Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та вироби з паперу
Очікувана вартість
386 076,00 UAH
UA-2020-07-07-003138-a e64016c8cd7c46fdac3f0734ffadb0d0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Липовий

+380503052833 lypovyy.d@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Дмитро Липовий
+380503052833
lypovyy.d@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 386 076,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 930,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Папір та вироби з паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.2. Оплата за Договором здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта виконання заявки на підставі виставленого Постачальником рахунку за умови виконання Постачальником вимог підпунктів 6.3.6–6.3.8 Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 12:06
ТД_ ПАПІР (07.07.2020).docx
22 липня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 12:06
ТД_ ПАПІР (07.07.2020).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-003138-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 липня 2020 12:53
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-07-07-003138-a на закупівлю «Папір та вироби з паперу» де Замовником виступає Державна установа "Держгідрографія". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-07-07-003138-a нами було встановлено, що вимоги до учасника є такими, що не можуть бути виконаними, а саме: «На кожен вид продукції надати скановані копії/оригінали зразків документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи про якість надаються учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається». Специфікація замовника включає 37 найменувань і досить широкий асортимент товару, куди входять позиції канцелярського товару, паперу офісного та паперу для спецпризначення. Надати сертифікати якості чи інші зразки документів виробника на весь перелік товару неможливо, адже продукція входить до переліку товару, що не підлягає обов’язковій сертифікації. Просимо Вас змінити вищезгадану вимогу і викласти її в наступній редакції: «На кожен вид продукції (окрім позицій специфікацї: 1,2,11,14,25,26,32,33,34,35,36,37) надати скановані копії/оригінали зразків документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи про якість надаються учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається», також просимо додати, що до розгляду приймаються базові значення технічних показників товару так як у виробників наявні відхилення (+/-) при визначенні значень своїх технічних показників. Це дозволить забезпечити можливість прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 08:57
Шановний потенційний учасник, ваша вимога не може бути задоволена тому що, замовник бажає придбати якісний товар та має право отримати документальне підтвердження якості товару що є предметом закупівлі.

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій