Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набори для епідуральної анестезії – 2 найменування
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-07-07-005156-c 787130a721dd4a43a9480f1f7b741d13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мельник

+380412416725 olena416725@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Ольга Мельник
+380412416725
olena416725@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:39
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Набори для епідуральної анестезії – 2 найменування:
Набір для епідуральної анестезії – 700 шт.;
Набір спинально-епідуральної анастезії G18 – 18 шт..
Найменування, асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
Набір для епідуральної анестезії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 34842 — Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів
18 штуки
Набір спинально-епідуральної анастезії G18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 46308 — Набір для епідуральної / інтратекальної анестезії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару протягом 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" 205 300,00
UAH з ПДВ
205 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИЯН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ 233 400,00
UAH з ПДВ
233 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 09:05
Електронний підпис
30 липня 2020 17:26
Електронний підпис
30 липня 2020 17:21
Dovidka_20195491090240856516-23.07.rar
30 липня 2020 17:21
довiдка Преможця.pdf
22 липня 2020 10:53
Електронний підпис
22 липня 2020 10:49
Помещение_ транспорт.rar
22 липня 2020 10:49
Листи.rar
22 липня 2020 10:49
фін звіт.rar
22 липня 2020 10:49
ТОВ ТАВОЛГА.pdf
22 липня 2020 10:49
Статут 2019стр 1-22.pdf
22 липня 2020 10:49
гарантiйний_лист.pdf
22 липня 2020 10:49
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
22 липня 2020 10:49
техничнi_вимоги.pdf
22 липня 2020 10:49
цiнова_пропозицiя.pdf
22 липня 2020 10:49
товар.rar
22 липня 2020 10:49
лист авторізації.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 12:47
МТБ.pdf
20 липня 2020 12:47
Довідки_17_Закон.pdf
20 липня 2020 12:47
Санкції.pdf
20 липня 2020 12:46
цiнова_пропозицiя.pdf
20 липня 2020 12:46
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
20 липня 2020 12:01
ШиянВМ.pdf
20 липня 2020 12:01
ProFOP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"

ФОП ШИЯН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
#30540001
Переможець 205 300,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
#30540001
205 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:47
Додаткова угода №1 до договору 177pdf.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:37
Договір 177pdf.pdf укладений
11 серпня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити суму Договору №177 від 10.08.2020 року на суму 123 600,00 грн (Сто двадцять три тисячі шістсот гривень 00 копійок) та викласти п.3.3. Договору в наступній редакції:"3.3.Загальна вартість цього Договору становить 81700 грн (Вісімдесят одна тисяча сімсот гривень 00 копійок) з ПДВ 7% у т.ч. ПДВ 5344,85 грн"
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 344,85 UAH)