Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки та супроводу прикладного програмного забезпечення Інтегрованої системи статистичної інформації (ІССІ)
Очікувана вартість
915 840,00 UAH
UA-2020-07-07-003904-a a51757a74a8248caa44c17016562a9ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Микола Валентинович

+380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Дука Микола Валентинович
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:03
Очікувана вартість: 915 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27470 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з питань щодо технічних вимог: Пузанова Олена Олександрівна – директор департаменту інформаційних технологій телефон: (044) 289-67-40, телефакс: (044) 235-37-39 e-mail: E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічної підтримки та супроводу прикладного програмного забезпечення Інтегрованої системи статистичної інформації (ІССІ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Шота Руставелі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично наданих Послуг на підставі Акта приймання-передачі послуг за відповідний звітний період згідно із Календарним планом (Додаток 3 до Договору) за рахунок коштів загального фонду державного бюджету КПКВК 0414010 "Керівництво та управління у сфері статистики" по КЕКВ 2240, протягом 10 (десяти) календарних днів у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. За відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів у зазначений період оплата здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:24
Тендерна документація_ІССІ_07 07 2020_ост.docx
07 липня 2020 14:24
Проєкт договору_ІССІ_07 07 2020_ост.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-МЕГА ЗАХИСТ" 869 200,00
UAH з ПДВ
860 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙБЕЙС УКРАЇНА" 915 840,00
UAH з ПДВ
868 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ТЕК СИСТЕМЗ" 910 000,00
UAH з ПДВ
910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 09:58
Електронний підпис
23 липня 2020 09:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 липня 2020 09:55
Аналогічний договір.pdf
23 липня 2020 09:55
Протокол.pdf
23 липня 2020 09:55
Наказ директор.pdf
23 липня 2020 09:55
Ледянкін диплом.PDF
23 липня 2020 09:55
Бекеньов диплом.PDF
23 липня 2020 09:55
11 Довідка досвід.pdf
23 липня 2020 09:55
10 Довідка МТБ.pdf
23 липня 2020 09:55
09 Довідка працівники.pdf
23 липня 2020 09:55
03 ст.17.pdf
23 липня 2020 09:55
02 ТЗ.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 18:36
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:59
Дов_ЄДР_банкр.pdf
11 серпня 2020 17:59
1597157101511104.pdf
11 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:34
Дов_банкрут_ліквід.pdf
11 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:28
Дов_ЄДР_Кононенко_О_М.pdf
11 серпня 2020 14:28
1597132060613501.pdf
11 серпня 2020 14:28
1597063910350034.pdf
11 серпня 2020 14:28
Дов_досв_над_послуг.pdf
10 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:34
скан_дов_МВС.pdf
10 серпня 2020 11:34
скан_відс_заборгован.pdf
10 серпня 2020 11:34
дов_МВС.pdf
05 серпня 2020 14:08
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:08
Додаток 4_нова_ціна.pdf
05 серпня 2020 14:07
Додаток 2_нова_ціна.pdf
05 серпня 2020 14:07
Договір_нова ціна.pdf
31 липня 2020 12:48
Електронний підпис
22 липня 2020 19:55
Електронний підпис
22 липня 2020 19:48
Електронний підпис
22 липня 2020 17:11
Протокол_1.pdf
22 липня 2020 17:11
Підписаний_РЕЙТИНГ.pdf
22 липня 2020 17:11
Наказ_директор.pdf
22 липня 2020 17:07
Перелік обладнання.pdf
22 липня 2020 17:07
Лист-гарантія.pdf
22 липня 2020 17:07
Календарний план.pdf
22 липня 2020 17:07
Додаток4.pdf
22 липня 2020 17:07
Додаток3.pdf
22 липня 2020 17:07
Додаток2.pdf
22 липня 2020 17:07
Договір+Додаток1.pdf
22 липня 2020 17:07
Спеціфікація.pdf
22 липня 2020 17:07
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 17:07
Шаповал_CV.pdf
22 липня 2020 17:07
Жицький_CV.pdf
22 липня 2020 17:07
Долматов_CV.pdf
22 липня 2020 17:07
Диплом Шаповал.pdf
22 липня 2020 17:07
Диплом Жицький 2.pdf
22 липня 2020 17:07
Диплом Жицький 1.pdf
22 липня 2020 17:07
Диплом Білоус.pdf
22 липня 2020 17:07
Білоус_CV.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 09:46
Обладнання та ПЗ.pdf
23 липня 2020 09:46
КВЕД.pdf
23 липня 2020 09:46
ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 09:46
CV_Kostetsky.pdf
23 липня 2020 09:46
Гарантія_27 470,00 UAH.pdf
23 липня 2020 09:46
Календарний план.pdf
23 липня 2020 09:46
Технічне завдання.pdf
23 липня 2020 09:46
Специфікація.pdf
23 липня 2020 09:46
Протокол ціни.pdf
23 липня 2020 09:46
Лист_Гарантія.pdf
23 липня 2020 09:46
Договір.pdf
23 липня 2020 09:46
Довідка субпідряд.pdf
23 липня 2020 09:46
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 09:46
Сидоренко_CV.pdf
23 липня 2020 09:46
Сидоренко_Диплом.pdf
23 липня 2020 09:46
серт_Сидоренко_2.pdf
23 липня 2020 09:46
серт_Сидоренко_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-МЕГА ЗАХИСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙБЕЙС УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-ТЕК СИСТЕМЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "А-МЕГА ЗАХИСТ"
#38464801
Відхилено 860 200,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙБЕЙС УКРАЇНА"
#41375885
Переможець 868 500,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 09:41

Документи

29 липня 2020 16:53
Електронний підпис
29 липня 2020 16:51
Протокол ТКПЗ_47-20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

У результаті розгляду тендерної пропозиції ТОВ "САЙБЕЙС УКРАЇНА" (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, про наявність працівників відповідної кваліфікації, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору, які мають необхідні знання та досвід проєктування, технічної підтримки та супроводження інформаційних систем та програмного забезпечення в сфері предмету закупівлі з використанням відповідних систем та мов програмування. Так, Учасник надав усі документи на підтвердження кваліфікації працівників: - резюме чотирьох працівників, засвідчені підписом директора, із зазначенням П.І.Б., освіти, стажу/досвіду роботи, які відповідають кваліфікаційним вимогам, зазначеним у пункті 2.1 Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації; - документи про освіту у галузі інформаційних технологій (проєктування, супроводження інформаційних систем, баз даних, розробки програмного забезпечення тощо), що підтверджують кваліфікацію кожного з чотирьох працівників, засвідчені підписом директора; - сертифікати трьох працівників про закінчення курсів з питань адміністрування СКБД, сховища даних та роботи з програмними продуктами Sybase та володіння мовою програмування C#, засвідчені підписом директора. При цьому у наданих документах відсутня узагальнена інформація, що саме ці працівники будуть брати участь у виконанні договору та є командою Учасника. Учаснику необхідно надати узагальнену довідку у довільній формі відповідно до пункту 2 Таблиці 1 додатку 3 тендерної документації, у якій зазначити всіх працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙБЕЙС УКРАЇНА"
#41375885
868 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 14:54
ДУ_1_ІССІ (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 12:25
ДОГ № 73 від 21.08.2020 ТОВ Сайбейс Україна (ІССІ).pdf укладений
25 серпня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою узгодження строку дії Договору та строку надання Послуг Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 868 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 144 750,00 UAH)