Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт)
Очікувана вартість
3 576 000,00 UAH
UA-2020-07-07-003281-b 4b9d17e265a143b6b217827a7d44f8f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:31
Очікувана вартість: 3 576 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2240 штуки
ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 09:34
перелік зм парти.docx
15 липня 2020 09:31
ТД парти (3міни).doc
15 липня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 09:34
перелік зм парти.docx
15 липня 2020 09:31
ТД парти (3міни).doc
07 липня 2020 15:28
ТД парти уточн.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 11 липня 2020 13:26
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:43
В документації вказано, що парта повинна бути мобільна. Ви маєте на увазі наявність колісчат?
Відповідь: Шановний учаснику всі характеристики товару визначені в Додатку №1 до тендерної документації. Мобільна-маємо на увазі легка в переміщенні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003281-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович, Код ЄДРПОУ:2615216111
Дата подання: 10 липня 2020 16:53
Вимога щодо технічних характеристик під конкретного виробника
Всім технічним якісним та кількісним характеристикам, що визначені Замовником у додатку № 1 до тендерної документації у сукупності відповідає товар лише одного виробника, а саме ТОВ «ВЕМА КІДС» (код за ЄДРПОУ 39831287). Приберіть наступні вимоги технічного завдання «- всі зварні шви, гвинти та технологічні отвори мають бути прикриті декоративними пластиковими елементами; - Шухляда під стільницею повинна бути нерухомою, мати розмір не менше ніж 530*450*60 мм і повинна мати захист від прищімлення пальців. Виготовлена з цільнолитого пластику. В середині має бути ергономічно сегментованою для учнівського приладдя; - Нижні опори парти повинні мати форму, яка надає можливість їх регулювання по висоті від 0 до 3мм;- Спинка та сидіння стільця повинні бути виготовлені з цільнолитого АВS пластику та мати отвори для вентиляції повітря.» Не має жодного державного стандарту або нормативного акту, який би встановлював обов’язок замовника купляти виключно парти та стільці з деталями з цільнолитого АВS пластику та виключно таких розмірів, закривати зварні шви пластиковими елементами. У свою чергу, такі вимоги суттєво обмежують коло постачальників, які можуть запропонувати до постачання свій товар. З цього питання вже було прийняте рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №3592-р/пк-пз від 25.02.2020 року, де Замовника зобов’язали усунути вищевказані дискримінаційні технічні вимоги. У разі невнесення змін до тендерної документації будемо оскаржувати ці положення в АМКУ, з подальшим покладенням на тендерний комітет всіх витрат на оплату скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 08:53
Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимогу скаргу задоволено.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003281-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович, Код ЄДРПОУ:2615216111
Дата подання: 11 липня 2020 13:23
Вимога щодо технічних характеристик які не відповідають нормативним документам
Замовник в документації вимагає виготовлення меблів згідно нормативного документу, який регламентує вимоги до навчальних меблів ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», який набрав чинності 01.09.2004 р. Цей ДСТУ містить основні вимоги до безпечності такого виду продукції, наявність яких є обов`язковою. Але, типи, функціональні розміри і вимоги до навчальних меблів визначені в інших ГОСТах. Положення п. 4.1. Стандарту 22046:2004 встановлюють, що типи і функціональні розміри учнівських столів та парт повинні відповідати вимогам ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» .
Міністерство освіти і науки України видало НАКАЗ №143 від 07.02.2020р. де чітко прописано, що вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови, ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
Відповідно до пункту 2.3. ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» вказано, що кришка столу повинна бути горизонтальною або мати пристосування для установки її горизонтально і під кутом від 7 до 16 градусів. При переведенні кришки в похиле положення висота краю столу, зверненого до учня, не повинна зменшуватися більш ніж на 10мм.
Відповідно до технічних характеристик Замовника по позиції «Одномісна парта (бежевого кольору)», при переведенні кришки стільниці в похиле положення №3 (під кутом до учні від 0 до 7 градусів) висота краю столу, зверненого до учня, зменшується більш ніж на 50мм. Таким чином технічні характеристики Замовника, не відповідають вимогам ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» та НАКАЗУ Міністерства освіти і науки України №143 від 07.02.2020р.
Вимагаємо усунути порушення та привести тендерну документацію ( додаток 1) у відповідність до вимог законодавства. У разі невнесення змін до тендерної документації будемо оскаржувати ці положення в АМКУ, з подальшим покладенням на тендерний комітет всіх витрат на оплату скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 08:46
Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимога/скарга задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 2 486 400,00
UAH з ПДВ
2 486 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович 3 024 000,00
UAH з ПДВ
3 024 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “МІКОНТ” 3 573 000,00
UAH з ПДВ
3 573 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 3 575 040,00
UAH з ПДВ
3 575 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:08
Електронний підпис
23 липня 2020 10:07
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 10:07
Сертифікати ISO.pdf
23 липня 2020 10:07
Довідка по ст. 17.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:36
Електронний підпис
23 липня 2020 10:43
Листи.pdf
23 липня 2020 10:00
Висновки ДСЕЕ.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:22
Електронний підпис
20 липня 2020 16:20
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:18
2 ст 17 Інформація.pdf
17 серпня 2020 15:18
7 Ліцензування.pdf
17 серпня 2020 15:18
5 МВС 12.08.20.pdf
17 серпня 2020 15:18
Dovidka_20217354890450191797.pdf
17 серпня 2020 15:18
public_doc (10).pdf
17 серпня 2020 15:18
public_doc (10).p7s
17 серпня 2020 15:18
Dovidka_20217354890450191797.pdf.p7s
23 липня 2020 09:48
Електронний підпис
23 липня 2020 09:24
36_копія дог 62-т.pdf
23 липня 2020 09:24
46_Витяг УН 27.05.20 копія.pdf
23 липня 2020 09:24
47_Витягу ПДВ копія.pdf
23 липня 2020 09:24
45_Згода з істотними.pdf
23 липня 2020 09:24
39_ст 17 Інформація.pdf
23 липня 2020 09:24
44_Ліцензування.pdf
23 липня 2020 09:24
42_Субпідрядник.pdf
23 липня 2020 09:24
41_Складові ціни.pdf
23 липня 2020 09:24
40_Захист довкілля.pdf
23 липня 2020 09:24
25_Сертифікат ISO9001.pdf
23 липня 2020 09:24
26_Проект договору.pdf
23 липня 2020 09:24
43_Санкції.pdf
23 липня 2020 09:23
29_Про право підпису.pdf
23 липня 2020 09:23
1_Згода з тз.pdf
23 липня 2020 09:23
32_Паспорт та ІПН.pdf
23 липня 2020 09:23
28_Лист згода опд.pdf
23 липня 2020 09:23
15_Мат тех база.pdf
23 липня 2020 09:23
18_лист пояснення МОЗ.pdf
23 липня 2020 09:23
14_працівники.pdf
23 липня 2020 09:23
11_Лист гарантія исо.pdf
23 липня 2020 09:23
3_Лист гарантія 24міс.pdf
23 липня 2020 09:23
21_цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович

ТОВ “МІКОНТ”

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
#19017960
Відхилено 2 486 400,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:54
Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович
#2615216111
Відхилено 3 024 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:12
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Відхилено 3 573 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:20
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 3 575 040,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
3 575 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 17:08
1 260.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:25
1 260.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:40
260.pdf укладений
25 серпня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (кольору)
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 1 до Договору та Додаток 2 до Договору (Зміна Товару пов’язана з покращенням якості Товару та не призводить до збільшення його вартості (п. 3 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 575 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 595 840,00 UAH)