошторис.rar
07 серпня 2020 09:57
технічні.rar
07 серпня 2020 09:56
Кваліфікаційні ч 1.rar
07 серпня 2020 09:50
1.Забезпечення (БГ).rar
07 серпня 2020 09:50
інше.rar
07 серпня 2020 09:50
Аналогічні 2 ч.rar
07 серпня 2020 09:50
Аналогічні 1 ч.rar
07 серпня 2020 09:49
повноваження.rar
07 серпня 2020 09:49
субпідряд.rar
07 серпня 2020 09:49
Аналогічні 3 ч.rar
07 серпня 2020 09:49
Кваліфікаційні ч 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"
#41437715
Переможець 15 958 614,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 11:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" #41437715

№ рішення у справі

60/59-р/к

Дата рішення у справі

20.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/94-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"
#41437715
15 958 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 16:15
Додаткова №2 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 16:46
дод угода 1 5-27 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:46
протокол технічна помилка 527.pdf укладений
10 вересня 2020 16:43
Договір №327.pdf укладений
10 вересня 2020 16:43
протокол технічна помилка 527.pdf укладений
10 вересня 2020 16:43
Договір №327.pdf укладений
10 вересня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 11:11
дог 5-27-68-100.pdf укладений
04 вересня 2020 11:11
дог 5-27-17-42.pdf укладений
04 вересня 2020 11:11
дог 5-27-43-67.pdf укладений
04 вересня 2020 11:11
дог 5-27 -1-16.pdf укладений
04 вересня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись вимогами чинного законодавства України
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі збільшенням бюджетних призначень у 2020 році на2973000,00 ( два мільйона дев’ятсот сімдесят три тисячі гривень 00 копійок) грн.пункти 4.2.2, 5.1.1 викласти в редакції: “ 4.2.2. У 2020 році оплата виконаних робіт буде здійснюватися із Державного бюджету в сумі 9 447 302,38 грн. (дев'ять мільйонів чотириста сорок сім тисяч триста дві грн. 38 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 574 550 ,40 грн. (один мільйон п’ятсот сімдесят чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят грн..40 коп.), що відповідає бюджетним призначенням, лише в межах цих бюджетних призначень, що відповідає ліміту фінансування із Державного бюджету, при наявності на казначейському рахунку відповідних коштів. Обсяг робіт та ціна Договору може змінюватись залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять зміни до цього Договору шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. Вартість договору на кожний наступний рік визначається Замовником та оформлюється додатковими угодами. 5.1.1 Етапи, строк та місце виконання робіт. Календарний графік робіт має бути погоджений з Замовником будівництва до початку виконання робіт на будівельному майданчику. Строк виконання робіт на ОБ’ЄКТІ визначається відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2), але не пізніше30.11.2021 року, в тому числі за етапами: 1 етап: не пізніше ніж через 105 календарних днів з дати укладання договору підряду, а саме до 20.12.2020 року – повинні бути завершені наступні роботи вартістю 9 447, 30238тис. грн.: Загальнобудівельні роботи, а саме: - Розділ 1 Демонтажні роботи (1,2,3 поверхи); - Розділ 2 Підвісні стелі (1,3 поверх); - Розділ 3 Опорядження внутрішнє (1,3 поверх); - Розділ 5 Перегородки ; - Розділ 7 Покрівля; - Розділ 9 Вікна (1,2,3 поверх частково); - Розділ 10 Зовнішнє оздоблення (1,2,3 поверх частково) Кошторис 2 : - Розділ 2 Опалення (частково) що складає 59,00 % від договірної ціни. 2 етап: не пізніше ніж через 450 календарних днів, а саме до 31.11.2021 року – повинні бути завершені наступні роботи вартістю 6 511,31162 тис. грн.: 1. Загальнобудівельні роботи, а саме: - Розділ 1 Демонтажні роботи (2 поверх частково); - Розділ 2 Підвісні стелі (2-3 поверх частково); - Розділ 3 Опорядження внутрішнє (1,2 поверх частково); - Розділ 9 Вікна (1 поверх частково); - Розділ 10 Зовнішнє оздоблення (3поверх частково) - Розділ 4 Підлоги; - Розділ 6 Виготовлення решіток РМ; - Розділ 8Двері ; - Розділ 11 Прорізи для вентиляції; - Розділ 12 Ганок - Розділ 13 Інші роботи Кошторис 2 : 2-1-2 Вентиляція ; 2-1-3 Опалення 2-1-4 Електромонтажні роботи 2-1-5 Каналізація 2-1-6 Водопровід 2-1-7 Придбання устаткування що складає додатково ще 41,00 % від договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 15 958 614,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 659 769,00 UAH)