Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електромережі будинку із встановленням індивідуальних приладів обліку по вул.Лесі Українки, 21 у м .Львові
Очікувана вартість
203 232,00 UAH
UA-2020-07-07-004558-b 32ebe2c73ce54ecc81816107e6362096
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:59
Очікувана вартість: 203 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електромережі будинку із встановленням індивідуальних приладів обліку по вул.Лесі Українки, 21 у м .Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 10
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 21:34
dodatok_2_-договір.doc
07 липня 2020 21:34
dodatok_1_тех_вим.doc
07 липня 2020 21:33
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНТЕХБУД (ІНВЕСТИЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, БУДІВНИЦТВО)" 191 200,00
UAH з ПДВ
119 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛЕС" 199 500,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 14:12
Електронний підпис
20 липня 2020 14:09
Працівники.pdf
20 липня 2020 14:09
Персональні дані.pdf
20 липня 2020 14:09
Ліцензія.pdf
20 липня 2020 14:09
Забезпечення.pdf
20 липня 2020 14:09
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 14:09
Аналогічні договора.pdf
20 липня 2020 14:09
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 14:09
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 14:09
dodatok_2_-договір.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 17:54
Електронний підпис
17 липня 2020 17:53
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 17:53
Статут (23.02.15).PDF
17 липня 2020 17:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 липня 2020 17:53
Проект договору.pdf
17 липня 2020 17:53
Ліцензія.pdf
17 липня 2020 17:53
Дозволи.pdf
17 липня 2020 17:53
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 17:53
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНТЕХБУД (ІНВЕСТИЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, БУДІВНИЦТВО)"

ПП "ЛЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНТЕХБУД (ІНВЕСТИЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, БУДІВНИЦТВО)"
#30052503
Рішення скасоване 119 900,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:16
ПП "ІНТЕХБУД (ІНВЕСТИЦІЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, БУДІВНИЦТВО)"
#30052503
Відхилено 119 900,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:19
ПП "ЛЕС"
#36828486
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 19:09

Документи

24 липня 2020 10:22
Електронний підпис
24 липня 2020 10:20
Рішення.pdf

Документи

12 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:17
Рішення.pdf

Документи

13 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:06
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛЕС"
#36828486
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:06
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 15:36
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 20:52
ДД_2_121.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 20:51
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 21:09
ДД1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 21:08
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 22:11
Договір.pdf укладений
07 вересня 2020 22:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «02.09.2020 – 18.12.2020» на «02.09.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 68 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 120 000,00 грн. з ПДВ до 116 749,04 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 68 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/121
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 749,04
UAH (в тому числі ПДВ 19 458,17 UAH)