Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Багатопрофільний регіональний центр професійної освіти у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 14209459 |
Місцезнаходження: | 20540, Україна , Черкаська обл., Катеринопільський р-н, с. Мокра Калигірка, вул. Шкільна, 21 |
Контактна особа: |
Антоніна Іванівна Згурська +380474299901 mkpal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 427 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 138,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти додаткової субвенції | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 22:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 22:03 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
22 липня 2020 22:03 |
ТД_облад. електрозвар._зміни.pdf |
22 липня 2020 22:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2020 22:03 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
22 липня 2020 22:03 |
ТД_облад. електрозвар._зміни.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-10-000014 ● d861304dd94442e6b2a1885997872de8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2020 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.09.2020 №64
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.09.2020 № 64
Витяг із Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-07-003813-c, 07.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-10 16:42:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для навчально-практичного центру електрозварювальників (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-003813-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі꞉
1) чому учасникові ФОП Лук’ян М.Ф надана можливість виправити невідповідності в інформації та\або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, якщо усунення таких невідповідностей не передбачене частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
2) чому згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.08.2020 № 5 прийняте рішення про намір укласти договір з ФОП Лук’ян М.Ф., якщо тендерна пропозиція цього учасника не відповідала умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства?
3) чому згідно із специфікацією до договору про закупівлю від 28.08.2020 № 110, оприлюдненою 02.09.2020, внесено зміни до ціни за одиницю товару на зварювальний апарат JASIC ARC-180 PRO і на дуговий тренажер зварника?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-16 12:52:38
Щодо надання пояснень
Уважно ознайомившись із зазначеною Вами інформацією, повідомляємо про наступне. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника, ФОП ЛУК'ЯН МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ, код ЄДРПОУ 2604312359, було встановлено невідповідність, а саме відсутні документи, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. п. 5 ч. 1.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Документації передбачено, що учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії); та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника); та/або документи, що підтверджують право реалізації предмета закупівлі учасником у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією завірені виробником (представництвом, філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником.
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Зазначаємо, що документальне підтвердження законності взаємовідносин учасника з виробником або офіційним дистриб’ютором, дилером, представником є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повідомляємо, що Законом не встановлено обмежень щодо форм документального підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію, таким чином Замовник діяв виключно в межах чинного законодавства.
10 серпня Учасником було виправлено встановлені невідповідності шляхом подання відповідних документів та підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 цього Закону. Виходячи з вищевикладеного, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є обладнання для навчально-практичного центу електрозварювальників – 1 комплект. Оскільки одиницею виміру предмета закупівлі є саме комплект, то загальна вартість договору не змінювалася, а лише вартість складових частин комплекту у зв'язку з технічною опискою.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Лук'ян Михайло Федорович є такою, що повною мірою відповідає вимогам тендерної документації, а Замовником не було порушено законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-17 10:43:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для навчально-практичного центру електрозварювальників (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-003813-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі꞉
1) чому у повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю випадком для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини), тоді як відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, фактично змінена специфікація до договору про закупівлю від 28.08.2020 № 110?
2) чому документальне підтвердження законності взаємовідносин учасника з виробником або офіційним дистриб’ютором, дилером, представником є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, якщо відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів, що підтверджує інформацію учасника щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2: документами, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, є довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-21 13:29:02
Щодо надання пояснень
З приводу зазначеної Вами інформації, повідомляємо наступне.
1. У повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю випадком для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини), оскільки технічними можливостями електронного майданчика не передбачено інших підстав для внесення таких змін. Просимо звернути Вашу увагу на той, факт, що Замовникам доводиться обирати хоч якісь підстави з їх вичерпного переліку для того, аби мати технічну можливість оприлюднити внесені зміни з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Зазначаємо, що документальне підтвердження законності взаємовідносин учасника з виробником або офіційним дистриб’ютором, дилером, представником є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повідомляємо, що Законом не встановлено обмежень щодо форм документального підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію, таким чином Замовник діяв виключно в межах чинного законодавства. Отже, Замовником не було порушено законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі, надаємо аргументовані заперечення до висновку. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначаємо, що документальне підтвердження законності взаємовідносин учасника з виробником або офіційним дистриб’ютором, дилером, представником є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повідомляємо, що Законом не встановлено обмежень щодо форм документального підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП ЛУК'ЯН МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ є такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а Замовник діяв виключно в межах чинного законодавства. ФОП ЛУК'ЯН МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ надано усі документи згідно Тендерної документації, отже у Замовника були відсутні підстави для його відхилення. Згідно з частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Зазначаємо, що у зв’язку із введенням заходів, що спрямовані на запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідь на запит замовнику на пояснення було надано Замовником 16.09.2020 року.
2020-09-28 10:00:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лук'ян Михайло Федорович |
1 427 386,08
UAH з ПДВ
|
1 427 386,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТРУКОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ |
1 427 700,00
UAH з ПДВ
|
1 427 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Лук'ян Михайло Федорович #2604312359 |
Переможець |
1 427 386,08
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 23:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 19:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 11:12
|
специфікація.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 18:39
|
Договір закупівлю.pdf | укладений |
31 серпня 2020 18:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікація до договору № 110 |
Номер договору про закупівлю: | № 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Специфікація до договору № 110 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |