Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти 09130000-9 (Лот №1 – Бензин А-92, Лот №2 – Дизельне паливо)
Очікувана вартість
682 150,00 UAH
UA-2020-07-07-004511-a b6f10db6787b4a6897bf6d687a544df2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 682 150,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

09 липня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 12:52
ТД паливо зміни.doc
09 липня 2020 12:52
протокол 228.PDF
07 липня 2020 16:21
ТД паливо 07.07.20.doc
09 липня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 12:52
ТД паливо зміни.doc
09 липня 2020 12:52
протокол 228.PDF
07 липня 2020 16:21
ТД паливо 07.07.20.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004511-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 08 липня 2020 14:45
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації Замовник у розділі 3 п. 1 вимагає «учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію відповідно до Додатку 1 з урахуванням проведеного аукціону за умови надання такої можливості майданчиком.
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 12:59
Внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004511-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 08 липня 2020 14:46
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації Замовник у розділі 3 п. 1 вимагає «учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію відповідно до Додатку 1 з урахуванням проведеного аукціону за умови надання такої можливості майданчиком.
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 13:00
Внесені зміни до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-92
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 327 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 638,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 липня 2020 15:59
Закінчення: 24 липня 2020 16:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16380 л
Бензин А-92
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-004511-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 08 липня 2020 14:46
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Замовника
Доброго дня! Відповідно до тендерної документації Замовник у розділі 3 п. 1 вимагає «учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію відповідно до Додатку 1 з урахуванням проведеного аукціону за умови надання такої можливості майданчиком.
Повідомляємо Вам, що після набрання чинності нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" до обрання учасника переможцем торгів завантажити додаткові файли Учасник не має права. Додатково повідомляємо, що ознайомитися з даною інформацією можна за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Просимо виключити дані вимоги з Тендерної документації.
У Розділі 6 п. 3.2. «Порядок укладення договору про закупівлю» Замовник вимагає, встановлює вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, а саме: «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Згідно з новою редакцією ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у п. 8 ст. 12 для Замовників встановлюється заборона вимагати надання переможцем торгів документів у паперовому вигляді «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Просимо, видалити даний пункт з Тендерної документації «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044, Україна. Контактна особа: Бондаренко Сергій Павлович, заступник начальника центру з МТЗ, тел.: (048)722-74-66. Неподання документів та інформації, передбачених пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 13:00
Внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 319 082,40
UAH з ПДВ
303 521,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 303 530,00
UAH з ПДВ
303 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 322 358,40
UAH з ПДВ
322 358,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:44
Пропозиція оновлена.pdf
03 серпня 2020 16:43
Пропозиція оновлена.pdf
31 липня 2020 17:12
Електронний підпис
31 липня 2020 17:06
МВД Усова 27.07.2020.pdf
31 липня 2020 17:06
Пропозиція А92-31.07.2020.pdf
31 липня 2020 17:06
57365.zip
23 липня 2020 11:35
Електронний підпис
23 липня 2020 11:26
проект договору.pdf
23 липня 2020 11:26
лист щодо поставки.pdf
23 липня 2020 11:26
Лист щодо якості.pdf
23 липня 2020 11:26
Пропозиція А92.pdf
23 липня 2020 11:26
лист щодо закупівлі.pdf
23 липня 2020 11:26
лист щодо номіналу.pdf
23 липня 2020 11:26
лист щодо емітента.pdf
23 липня 2020 11:26
лист щодо дії.pdf
23 липня 2020 11:26
лист ст17 ч2.pdf
23 липня 2020 11:26
Лист щодо дії, заміни.pdf
23 липня 2020 11:26
ЛИСТ ВПМ 22.07.2020р..pdf(1).p7s
23 липня 2020 11:26
лист ст 17 Лісова.pdf
23 липня 2020 11:26
Лист Ст 17 Усова.pdf
23 липня 2020 11:26
ЛИСТ ВПМ 22.07.2020р..pdf
23 липня 2020 11:26
копія протоколу 1.pdf
23 липня 2020 11:26
копія ліцензії.pdf
23 липня 2020 11:26
копия Протокол 190918.pdf
23 липня 2020 11:26
копія коду доcтупа.pdf
23 липня 2020 11:26
довідка азк.pdf
23 липня 2020 11:26
довідка працівникі.pdf
23 липня 2020 11:26
OPYS-STVOREN.pdf
23 липня 2020 11:26
Витяг ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 11:26
довідка бенефіціар.pdf
23 липня 2020 11:26
довідка мтб.pdf
23 липня 2020 11:26
відомості.pdf
23 липня 2020 11:26
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 14:10
Електронний підпис
23 липня 2020 14:10
Проект договору Лот 1.pdf
23 липня 2020 14:10
Статут.pdf
23 липня 2020 14:09
Приказ.pdf
23 липня 2020 14:09
Паспорта Якості.pdf
23 липня 2020 14:09
Опис.pdf
23 липня 2020 14:09
Ліцензія.pdf
23 липня 2020 14:09
Документи Заєц С.О..pdf
23 липня 2020 14:09
Договір Укртатнафта.pdf
23 липня 2020 14:09
Договір ТМ АВІАС.pdf
23 липня 2020 14:09
Довідка Міхно О.С..pdf
23 липня 2020 14:09
Гарантійний лист 2.jpg
23 липня 2020 14:09
Гарантійний лист 1.jpg
23 липня 2020 14:09
Виписка.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 09:51
Електронний підпис
23 липня 2020 09:51
Обробка кучабська.pdf
23 липня 2020 09:51
Зразки талонів.7z
23 липня 2020 09:51
Установчі документи.7z
23 липня 2020 09:51
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 09:51
проект договору.pdf
23 липня 2020 09:51
Перелік АЗС Україна.pdf
23 липня 2020 09:51
ліцензія.pdf
23 липня 2020 09:51
Установчі завірені.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 303 521,40
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
303 521,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:09
дод угода 2 до дог 426.PDF зміни до договору
13 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 09:10
ДУ 426 1.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 08:50
Вог Кард 426.pdf укладений
18 серпня 2020 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 303 292,08
UAH (в тому числі ПДВ 50 548,68 UAH)