Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сенсорний інформаційний кіоск (Телеметричне та термінальне обладнання ДК 021-2015-32440000-9)
Очікувана вартість
2 470 000,00 UAH
UA-2020-07-07-004009-a ca05e4411f7c4c47a965d8439ab77810
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Решетніков Юрій Михайлович

+380972276860 reshetnikov@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Агенція розвитку Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 41412402
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Гагаріна, будинок 3
Контактна особа: Решетніков Юрій Михайлович
+380972276860
reshetnikov@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 16:45
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:40
Очікувана вартість: 2 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Сенсорний інформаційний кіоск (Телеметричне та термінальне обладнання ДК 021-2015-32440000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, за адресами в межах міста згідно Паспортів прив'язок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 16:30
Перелік змін.docx
22 липня 2020 16:30
Додаток_4_new.docx
22 липня 2020 16:30
Додаток_3_new.docx
22 липня 2020 16:30
Додаток_2_new.docx
22 липня 2020 16:30
ТД_СК_new.docx
07 липня 2020 14:43
ТД_СК.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_4.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_3.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_2.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_1.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток _1.1.docx
22 липня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 16:30
Перелік змін.docx
22 липня 2020 16:30
Додаток_4_new.docx
22 липня 2020 16:30
Додаток_3_new.docx
22 липня 2020 16:30
Додаток_2_new.docx
22 липня 2020 16:30
ТД_СК_new.docx
07 липня 2020 14:43
ТД_СК.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_4.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_3.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_2.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток_1.docx
07 липня 2020 14:43
Додаток _1.1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000044 ● 33b8299986374860b24fd313feefe08e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.07.2020 45

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.07.2020 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-07-004009-a 07.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом внесено зміни у тендерну документацію за всіма пунктами зауважень.

2020-07-22 17:11:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником внесено зміни до тендерної документації відповідно до висновку про результати моніторингу з описом порушень та їх усунення (протокол №8 від 22.07.2020, таблиця змін).

2020-07-23 09:20:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 2 149 964,00
UAH з ПДВ
1 998 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРЕСЬ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 254 853,00
UAH з ПДВ
1 998 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сенсорні системи України 2 469 000,00
UAH з ПДВ
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 14:42
Довідка МВС.pdf
29 липня 2020 13:02
Технічний паспорт.pdf
29 липня 2020 13:02
Статут.pdf
29 липня 2020 13:02
Сертифікат ISO 9001.pdf
29 липня 2020 13:02
Протокол.pdf
29 липня 2020 13:02
Лист-довідка ст 5 ЗУ.pdf
29 липня 2020 13:02
лист-гарантія.pdf
29 липня 2020 13:02
Лист- гарантія ст 17.pdf
29 липня 2020 13:02
довідка ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 13:02
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 13:02
витяг ЄДР.pdf
29 липня 2020 13:02
виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 15:58
Електронний підпис
29 липня 2020 15:46
фото_кіоск.pdf
29 липня 2020 15:46
проект_договор.pdf
29 липня 2020 15:46
монтаж.pdf
29 липня 2020 15:46
квал_маттех.pdf
29 липня 2020 15:46
інвалід.pdf
29 липня 2020 15:46
згода_персдан.pdf
29 липня 2020 15:46
згода_держвлада.pdf
29 липня 2020 15:46
додаток1.pdf
29 липня 2020 15:46
довідка_ст17.pdf
29 липня 2020 15:46
довідка_сертиф.pdf
29 липня 2020 15:46
гарантія12міс.pdf
29 липня 2020 15:46
гарант_санкц1.pdf
29 липня 2020 15:46
гарант_санкц.pdf
29 липня 2020 15:46
відсут_підстав.pdf
29 липня 2020 15:46
відомості.pdf
29 липня 2020 15:46
аналог_догов.pdf
29 липня 2020 15:46
_довідка_банк.pdf
29 липня 2020 15:46
_серт_відповід.pdf
29 липня 2020 15:46
_сапепід2.pdf
29 липня 2020 15:46
_сапепід1.pdf
29 липня 2020 15:46
_повідомлення_облік.pdf
29 липня 2020 15:46
_пасп.pdf
29 липня 2020 15:46
_облік_пенсф.pdf
29 липня 2020 15:46
_демограф.pdf
29 липня 2020 15:46
_витягПДВ.pdf
29 липня 2020 15:46
_витяг_єдподаток.pdf
29 липня 2020 15:46
_витяг_держреєстр.pdf
29 липня 2020 15:46
_виписка_держреєстр.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:57
Електронний підпис
28 липня 2020 14:41
Електронний підпис
28 липня 2020 14:39
TSU A5 Паспорт ПЛАТАН.pdf
28 липня 2020 14:39
Сертифікат ISO.pdf
28 липня 2020 14:39
Дипломи.pdf
28 липня 2020 14:39
Трудові книжки.pdf
28 липня 2020 14:39
Цінова пропозиція.PDF
28 липня 2020 14:39
Витяг ПДВ.PDF
28 липня 2020 14:39
Виписка.PDF
28 липня 2020 14:39
Опис документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

ФОП "ГРЕСЬ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ Сенсорні системи України

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Переможець 1 998 998,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
1 998 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 20:13
img012.jpg зміни до договору
03 листопада 2020 20:11
Лист обгрунтування.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 20:11
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:25
IMG_0006.jpg зміни до договору
26 серпня 2020 15:20
IMG_0005.jpg зміни до договору
26 серпня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:51
IMG_0006.jpg зміни до договору
26 серпня 2020 14:35
IMG_0005.jpg зміни до договору
26 серпня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:32
Договір укладений
18 серпня 2020 13:28
Договір укладений
18 серпня 2020 13:28
Договір укладений
18 серпня 2020 13:28
Договір укладений
18 серпня 2020 13:28
Договір укладений
18 серпня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування розділу порядку розрахунків, коригування платіжних реквізитів
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування розділу порядку розрахунків, коригування платіжних реквізитів
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки (лист звернення з обгрунтуванням від 30.10.20 завантажено у додатку)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 998 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 333 166,33 UAH)