Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації для виконання робіт з заміни вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-07-07-004413-c ● 220bde2a7fd14a1eab7adb96b0097529
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410,+380442345427 sklyar-min@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Строк виконання робіт: 45 календарних днів з дати укладання угоди. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Завдання на проектування (окремий файл). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації для виконання робіт з заміни вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2020
—
12 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок у розмірі 20% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після передачі примірників Актів обстеження об’єктів ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | Розрахунок у розмірі 60% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після усунення зауважень ЗАМОВНИКА до проектно-кошторисної документації ВИКОНАВЦЕМ та передачі її в повному обсязі на погодження ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 60 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок, у розмірі 20% вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі повністю виконаних Робіт відповідно до умов Договору, передачі проектно-кошторисної документації та отриманням ЗАМОВНИКОМ позитивних експертних звітів до неї. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 16:19 |
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ПКД Word.doc | |
07 липня 2020 16:19 |
Проект договору ПКД 70-30 спрощена закупівля.docx | |
07 липня 2020 16:19 |
Оголошення.doc | |
07 липня 2020 16:19 |
Інструкція учасникам_ПКД.doc | |
07 липня 2020 16:19 |
д.3 Вимоги до кваліфікації_30_70_вікна_двері.doc | |
07 липня 2020 16:19 |
д.2 Завдання на проектування_вікна_двері.doc | |
07 липня 2020 16:19 |
д.1 Обсяги закупівлі_30_70_вікна_двері.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004413-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 09 липня 2020 08:40
Аналогічний договір
Пунктом 2 додатку 3 до оголошення передбачено, що учаснику необхідно підтвердити досвід розроблення проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей. Якщо в учасника є 2 і більше аналогічних договорів на розроблення проектно-кошторисної документації в складі яких є роботи по заміні вікон та дверей з позитивним експертним звітом, то чому він не може бути потенційним виконавцем даних робіт, адже належний досвід в нього присутній? Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше 10 виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вимагаємо внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу щодо кількості аналогічних договорів. У разі прийняття рішення замовником про відхилення даної вимоги, вимагаємо надати обґрунтування чому саме наявність 10-ти аналогічних договорів підтверджує необхідний досвід та чому лише такий учасник спроможний виконати роботи по даній закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 17:08
Не вірно зрозуміли вимогу. Замовник не вимагає 10 аналогічних договорів. Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей. 10 проектів - не договорів. Крім того, Замовником зазначено, що Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. А також, вказані роботи можуть бути у складі одного або декількох договорів. Дискримінаційні вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004413-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Немировський Павло Григорович, Код ЄДРПОУ:3304719539
Дата подання: 29 липня 2020 00:30
Незаконна дискваліфікація
Незаконна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 19:19
1. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.07.2020, учасник ФОП Немировський Павло Григорович (далі - Учасник) був відхилений відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник не підтвердив наявність досвіду аналогічних договорів згідно вимог замовника у повному обсязі. У складі одного з договорів відсутня інформація щодо наявності робіт з заміни та дверей вікон).
Пояснення:
1. Учасник зазначає, що він був переможцем спрощеної закупівлі. Проте, згідно ч.11 ст.14 він був учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною та підлягала розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст.14 замовник розглядав наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція в свою чергу визначалась електронною системою закупівель автоматично.
2. Відповідно до документації Замовника встановлено право, а не обов’язок, звернутись до учасника з запитом, щодо отримання розробленої учасником проектної документації для підтвердження інформації наданої ним в таблиці своєї довідці.
3. Відповідно до п.2 кваліфікаційних та інших вимог Замовника: Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних проектно-кошторисних документацій, де вказав Дог. №51/19 від 25.03.2019 про виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт приміщень Іллінецького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області по вулиці Шевченка, 9 м.Липовець Вінницької області. Проте, даний договір не містить інформації щодо наявності у складі даного проекту робіт з заміни вікон та дверей.
На підтвердження даного ствердження до цього протоколу додається відповідний файл з договором №51/19 від 25.03.2019, актом приймання виконаних робіт та копією експертного звіту (об’єкт 10), що був наданий самим Учасником у складі своєї пропозиції та можна побачити у вільному доступі на Прозорро. У жодному з цих документів не вказані роботи з заміни вікон та дверей. Це легко перевірити будь-кому.
4. Обвинувачення Учасника щодо прямих обставин, які, нібито, прямо вказують, що уповноважена особа Замовника пов’язана з учасником процедури закупівлі, якого визнано переможцем є голослівними, пустими та вважаю такими, як наклеп та спробою тиску на уповноважену особу замовника.
Враховуючи вищенаведене, рішення уповноваженої особи від 27.07.2020 щодо відхилення Учасника, прийнято згідно умов п.1 ч.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є законним. Незаконної дискваліфікації не відбувалось.
Пояснення:
1. Учасник зазначає, що він був переможцем спрощеної закупівлі. Проте, згідно ч.11 ст.14 він був учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною та підлягала розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст.14 замовник розглядав наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція в свою чергу визначалась електронною системою закупівель автоматично.
2. Відповідно до документації Замовника встановлено право, а не обов’язок, звернутись до учасника з запитом, щодо отримання розробленої учасником проектної документації для підтвердження інформації наданої ним в таблиці своєї довідці.
3. Відповідно до п.2 кваліфікаційних та інших вимог Замовника: Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних проектно-кошторисних документацій, де вказав Дог. №51/19 від 25.03.2019 про виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт приміщень Іллінецького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області по вулиці Шевченка, 9 м.Липовець Вінницької області. Проте, даний договір не містить інформації щодо наявності у складі даного проекту робіт з заміни вікон та дверей.
На підтвердження даного ствердження до цього протоколу додається відповідний файл з договором №51/19 від 25.03.2019, актом приймання виконаних робіт та копією експертного звіту (об’єкт 10), що був наданий самим Учасником у складі своєї пропозиції та можна побачити у вільному доступі на Прозорро. У жодному з цих документів не вказані роботи з заміни вікон та дверей. Це легко перевірити будь-кому.
4. Обвинувачення Учасника щодо прямих обставин, які, нібито, прямо вказують, що уповноважена особа Замовника пов’язана з учасником процедури закупівлі, якого визнано переможцем є голослівними, пустими та вважаю такими, як наклеп та спробою тиску на уповноважену особу замовника.
Враховуючи вищенаведене, рішення уповноваженої особи від 27.07.2020 щодо відхилення Учасника, прийнято згідно умов п.1 ч.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є законним. Незаконної дискваліфікації не відбувалось.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004413-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Немировський Павло Григорович, Код ЄДРПОУ:3304719539
Дата подання: 29 липня 2020 00:32
Незаконанна дискваліфікація
Незаконанна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 19:15
1. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.07.2020, учасник ФОП Немировський Павло Григорович (далі - Учасник) був відхилений відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник не підтвердив наявність досвіду аналогічних договорів згідно вимог замовника у повному обсязі. У складі одного з договорів відсутня інформація щодо наявності робіт з заміни та дверей вікон).
Пояснення:
1. Учасник зазначає, що він був переможцем спрощеної закупівлі. Проте, згідно ч.11 ст.14 він був учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною та підлягала розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст.14 замовник розглядав наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція в свою чергу визначалась електронною системою закупівель автоматично.
2. Відповідно до документації Замовника встановлено право, а не обов’язок, звернутись до учасника з запитом, щодо отримання розробленої учасником проектної документації для підтвердження інформації наданої ним в таблиці своєї довідці.
3. Відповідно до п.2 кваліфікаційних та інших вимог Замовника: Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних проектно-кошторисних документацій, де вказав Дог. №51/19 від 25.03.2019 про виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт приміщень Іллінецького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області по вулиці Шевченка, 9 м.Липовець Вінницької області. Проте, даний договір не містить інформації щодо наявності у складі даного проекту робіт з заміни вікон та дверей.
На підтвердження даного ствердження до цього протоколу додається відповідний файл з договором №51/19 від 25.03.2019, актом приймання виконаних робіт та копією експертного звіту (об’єкт 10), що був наданий самим Учасником у складі своєї пропозиції та можна побачити у вільному доступі на Прозорро. У жодному з цих документів не вказані роботи з заміни вікон та дверей. Це легко перевірити будь-кому.
4. Обвинувачення Учасника щодо прямих обставин, які, нібито, прямо вказують, що уповноважена особа Замовника пов’язана з учасником процедури закупівлі, якого визнано переможцем є голослівними, пустими та вважаю такими, як наклеп та спробою тиску на уповноважену особу замовника.
Враховуючи вищенаведене, рішення уповноваженої особи від 27.07.2020 щодо відхилення Учасника, прийнято згідно умов п.1 ч.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є законним. Незаконної дискваліфікації не відбувалось.
Пояснення:
1. Учасник зазначає, що він був переможцем спрощеної закупівлі. Проте, згідно ч.11 ст.14 він був учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною та підлягала розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст.14 замовник розглядав наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція в свою чергу визначалась електронною системою закупівель автоматично.
2. Відповідно до документації Замовника встановлено право, а не обов’язок, звернутись до учасника з запитом, щодо отримання розробленої учасником проектної документації для підтвердження інформації наданої ним в таблиці своєї довідці.
3. Відповідно до п.2 кваліфікаційних та інших вимог Замовника: Учаснику необхідно підтвердити досвід розробки проектно-кошторисної документації у період 2018-2020 років у кількості не менше 10 одиниць проектів, в складі яких є роботи з заміни вікон та дверей.
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних проектно-кошторисних документацій, де вказав Дог. №51/19 від 25.03.2019 про виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт приміщень Іллінецького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області по вулиці Шевченка, 9 м.Липовець Вінницької області. Проте, даний договір не містить інформації щодо наявності у складі даного проекту робіт з заміни вікон та дверей.
На підтвердження даного ствердження до цього протоколу додається відповідний файл з договором №51/19 від 25.03.2019, актом приймання виконаних робіт та копією експертного звіту (об’єкт 10), що був наданий самим Учасником у складі своєї пропозиції та можна побачити у вільному доступі на Прозорро. У жодному з цих документів не вказані роботи з заміни вікон та дверей. Це легко перевірити будь-кому.
4. Обвинувачення Учасника щодо прямих обставин, які, нібито, прямо вказують, що уповноважена особа Замовника пов’язана з учасником процедури закупівлі, якого визнано переможцем є голослівними, пустими та вважаю такими, як наклеп та спробою тиску на уповноважену особу замовника.
Враховуючи вищенаведене, рішення уповноваженої особи від 27.07.2020 щодо відхилення Учасника, прийнято згідно умов п.1 ч.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та є законним. Незаконної дискваліфікації не відбувалось.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Немировський Павло Григорович |
161 000,00
UAH з ПДВ
|
161 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" |
184 950,00
UAH з ПДВ
|
184 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка" |
186 568,80
UAH з ПДВ
|
186 568,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Немировський Павло Григорович #3304719539 |
Відхилено |
161 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 15:13
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" #40646167 |
Відхилено |
184 950,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 15:23
|
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка" #32384362 |
Переможець |
186 568,80
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 15:17
|
ДУ 1 до дог 50.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 17:34
|
50-Г-П-70-30 Архітектоніка.pdf | укладений |
06 серпня 2020 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: із затримкою погодження об’ємів робіт з ОСББ «Оазис 2016» (карантинні обмеження та відпускний період), що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток 2 "Календарний план виконання робіт" викладений у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 50-Г-П-70/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |