Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту об’єктів зливової каналізації та дощоприймальних колодязів (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services for the current repair of objects of storm sewage and duct receiving wells (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Очікувана вартість
5 000 204,00 UAH
UA-2020-07-07-004465-c 40581a0a120643e087bbdbe14fa1de2d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Olena Shevchun Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
National ID: 34861610
Contact point: Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Additional contacts: Olena Shevchun Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 14:03
Очікувана вартість: 5 000 204,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 001,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 07 липня 2020 16:22
Enquiries until: 28 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 000 204 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 001 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Language (s) in which tender proposals should be prepared. Tender proposals must be prepared in Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту об’єктів зливової каналізації та дощоприймальних колодязів (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місто Харків, місто Харків, Харківська область, 61000, Україна
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services for the current repair of objects of storm sewage and duct receiving wells (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 30 (тридцяти) днів на підставі акта виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 вересня 2020
UA-2020-07-07-004465-c40581a0a120643e087bbdbe14fa1de2d
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Учасник Документи Рішення Додатково
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 15:56

Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:51
Док. договір.zip
15 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:34
17 стаття.zip
06 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:15
Технічна специфікація.PDF
06 серпня 2020 11:15
Субпідряд.PDF
06 серпня 2020 11:15
Стаття 17.PDF
06 серпня 2020 11:15
Додаток 4.zip
06 серпня 2020 11:15
гарантія.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами): 1) на виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 2) Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції, в окремому завантаженому файлі, повинен надати довідку, складену у табличній формі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» в складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», (далі - Довідка) від 05.08.2020 р. № 22-0508/2020, яка завантажена в файлі «1 Квалиф. критерии.pdf». В цієї Довідці учасник ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» надав інформацію в табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. Однак, в вищезазначеній таблиці відсутня інформація щодо освіти Щебетенко О.О. Вимога: учаснику - ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» в Довідці необхідно зазначити інформацію щодо освіти Щебетенко О.О.

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 19:36
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:31
5 Заява участника.pdf
06 серпня 2020 16:31
2 довідки до статті 17.pdf
06 серпня 2020 16:31
1 Квалиф. критерии.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" 4 926 834,19
UAH з ПДВ
4 926 834,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" 5 000 200,00
UAH з ПДВ
5 000 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:51
Док. договір.zip
15 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:34
17 стаття.zip
06 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:15
Технічна специфікація.PDF
06 серпня 2020 11:15
Субпідряд.PDF
06 серпня 2020 11:15
Стаття 17.PDF
06 серпня 2020 11:15
Додаток 4.zip
06 серпня 2020 11:15
гарантія.zip

Публічні документи

31 серпня 2020 19:36
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:31
5 Заява участника.pdf
06 серпня 2020 16:31
2 довідки до статті 17.pdf
06 серпня 2020 16:31
1 Квалиф. критерии.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"
#34953769
Переможець 4 926 834,19
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"
#34953769
4 926 834,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:10
додаток 1.pdf укладений
28 вересня 2020 14:06
Договір 819.pdf укладений
28 вересня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:16
ДУ № 1 до договору № 819.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 жовтня 2020 12:24
138 283,04 UAH UA538201720344270004000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA113003460000026004018484001
КП КВЗК
Оплачений
20 жовтня 2020 12:24
313 603,43 UAH UA538201720344270004000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA113003460000026004018484001
КП КВЗК
Оплачений
20 жовтня 2020 12:24
748 611,59 UAH UA538201720344270004000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA113003460000026004018484001
КП КВЗК
Оплачений
19 листопада 2020 12:42
1 063 165,55 UAH UA538201720344270004000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA113003460000026004018484001
КП КВЗК
Оплачений
11 грудня 2020 12:34
650 608,28 UAH UA538201720344270004000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA113003460000026004018484001
КП КВЗК
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 819
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 819
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 363 890,88
UAH (в тому числі ПДВ 727 315,15 UAH)