Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення у житловому будинку №91 на вул.Любінська в м.Львові
Очікувана вартість
584 282,20 UAH
UA-2020-07-07-004569-b 48efe8bf48b543799e965ef33e387753
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 21:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:32
Очікувана вартість: 584 282,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення у житловому будинку №91 на вул.Любінська в м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 25
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 21:38
dodatok_2_-договір.doc
07 липня 2020 21:38
dodatok_1_тех_вим.doc
07 липня 2020 21:37
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Діл Центр" 486 810,12
UAH з ПДВ
387 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глуховський А.Ю. 489 888,00
UAH з ПДВ
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРОХТЯК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" 530 200,00
UAH з ПДВ
404 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Альфабудсервіс 564 000,00
UAH з ПДВ
564 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:34
Електронний підпис
17 липня 2020 15:33
проект договору.pdf
17 липня 2020 15:33
Любінська 91 ТД.pdf
17 липня 2020 15:33
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 15:34
Електронний підпис
18 липня 2020 15:31
цінова пропозиція.PDF
18 липня 2020 15:31
статут.pdf
18 липня 2020 15:31
проект договору.PDF
18 липня 2020 15:31
ПДВ свідоцтво.pdf
18 липня 2020 15:31
наказ.pdf
18 липня 2020 15:31
дозвіл новий.PDF
18 липня 2020 15:31
Договір94_кб2_кб3.pdf
18 липня 2020 15:31
Договір11_кб2_кб3.pdf
18 липня 2020 15:31
1.1 довідка про МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Діл Центр"

ФОП Глуховський А.Ю.

ФОП "КРОХТЯК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"

ПП Альфабудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Діл Центр"
#41981035
Переможець 387 995,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:34

Документи

21 липня 2020 16:33
Електронний підпис
21 липня 2020 16:14
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Діл Центр"
#41981035
387 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 16:33
Електронний підпис
21 липня 2020 16:14
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 20:16
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 23:04
ДД1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 23:03
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 17:07
Договір.pdf укладений
11 серпня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору про закупівлю із 387 995,00 грн. з ПДВ до 387 433,58 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 39 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 18 грудня 2020
Сума оплати за договором: 387 433,58
UAH (в тому числі ПДВ 64 572,26 UAH)