Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне Г (Г2) (0-100)
Очікувана вартість
253 000,00 UAH
UA-2020-07-07-005684-c 05de4fff45344f42ac57ac7ddc24e6c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Антіпова

+380973420215 morunci2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МОРИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ДОШКІЛЬНОЮ ГРУПОЮ ІМЕНІ ГЕРОЯ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ А.П. ХАРКОВЦЯ МОРИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33246648
Місцезнаходження: 19413, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, с. Моринці, вул. Шкільна, буд. 5
Контактна особа: Олена Антіпова
+380973420215
morunci2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 22:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 11:41
Очікувана вартість: 253 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 тонни
вугілля кам'яне Г (Г2) (0-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19413, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, село Моринці, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом не більше ніж 30 днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника; Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 22:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 22:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
07 липня 2020 22:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000 251 900,00
UAH з ПДВ
251 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПІК-Інвест 253 000,00
UAH з ПДВ
253 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:11
Довідки переможця (2).pdf
28 липня 2020 17:00
Електронний підпис
21 липня 2020 13:17
Електронний підпис
21 липня 2020 13:15
Інші документи.pdf
21 липня 2020 13:15
Повноваження.pdf
21 липня 2020 13:15
Технічна частина.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 10:43
Пропозиція.PDF
17 липня 2020 10:43
Документи торгів.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП сев-сервіс 2000

ПП ПІК-Інвест

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
Переможець 251 900,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 15:30

Вимога про усунення невідповідностей

Процедура закупівлі – відкриті торги, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-07-005684-c; предмет закупівлі - «код (ДК 021:2015) - 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля кам'яне Г (Г2) (0-100))» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕВ-СЕРВІС 2000"; 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано відгуки згідно виконання аналогічних договорів, копії яких відповідно надані у складі тендерної пропозиції. В той же час, всупереч вимогам тендерної документації зазначені відгуки видані (датовані) раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання учасника виконати умови ч. 2 ст. 41 Закону. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 1.3. розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації документи, необхідність подання яких учасником у складі тендерної пропозиції передбачена тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (в тому числі органами державної влади, органами місцевого самоврядування, тощо), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель. 2.2. Згідно п. 1.6. розділу 3 «ІНША ІНФОРМАЦІЯ» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання учасника виконати умови ч. 2 ст. 41 Закону. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відгуки щодо виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції, що мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель. У випадку неможливості надання відповідного відгуку згідно визначених цим пунктом вимог, учасник має право надати копію іншого аналогічного договору, разом з документами, складеними сторонами такого аналогічного договору, що підтверджують приймання-передачу вугілля в повному обсязі згідно такого договору, а так само відгук від замовника (покупця) згідно виконання аналогічного договору, оформлений за підписом керівника замовника, а також повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування та кількість поставленого вугілля, суму оплати за договором за фактично поставлене вугілля, інформацію про належне виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якості поставленого вугілля, своєчасності та повноти виконання поставок, та в той же час такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель. 3.2. Гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання учасника виконати умови ч. 2 ст. 41 Закону та згідно умов п. 1.6. розділу 3 «ІНША ІНФОРМАЦІЯ» тендерної документації. п. 1.6. розділу 3 «ІНША ІНФОРМАЦІЯ» тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
251 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:08
ДУ 31.12.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 12:12
ДУ 1.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 19:11
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf укладений
18 серпня 2020 19:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору, що не стосуються істотних умов договору та згідно змісту додаткової угоди № 1 від 27.08.2020р.; інша інформація: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору згідно ДУ №3 від 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 251 900,00
UAH