Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
81 497,00 UAH
UA-2020-07-07-004230-b 9acf7cde4d84498eb624d6c5b7b34863
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дякова Надія Федорівна

380678852127 larisa_box120874@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підвисоцьке навчально-виховне об'єднання Новоархангельської районної ради Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 40781161
Місцезнаходження: 26122, Україна , Кіровоградська обл., с.Підвисоке, вулиця Леніна, будинок 13
Контактна особа: Дякова Надія Федорівна
380678852127
larisa_box120874@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 81 497,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 407,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ноутбук, ламінатор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ноутбук, ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ноутбук, ламінатор Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:20
Оголошення №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 01:56
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 липня 2020 08:44
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: з технічних причин
Документи:
09 липня 2020 08:43
Електронний підпис
09 липня 2020 08:41
Документ (14).docx