Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відеообладнання (код НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка, 40984 - Діагностична-зображувальна фотографічна плівка, що не проявляється сама)
Очікувана вартість
55 505,00 UAH
UA-2020-07-07-003101-b ba7d449d1c0246af917c0d7c58c8eb53
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 55 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Частини до аудіо- та відеообладнання
(код НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка, 40984 - Діагностична-зображувальна фотографічна плівка, що не проявляється сама)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Львівська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ (вторинка) Пiсляоплата 26 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:06
Проект договору.doc
07 липня 2020 15:05
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 54 710,17
UAH з ПДВ
54 710,17
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 54 710,17
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:17

Документи

15 липня 2020 11:36
Протокол №27.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
54 710,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 11:36
Протокол №27.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 13:57
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 16:30
Додаткова угода №267-2.PDF зміни до договору
12 січня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:42
Дод угода №267.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:01
Договір №267.PDF укладений
21 липня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № № 267 від 21.07.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №267 від 21.07.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 10457,11 (десять тисяч чотириста п’ятдесят сім) гривень 11 копійок в т.ч. ПДВ 684,11 (шістсот вісімдесят чотири) гривні 11 коп. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися: В преамбулі та у тексті укладеного Договору № 267 від 21.07.2020 року, Додаткових угод до Договору № 267 від 21.07.2020 року в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області Місцезнаходження та банківські реквізити сторін «Замовника» викласти в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 65 167,28
UAH (в тому числі ПДВ 4 263,39 UAH)