Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти 09130000-9 (Лот №1 – Бензин А-92, Лот №2 – Дизельне паливо)
Очікувана вартість
682 150,00 UAH
UA-2020-07-07-004511-a ● b6f10db6787b4a6897bf6d687a544df2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичний клінічний центр Південного регіону |
Код ЄДРПОУ: | 08199969 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Бондаренко Сергій +380487258212 vmkstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 682 150,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
09 липня 2020 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 12:52 |
ТД паливо зміни.doc | |
09 липня 2020 12:52 |
протокол 228.PDF | |
07 липня 2020 16:21 |
ТД паливо 07.07.20.doc |
09 липня 2020 12:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2020 12:52 |
ТД паливо зміни.doc
|
|||
09 липня 2020 12:52 |
протокол 228.PDF
|
|||
07 липня 2020 16:21 |
ТД паливо 07.07.20.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004511-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 08 липня 2020 14:45
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації Замовник у розділі 3 п. 1 вимагає «учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію відповідно до Додатку 1 з урахуванням проведеного аукціону за умови надання такої можливості майданчиком.
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 12:59
Внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004511-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 08 липня 2020 14:46
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації Замовник у розділі 3 п. 1 вимагає «учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію відповідно до Додатку 1 з урахуванням проведеного аукціону за умови надання такої можливості майданчиком.
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 13:00
Внесені зміни до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-92 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 327 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 638,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
16380 л
Бензин А-92
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004511-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 08 липня 2020 14:46
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації Замовник у розділі 3 п. 1 вимагає «учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію відповідно до Додатку 1 з урахуванням проведеного аукціону за умови надання такої можливості майданчиком.
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 13:00
Внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
319 082,40
UAH з ПДВ
|
303 521,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
303 530,00
UAH з ПДВ
|
303 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
322 358,40
UAH з ПДВ
|
322 358,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
303 521,40
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 16:09
|
дод угода 2 до дог 426.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2020 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 09:10
|
ДУ 426 1.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 08:50
|
Вог Кард 426.pdf | укладений |
18 серпня 2020 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |