Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Очікувана вартість
3 456 000,00 UAH
UA-2020-07-07-004378-b 7131e748859944dd974b40785b4e9673
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чепур Денис Андрійович

+380675632205 enclave2205@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в
Контактна особа: Чепур Денис Андрійович
+380675632205
enclave2205@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:10
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:10
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:36
Очікувана вартість: 3 456 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34560 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 осіб
Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72000, Україна, Запорізька область, м. Приморськ, заклад відпочинку за визначенням Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником за фактично надані послуги на підставі підписаного Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг за наявності рахунку Виконавця протягом 60 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 18:05
Додаток 5 Проект договору дозвілля 2020 (2).docx
07 липня 2020 18:05
Додаток 4 Тех частина Гордість 2.docx
07 липня 2020 18:05
ТД дозвілля 2020 Гордість 2 .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000028 ● fcc9b6596c054f88a56f22254f13b3f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.08.2020 № 165

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 165


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

5
UA-2020-07-07-004378-b

07.07.2020 Комунальне підприємство "Оздоровлення та відпочинок"
(код за ЄДРПОУ 40909288) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-25 16:15:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-004378-b), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. При проведенні закупівлі послуг з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки Замовником застосовано ДК 021:2015 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів.
При цьому, відповідно до технічної частини (додаток 4 до тендерної документації) послуги надаватимуться в закладі відпочинку за визначенням Замовника, що розташований в м. Приморськ, Запорізька обл., Україна, 72000.
Прошу пояснити причину визначення предмета закупівлі за ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» замість ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку.
2. Чому при складанні тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону в частині строку дії тендерних пропозицій?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-28 16:01:40

Пояснення Комунального підприємства «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради на запит, який надійшов 25.08.2020 о 16:15 год. від Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2020-08-18-000028) до закупівлі Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (UA-2020-07-07-004378-b)

На запит щодо надання пояснень, який надійшов 25.08.2020 о 16:15 год. від Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2020-08-18-000028) до закупівлі Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (UA-2020-07-07-004378-b) замовник Комунальне підприємство «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради надає наступні пояснення:
Щодо питання першого стосовно надання пояснень причин визначення предмета закупівлі за ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» замість ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку:
Визначення предмету закупівлі регламентувався Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Згідно з частиною третьою вказаного Порядку Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Системи класифікації ДК 021:2015 структуровано таким чином, що товари, роботи і послуги згруповано за відповідними категоріями.
Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації.
Предмет закупівлі для послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовником визначено предмет закупівлі за четвертою цифрою класифікатора ДК 021:2015, а саме: код ДК 021:2015: 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів». Оскільки предмет закупівлі послуг замовником визначається за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника, варто деталізувати його з урахуванням номенклатурних позицій послуг за п’ятою, шостою, сьомою або восьмою цифрою Єдиного закупівельного словника, обираючи що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Що і було враховано у даному випадку замовником.
Так, код ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» в свою чергу поділяється на: 79951000-5 Послуги з організації семінарів, 79952000-2 Послуги з організації заходів; 79953000-9 Послуги з організації фестивалів; 79954000-6 Послуги з організації вечірок; 79955000-3 Послуги з організації модних показів; 79956000-0 Послуги з організації ярмарок і виставок. У свою чергу дерево коду - 79952000-2 Послуги з організації заходів містить код 79952100-3 Послуги з організації культурних заходів.
З урахуванням складових надання послуг, це проведення заходів дозвілля, саме ДК 021:2015 79950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» є доречним до застосування.
Натомість код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку звужує обсяг потрібних замовнику послуг, що в свою чергу призведе до звуження кола учасників у закупівлі.
З урахуванням викладеного, предмет закупівлі визначено у відповідності до коду державного класифікатора ДК 021:201579950000-8 «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» та з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого питання стосовно порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону в частині строку дії тендерних пропозицій слід зазначити наступне:
Частини 2 статті 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинна містити тендерна документація, зокрема пунктом 11 цієї частини передбачено, що тендерна документація має містити відомості про строк дії тендерної пропозиції: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними визначено частиною 4 розділу Ш Тендерної документації замовника, де зазначено:
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.
Тож, з урахуванням вимог пункту 11 частини 2 ст. 22 Закону замовником дотримано вимог даної норми.
Вважаємо, що замовник діяв відповідно до вимог Закону. Тим більше, що в ЕСЗ є достатньо прикладів, аналогічного визначення строку дії тендерних пропозицій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Непогоджуючись з висновками контролюючого органу, направляємо аргументовані заперечення.

2020-09-09 15:17:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОм «ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 16.09.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі Послуги з організації відпочинку та дозвілля мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (Класифікація за ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-004378-b)
Дата публікації: 17 вересня 2020

Документи:

27 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:47
Ухвала суду
17 вересня 2020 09:15
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДНІПРЯНСЬКІ ВОГНИКИ" 3 438 000,00
UAH з ПДВ
3 243 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТ-СУЗІР'Є" 3 448 800,00
UAH з ПДВ
3 250 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 09:32
Тендерна пропозиція 2.pdf
03 серпня 2020 09:32
Довідка.pdf
03 серпня 2020 09:32
Довідка про корупцію.zip
21 липня 2020 17:23
Банківська ліцензія.7z
21 липня 2020 17:23
реєстр.pdf
21 липня 2020 17:23
Протокол НР.7z
21 липня 2020 17:23
проєкт договору.pdf
21 липня 2020 17:23
Наказ Фролова Ю.М.7z
21 липня 2020 17:23
Наказ Сєрікова.pdf
21 липня 2020 17:23
Лист для клієнтів.7z
21 липня 2020 17:23
Копія Статуту.pdf
21 липня 2020 17:23
Гарантія 5969-20.7z
21 липня 2020 17:23
Витяг із Статуту.7z
21 липня 2020 17:23
Виписка з ЄДПРОУ.pdf
21 липня 2020 17:23
9 гарантлист.pdf
21 липня 2020 17:23
8 гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 17:23
6 лист-згода.pdf
21 липня 2020 17:23
5 лист-згода.pdf
21 липня 2020 17:23
1 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДНІПРЯНСЬКІ ВОГНИКИ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТ-СУЗІР'Є"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДНІПРЯНСЬКІ ВОГНИКИ"
#35268642
Переможець 3 243 600,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДНІПРЯНСЬКІ ВОГНИКИ"
#35268642
3 243 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 17:07
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 16:27
Дод.угода ДНІПРЯНСЬКІ ВОГНИКИ.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 16:22
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 18:28
Дод. уг. Дніпр. вогн..PDF зміни до договору
28 серпня 2020 18:26
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:31
Договір укладений
17 серпня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог п.1 ч.5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 75/17-08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 75/17-08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 465 026,00
UAH