Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві»
Очікувана вартість
850 435,20 UAH
UA-2020-07-07-003219-c aa96a81502bb4777bfbc4464243f8385
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 850 435,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 504,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3540 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 50 (п’ятдесяти) % від договірної ціни у строк 20 календарних з дати отримання Підрядником письмової рознарядки від Замовника.. Аванс 20 Календарні 50
Iнша подія Оплата за виконані роботи здійснюються поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі актів приймання виконаних робіт. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. Остаточні розрахунки здійснюються після підписання Акту передачі - приймання закінчених робіт протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів
Дата подання: 08 липня 2020 14:14
Дата відповіді: 08 липня 2020 14:50
Доброго дня. У тендерній документації відсутні Додатки 10 та 11 (Креслення та обсяги робіт). У ТД зазначено, що ці додатки надаються окремими файлами. Просимо Вас додати ці додатки у тендерну документацію.
Відповідь: Просимо ввибачення за технічну помилку (збій). Додатки 10 та 11 додано.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003219-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УНІКАР-Авто", Код ЄДРПОУ:34857494
Дата подання: 06 серпня 2020 23:28
Претензія до вимог дискваліфікації
Ми, ТОВ «УНІКАР-Авто» в особі директора Галай Н.Р., уважно вивчивши документи надані переможцем в торгах (аукціоні) на закупівлю, та враховуючи Ваше звернення до переможця, про усунення ненаданих документів переможцем, а саме він має надати, після проведеного аукціону, такі документи:
1. тип підіймача,
2. висновок СЕС,
3. декларацію відповідності,
4. подання аналогічних виконаних робіт,
5. присутність співпраці (Ваша вимога!) з з АТ «Укрзалізниця»
Що, на нашу думку, є основою предмету закупівлі. Чому не вказав при поданні документів?
Прошу надати нам можливість виправити помилку банку , який вказав термін з дня аукціону , а не з наступного дня, згідно норм аукціону.
Враховуючи вище викладене, та враховуючи вимоги до тендеру, враховуючи різницю поданої нами ціни аукціону: була зроблена помилка банку! А наша пропозиція на 57 718,40 гривень менша від пропозиції переможця.
Також ми надали повний перелік основних технічних характеристик предмету закупівлі, ми надали тип , модель, креслення підіймального механізму (які використав переможець).
Ми надали всі дозвільні документи від СЕС, декларацію відповідності , Європейські сертифікати, договори про аналогічні виконані роботи та фото свідчення виконаних робіт, вказали тематичний сайт нашої діяльності.
Враховуючи ці документи Ви дискваліфікували надану нами пропозицію, яка є меншою від переможця на 57 718,40 гривень.
Відповідно, враховуючи Вашу вимогу «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій учасників: Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (з ПДВ).Питома вага критерію «ціна» - 100%». Члени тендерного комітету не врахували ці основні вимоги.
Просимо Вас анулювати аукціон, як такий що не відповідає Вашим вимогам. Ми, з вини банку помилились на один день, а переможець взагалі не надав інформації про предмет закупівлі.
Також, просимо Вас, прийнять міри до складу тендерного комітету, який допустив такі вагомі помилки у визначенні переможця даного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 09:52
В тендерній документації є чіткий перелік документів, який учасник повинен надати в своїй пропозиції. Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" надав всі документи та виконав всі вимоги згідно з тендерною документацією.
Що стосується відхилення Вашої пропозиції. Ваша пропозиція відхилена згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тому що надане Вами забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації. Можливість виправити цю помилку законом не передбачена. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тож, виправлення документів чи уточнення інформації, що стосується всіх інших вимог тендерної документації Законом не передбачена.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-003219-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УНІКАР-Авто", Код ЄДРПОУ:34857494
Дата подання: 05 серпня 2020 09:50
невідповідність кваліфікаційним критеріям
Ми, ТОВ «УНІКАР-Авто» в особі директора Галай Н.Р., уважно вивчивши документи надані переможцем в торгах (аукціоні) на закупівлю:
Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві», виявили ряд порушень згідно Ваших вимог, в наданих документах переможця, та невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:

1. Відсутні відомості про підіймальний механізм, як предмет закупівлі, а саме: модель, марка, тип, технічні характеристики, розміри платформи, варіант відкривання, тип приводу, креслення та фото. В пропозиції вказані поверхневі відомості скопійовані з Ваших вимог.
2. Відсутні декларація відповідності технічному регламенту, висновок СЕС, сертифікати, це були Ваші конкретні вимоги до предмету закупівлі.
3. Відсутні факти виконання аналогічних робіт (облаштування пандусу – це заливка бетону), де встановлювались підіймальні механізми. Фото свідчення, договори
4. Відсутні відомості про виконання робіт з АТ «Укрзалізниця»
5. В поданій переможцем використано наші креслення, які були подані в попередніх аукціонах. (При накладанні 100% відповідність з нами поданими кресленнями)

Просимо Вас ще раз уважно вивчити документи надані переможцем, а також звернути увагу на склад тендерного комітету, чому вони не звернули увагу на не відповідність Ваших вимого і поданих переможцем документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 16:44
Ваше звернення уважно розглянуто та задоволено в частині, що стосується п. 3 - виконання аналогічного договору..Всі інші Ваші зауваження не відповідають умовам тендерної документації. Тендерним комітетом вжито заходи щодо виправлення невідповідностей.

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 09:50
Претензія

Документи

06 серпня 2020 16:44
ПР скасування рішення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІКАР-Авто" 790 281,60
UAH з ПДВ
790 281,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" 848 000,00
UAH з ПДВ
848 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 19:02
Скан сес 2020 стратос 2.pdf
22 липня 2020 19:02
Скан сес 2020 стратос 1.pdf
22 липня 2020 17:12
суб підряд доки.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан фін звіт 2.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан фін звіт 1.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан прот збр.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан прац.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан тех хар а.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан лок кош в.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан тенд пропоз.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан лок кош б.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан стат.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан лок кош а.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан серт.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан лист субпід.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан лист згода.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан лист завод.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан додат к.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан додат а.pdf
22 липня 2020 17:12
Скан договір г.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан договір в.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан договір б.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан договір а.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан догов є.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан догов з.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан догов е.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан догов д.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан дог ціна б.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан дог ціна а.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан догов ж.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан довідка подат.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан довідка обл.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан довідка дод в.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан довідка дод б.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан довідка г.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан довідка аналог.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан довід згода.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан акт б.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан диплом.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан декларація ВР.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан акт а.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан від рес б.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан Train.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан від рес а.pdf
22 липня 2020 17:11
ПРП-171114НЮ(1).pdf
22 липня 2020 17:11
Скан виписка 2.pdf
22 липня 2020 17:11
Скан виписка 1.pdf
22 липня 2020 17:11
Новий статут.pdf
22 липня 2020 17:11
довідка договір.pdf
22 липня 2020 17:11
вдгук.pdf
22 липня 2020 17:11
STRATOS - T_V Zertifikat EN.pdf
22 липня 2020 17:11
Scan Наказ Директор.pdf
22 липня 2020 17:11
CE STRATOS conformity declaration 2019.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 17:47
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:45
6. Витяг із ЄДР.pdf
19 серпня 2020 17:45
1. Довідка МВС (08.08.2020).pdf
07 серпня 2020 11:22
Електронний підпис
22 липня 2020 19:06
Електронний підпис
22 липня 2020 19:02
10. Договір підряду.pdf
22 липня 2020 19:02
1.2.1 Відгук С.Буда.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІКАР-Авто"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УНІКАР-Авто"
#34857494
Відхилено 790 281,60
UAH з ПДВ
29 липня 2020 10:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
#37855348
Рішення скасоване 848 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
#37855348
Переможець 848 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:08

Документи

29 липня 2020 10:08
Електронний підпис
29 липня 2020 09:36
ПР УНІКАР - АВТО.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА до учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на закупівлю Влаштування підйомного механізму облаштованого горизонтальною платформою з похилим ходом для осіб з обмеженими фізичними можливостями по об’єкту: «Реконструкція платформи біля колії № 3а на зупинному пункті Видубичі в м. Києві» код закупівлі за ДК 021-2015 - 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи №ID оголошення: UA-2020-07-07-003219-c Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - виявлено невідповідності в наданій(них) Вами інформації та/або документах що передбачені тендерною документацією (додаток 2), для підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме - інформація, що надана Вами в довідці для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не підтверджуює що договори вказані в цій довідці є саме аналогічними (під аналогічним договором слід розуміти договір на виконання робіт по виготовленню та/або монтажу підйомних механізмів в тому числі, але не виключно, для осіб з обмеженими фізичними можливостями) Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме - підтвердити в довідці, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (вимога п. 2.1 додатка 2 тендерної документації) та інших документах, що Вами виконувались роботи по виготовленню та/або монтажу підйомних механізмів в тому числі, але не виключно, для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД"
#37855348
848 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 12:59
ДН-6 - Дод, угодо №1 від 08.10.2020 до договору №ПЗ_ДН-6-2001.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:55
договір Новобуд.pdf укладений
01 вересня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/ДН-6-2001
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/ДН-2001/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)