Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Н-26 Чугуїв-Мiлове (через м. Старобільськ), км 2+852 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance N-26 Chuhuyiv-Milove (cherez m.Starobilʹsʹk), km 2+852 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
33 240 000,00 UAH
UA-2020-07-07-004660-a 678519cc55284d178dba8fee7a7d4982
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 33 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 167 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 332400 UAH
Publication date: 07 липня 2020 17:11
Enquiries until: 04 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 10 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 33 240 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 167 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108.94 пог.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Н-26 Чугуїв-Мiлове (через м. Старобільськ), км 2+852 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance N-26 Chuhuyiv-Milove (cherez m.Starobilʹsʹk), km 2+852 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1.04
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 1.56
Дата подання заявки Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 29.22
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 68.18

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:26
Тендерна документація зі змінами.PDF
06 серпня 2020 16:26
Зміни до ТД.PDF
07 липня 2020 17:08
Тендерна документація.PDF
07 липня 2020 17:08
Проект договору.docx
06 серпня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:26
Тендерна документація зі змінами.PDF
06 серпня 2020 16:26
Зміни до ТД.PDF
07 липня 2020 17:08
Тендерна документація.PDF
07 липня 2020 17:08
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000010 ● 360c87440da346b5af889a4c6da4a540
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
10.11.2020 № 80

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 10.11.2020 №80

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-07-004660-а 07.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 серпня 2020
UA-2020-07-07-004660-a678519cc55284d178dba8fee7a7d4982
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 16:11

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:20
14 Інші умови.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.9 Довіренність 9308-К-О.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.8 Довіренність 5669-К-О.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.7 Довіренність 501-К-Н.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.5 Виписка .pdf
13 серпня 2020 12:20
13.3 Зміни №1 до G0820-0864.pdf
13 серпня 2020 12:20
7 Цем.Бет. Завод.pdf
13 серпня 2020 12:20
6 Асфальтний завод.pdf
13 серпня 2020 12:20
5 Мат.Техн. База.pdf
13 серпня 2020 12:19
2 Адмін. приміщення.pdf
13 серпня 2020 12:19
1 Гарантійний Лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей – Не надано документів підтверджуючих наявність у ТОВ "БК ЄВРОДОР" працівників № з/п 28 - Водолага Олександр Олегович, № з/п 31 – Мартинов Андрій Анатолійович, № з/п 32 – Мартинов Вадим Анатолійович, які були зазначені в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № 30/07-М11 від 30.07.2020р.. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці № 7, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 7. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:58
Євдошенко Є.pdf
08 вересня 2020 15:58
довідки по ст. 17.PDF
08 вересня 2020 15:58
довідка по 11.09.2020.pdf
21 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:10
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:10
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 3,4 АБЗ.pdf
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 1.pdf
13 серпня 2020 22:07
Додаток 6.PDF
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 2.PDF
13 серпня 2020 22:07
Лабораторія.pdf
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 5, 6 ЦБЗ.PDF
13 серпня 2020 22:07
АБЗ Працівники.pdf
13 серпня 2020 22:07
1 етап Спеціалісти.pdf
13 серпня 2020 22:07
1 етап техника1.pdf
13 серпня 2020 22:07
1етап техника2.pdf
13 серпня 2020 22:07
1 етап лист-погодження.PDF
13 серпня 2020 22:07
Додаток 3.pdf
13 серпня 2020 22:07
Дод 1 Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 32 980 000,00
UAH з ПДВ
32 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" 33 100 000,00
UAH з ПДВ
32 766 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:58
Євдошенко Є.pdf
08 вересня 2020 15:58
довідки по ст. 17.PDF
08 вересня 2020 15:58
довідка по 11.09.2020.pdf
21 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:10
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:10
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 3,4 АБЗ.pdf
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 1.pdf
13 серпня 2020 22:07
Додаток 6.PDF
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 2.PDF
13 серпня 2020 22:07
Лабораторія.pdf
13 серпня 2020 22:07
Дод 2 табл 5, 6 ЦБЗ.PDF
13 серпня 2020 22:07
АБЗ Працівники.pdf
13 серпня 2020 22:07
1 етап Спеціалісти.pdf
13 серпня 2020 22:07
1 етап техника1.pdf
13 серпня 2020 22:07
1етап техника2.pdf
13 серпня 2020 22:07
1 етап лист-погодження.PDF
13 серпня 2020 22:07
Додаток 3.pdf
13 серпня 2020 22:07
Дод 1 Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

13 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:20
14 Інші умови.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.9 Довіренність 9308-К-О.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.8 Довіренність 5669-К-О.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.7 Довіренність 501-К-Н.pdf
13 серпня 2020 12:20
13.5 Виписка .pdf
13 серпня 2020 12:20
13.3 Зміни №1 до G0820-0864.pdf
13 серпня 2020 12:20
7 Цем.Бет. Завод.pdf
13 серпня 2020 12:20
6 Асфальтний завод.pdf
13 серпня 2020 12:20
5 Мат.Техн. База.pdf
13 серпня 2020 12:19
2 Адмін. приміщення.pdf
13 серпня 2020 12:19
1 Гарантійний Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ
#41163294
Переможець 32 646 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ
#41163294
32 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 17:18
Додаткова угода 12 Т76-ЧМ2-20.PDF укладений
15 грудня 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:14
Додаткова угода 12 Т76-ЧМ2-20.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 13:51
Додаткова угода 3 Т76-ЧМ2-20 (1).PDF зміни до договору
25 березня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:52
Договір № Т76-ЧМ2-20.PDF укладений
18 вересня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п.4.6.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" – погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг).
Номер договору про закупівлю: Т76-ЧМ2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 4.6.4 Договору та керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості обсягу та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: Т76-ЧМ2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 13 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 046 007,11
UAH (в тому числі ПДВ 4 841 001,19 UAH)